LiveAgent ienākošo zvanu centra programmatūra piedāvā personalizētu klientu atbalstu un pārdošanas apjomu palielināšanu, ar iespējām kā neierobežoti zvanu ieraksti, video tērzēšana un viedā zvanu maršrutēšana.
Mūsu digitālajā laikmetā ir daudzi veidi, kā sazināties, taču klienti galvenokārt turpina sazināties ar uzņēmumiem pa tālruni. Labākais ienākošo zvanu centra risinājums ļauj jūsu uzņēmumam ātri un veiksmīgi tikt galā ar ienākošajiem un izejošajiem zvaniem. Sazinieties ar saviem klientiem vairākos kanālos, izmantojot vienu ienākošo zvanu centra programmatūru. Optimizējiet sava uzņēmuma klientu apkalpošanu, izmantojot ienākošo zvanu centru, lai palielinātu klientu apmierinātību un palielinātu pārdošanas apjomu.
Ienākošo zvanu centra programmatūra ļauj jūsu lokālajam vai attālinātajam zvanu centram viegli pārvaldīt visas ienākošās funkcijas no viena rīka. Ir vairāki ienākošo zvanu programmatūras veidi:
Ienākošo zvanu centra programmatūras risinājums optimizē jūsu klientu apkalpošanas pieredzi, ļaujot jums ātri sazināties ar klientiem, izmantojot dažādus kanālus. Attālinātiem zvanu centriem nav nepieciešams, lai ienākošo zvanu centra aģenti atrastos vienuviet, tādējādi ļaujot jūsu uzņēmumam izvairīties no ar to saistītajiem izdevumiem. Jūsu attālinātās komandas var efektīvi veikt savu darbu no jebkuras vietas pasaulē, vienlaikus noturot budžetu zemāku.
Turklāt ienākošo kontaktu centri ir vērtīgi līdzekļi jūsu pārdošanas komandām, lai piedāvātu produktus, atbildētu uz klientu jautājumiem un galu galā slēgtu darījumus.
Interaktīvās Balss Atbildes (IVR) sistēmas ļauj zvanītājiem izmantot pašapkalpošanos, kad viņi sazinās ar uzņēmumu. Ienākošo zvanu centra programmatūra darbojas, izmantojot interaktīvu, uz prasmēm balstītu pārvirzīšanu vai balss interneta protokolu (VoIP). Uz prasmēm balstīta pārvirzīšana piešķir zvanītājus visatbilstošākajai nodaļai vai aģentam. Abas sistēmas izmanto līdzīgu sistēmu klientu zvanu novirzīšanai, piemēram:
Ja darba laikā notiek ienākošais zvans, ienākošo zvanu centra programmatūra pārlūko uzņēmuma datu bāzi, lai identificētu klientu un informē par to klientu apkalpošanas aģentu.
Izvēloties ienākošo zvanu centra programmatūru, jums un jūsu aģentiem ir jāiepazīstas ar programmatūras sastāvdaļām. Tālāk ir aprakstīts, kas veido ienākošo zvanu centra programmatūru.
Pieteikumu apstrāde ļauj klientu apkalpošanas aģentiem izmantot vienu saskarni, lai efektīvi atbildētu uz jautājumiem. Tiklīdz klientu apkalpošanas aģents saņem klienta zvanu, izmantojot jebkuru kanālu, tas izveido pieteikumu. Aģenti var atrast šos pieteikumus vienotajā iesūtnē, lai ātri un efektīvi atbildētu klientiem. Pieteikumu apstrāde ir lielisks veids, kā ātri un vienmērīgi nodrošināt izcilu klientu apmierinātību, samazinot uzņēmējdarbības izmaksas.
Tiešsaistes čata programmatūra ienākošo zvanu centra programmatūrā ļauj jūsu klientu atbalsta komandas locekļiem čatot, izmantojot video, tīmekli, SMS un tālruni. Automatizācija nodrošina tiešsaistes čata programmatūru, ļaujot klientiem saņemt palīdzību no klientu apkalpošanas aģentiem vai ar MI darbinātiem čatbotiem, lai atbildētu uz vienkāršiem jautājumiem.
Ienākošo zvanu centra programmatūras zvanu centra programmatūra ir pakalpojuma daļa, kas nodrošina mijiedarbību starp uzņēmumu un klientiem. Bez tās jūs, iespējams, nevarēsit pieņemt ienākošos zvanus vai pienācīgi sadalīt darbiniekiem uzdevumus.
Jūsu ienākošo zvanu centru sociālo mediju pārvaldības daļa ļauj jums sazināties, izmantojot visus jūsu sociālos kanālus no vienas programmatūras.
Klientu portāls ir ienākošo zvanu centra programmatūras neatņemama sastāvdaļa. Tas nodrošina klientiem ātru piekļuvi būtiskai konta informācijai, nesazinoties tieši ar uzņēmumu. Piemēram, pieņemsim, ka klientam pazūd interneta savienojums. Tādā gadījumā viņi var ātri apskatīt savu kontu klientu portāla lapā, lai noteiktu, vai nav radušās problēmas ar rēķiniem vai kavētiem maksājumiem, kas varētu izraisīt pakalpojuma pārtraukumu.
Strādājot ar ienākošajiem zvanu centriem, zināšanu bāze ir būtiska, lai atbilstoši apstrādātu klientu pieprasījumus. Tā var atbildēt uz biežāk sastopamiem jautājumiem vai tehniskajām problēmām, ar ko klienti var sastapties. Izmantojot zināšanu bāzi, klienta problēma var tikt atrisināta, nezvanot palīdzības centram.
Automātiski pārvirziet ienākošos zvanus no klientiem aģentiem, izmantojot prioritāro vai viedo zvanu maršrutēšanu. Ja izmantojat nejaušu uzdevumu piešķiršanu, zvani tiks nejauši piešķirti pieejamajiem aģentiem. Ja izmantojat prioritāru piešķiršanu, zvani ar ilgāko gaidīšanas laiku tiek pārsūtīti nākamajam atbilstošajam aģentam. Viedā zvanu pārvirzīšana samazina pārtraukto zvanu skaitu, nodrošinot, ka uz zvaniem tiek atbildēts pēc iespējas ātrāk.
Balss integrācija ļauj bez problēmām integrēt balss interneta protokola (VoIP) partnerus. Ienākošo zvanu centra programmatūras opcija, piemēram, LiveAgent, tiek integrēta ar vairāk nekā 99% VoIP pakalpojumu sniedzēju. Pēc savienojuma izveides ar pakalpojumu sniedzēju varat pievienot neierobežotu skaitu SIP maģistrāļu atkarībā no ienākošo zvanu centra programmatūras.
Inteliģentas Interaktīvās Balss Atbildes (IVR) biznesa rīks ļauj jums izveidot personalizētus un sarežģītus IVR kokus, lai automatizētu jūsu balss atbalsta kanālus. Šī funkcija ietaupa resursus un nodrošina, ka klientu zvani tiek novirzīti attiecīgajam aģentam vai nodaļai.
Ienākošo zvanu centra programmatūra var droši saglabāt ienākošos klientu tālruņa zvanus un balss pasta ziņas bez papildu zvana ierakstīšanas programmatūras, pateicoties integrētajiem zvanu centra ierakstīšanas risinājumiem. Zvanu ierakstīšanu var izmantot apmācības un atbalsta nolūkos, ļaujot lejupielādēt vai atskaņot jūsu sistēmā ierakstītos zvanus.
Iegūstiet iespēju pievienot videočatu jebkurā vietā savā mājaslapā, izmantojot ienākošo zvanu centra programmatūru. Visveiksmīgāk integrētās videočata programmas ļauj veikt videozvanus, vieglākai lietošanai izmantojot pārlūkprogrammu, kas saglabā videozvanus tāpat kā pieteikumus.
Zvanu centra analīzes uzlabotās atskaišu veidošanas funkcijas ļauj saņemt padziļinātas atskaites par to, kā jūsu zvanu centram veicas. Varat sekot līdzi svarīgām zvanu centra metrikām, galvenajiem veiktspējas rādītājiem un aģentu produktivitātei, izmantojot dažādus vārdus, izmantojot zvanu centra analīzi.
Hibrīdie pieteikumi ietver visu tradicionālajos pieteikumos atrodamo zvanītāja informāciju, piemēram, pieteikuma ID, jūsu klienta problēmu un citu būtisku informāciju. Ļauj jums saglabāt klientu saziņu ar pieteikuma ID, lai aģenti varētu viegli skatīt, kuru kanālu klients izmanto, lai ar jums sazinātos.
Klientu Attiecību Pārvaldība (CRM) jūsu kontaktu centra programmatūrā ļauj aģentiem nekavējoties redzēt zvanītāja informāciju. Izmantojot ieskatu par klientu, varat ātri piekļūt klientu datiem, izveidot piezīmes un skatīt iepriekšējo mijiedarbību un pieteikumu vēsturi, kas sniedz jums pilnīgu priekšstatu un iespēju sniegt labāku klientu apkalpošanu.
Pirms izvēlaties ienākošo zvanu centra programmatūru, kas atbilst jūsu vajadzībām, jums ir jāzina savas biznesa prasības. Jums vajadzētu apsvērt sava uzņēmuma lielumu, uzņēmējdarbības mērķus un to, vai jūsu uzņēmums strādā attālināti vai nē. Jūs vēlaties izvēlēties tādu ienākošo zvanu centra programmatūru, kas ļauj jūsu klientu apkalpošanas komandai atbalstīt klientus vienlaikus vairākos kanālos, lai sniegtu izcilu un personalizētu pakalpojumu.
Izvēloties ienākošo zvanu centra programmatūru, ņemiet vērā programmatūras saistības. Dažos gadījumos jūs apņematies katru mēnesi maksāt par ienākošo zvanu centra programmatūru. Citos gadījumos varat iegūt gada abonementu vai programmatūru uz sava servera.
Ienākošo zvanu centra programmatūra parasti iekasē maksu par katru aģentu ik mēnesi, pamatojoties uz jūsu uzņēmuma lielumu un pakalpojumu līmeni. Jūsu cenu nosaka jūsu izvēlēto pakalpojumu skaits un aģentu skaits, kas izmantos platformu. Visaugstāk vērtētajai ienākošo zvanu centra programmatūrai nav līguma, nav komisijas maksas, un to iespējams jebkurā laikā atcelt.
Izmantojot ienākošo zvanu centra programmatūru, piemēram, LiveAgent, varat piekļūt klientu apkalpošanas portālam. Šis portāls ļauj jūsu aģentiem iegūt informāciju, video pamācības un klientu atbalstu.
Neatkarīgi no tā, vai tas ir e-pasts, tiešsaistes čats, tālrunis vai kas cits, jūs vēlaties izvēlēties ienākošo zvanu centra programmatūru ar vairākām saziņas iespējām. Izvēlieties programmatūru, kas ļauj klientiem sazināties ar jums, izmantojot jebkuru no pašreizējiem saziņas kanāliem, ko izmantojat savā uzņēmējdarbībā.
Izvēlieties programmatūru, kas ļauj paplašināt vai sašaurināt ikmēneša abonementu, pamatojoties uz aģentiem un pakešu variantiem, tādējādi atvieglojot programmatūras abonementa pielāgošanu, kad jūsu uzņēmumam gadās pauze darbā vai tieši otrādi – karstāks laiks.
Izvēlieties programmatūru, kas nodrošina sadarbības iespējas, izmantojot VoIP vai sociālos kanālus. Tā ļauj jūsu ienākošo zvanu centra programmatūrai integrēties ar citiem nepieciešamajiem pakalpojumiem, lai jūsu klientu apkalpošana darbotos
nevainojami.
Esiet lietas kursā par programmatūras ierobežojumiem. Izvēloties funkcijas, ņemiet vērā sava uzņēmuma darbinieku skaitu un klientu vajadzības. Pārliecinieties, vai jūsu programmatūra spēj apmierināt visas jūsu klientu vajadzības.
Izvēloties ienākošo zvanu centra programmatūru, pirms tās izvēles ir svarīgi iepazīties ar šo programmatūru. Uzņēmumi to var paveikt, izmantojot demonstrācijas versiju, kurā viņiem tiks parādīts, kā programmatūra darbojas. Parādīts, kā programmatūra palīdz sasniegt jūsu mērķus un kā tā var palīdzēt labāk apkalpot klientus. Negatīvā puse ir tāda, ka lielākā daļa ienākošo zvanu centra programmatūras demonstrāciju ir tieši tādas. Tomēr demonstrācijas versijas ļauj jums izvēlēties ienākošo zvanu risinājumu, kas atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām.
Lai atrastu labāko ienākošo zvanu centra programmatūru, jums ir jāsalīdzina dažādi produkti ar jūsu uzņēmuma vajadzībām. Vislabākais ienākošo zvanu centrs jums lielā mērā ir atkarīgs no tā, vai jums ir mazs, vidējs vai liels zvanu centrs.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
Izmantojot ienākošo zvanu centra programmatūru, piemēram, LiveAgent, varat atbildēt uz lielāka apjoma klientu zvaniem. Kad nevarat sazināties ar zvanītājiem, varat izmantot automatizētus atzvanus un automātisku vai uz prasmēm balstītu zvanu pārvirzīšanu, lai pārvirzītu zvanītājus uz tiem nepieciešamajām nodaļām. Izmantojot interaktīvo balss atbildi, ir vēl vieglāk sazināties ar klientiem.
Daudzkanālu atbalsts ļaus sazināties ar klientiem vairākos kanālos, izmantojot vienu programmatūru. Tas palielina klientu apmierinātību un lojalitāti, jo sniedzat klientiem ātru un noderīgu atbalstu. Ienākošo zvanu centra programmatūra ļauj jums nodrošināt labāku klientu apkalpošanu un veiksmīgāku zvanu centra darbību.
Ienākošo zvanu centra risinājuma ieviešana ir vienkāršāka, nekā jūs domājat. Process atšķiras atkarībā no programmatūras. Lielākā daļa, piemēram, LiveAgent, nodrošina vienkāršu integrāciju. Mēs izmantosim LiveAgent kā piemēru, lai parādītu, cik viegli ir integrēt ienākošo zvanu centra programmatūru jūsu uzņēmumā.
Pirmkārt, jums ir jāreģistrē konts sev un saviem aģentiem, pēc tam jālejupielādē programmatūra. Uzstādiet LiveAgent un iestatiet vārdu, ko klients redz, runājot ar aģentu. Jūsu pašreizējais tālruņa pakalpojums ir jāsavieno ar jauno ienākošo zvanu centra programmatūru. Varat veikt arī papildu pielāgošanu, taču šo – vienkāršo iestatīšanu var veikt mazāk nekā stundas laikā, tādējādi ātri uzsākot darbu.
Ienākošo zvanu centra risinājumu cenu diapazons ir pieejams ikvienam. Demonstrācijas programmatūru var izmantot bez maksas, un vairākas programmatūras piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. Šīs izmēģinājuma versijas ir lieliska iespēja uzņēmumiem izmēģināt programmatūru, lai noskaidrotu, vai tā atbilst viņu vajadzībām. Lielākā daļa ienākošo zvanu centra programmatūras darbojas, balstoties uz ikmēneša abonēšanas plānu. Šajā sarakstā varat atrast ienākošo zvanu centra programmatūru, kuras cena sākas pat ar $1. Parasti ir vairāki pakalpojumu līmeņi par dažādām cenām atkarībā no vēlamā pakalpojuma.
Lai palīdzētu jūsu mazajam, vidējam vai lielajam zvanu centram atrast piemērotu programmatūru, esam izveidojuši 20 labāko ienākošo zvanu centra programmatūru sarakstu. Visi šie uzņēmumi var ātri un efektīvi palīdzēt jūsu zvanu centram un tiem ir pielāgojamas funkcijas, priekšrocības, trūkumi un cenu iespējas.
LiveAgent lieliskais ienākošo zvanu centra risinājums ir efektīvs maziem, vidējiem vai lieliem uzņēmumiem. LiveAgent zvanu programmatūra var palīdzēt jums atrisināt visas zvanu centra vajadzības, lai efektīvi darbinātu jūsu uzņēmējdarbību.
LiveAgent ir lielisks ienākošo zvanu centra risinājums atbalstam pa tālruni. Tas piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu ar ātra čata kanāla iespējām, izmantojot savu logrīku.
LiveAgent ir viena no nedaudzajām programmām, kas piedāvā bezmaksas versiju. Viņiem ir arī bezmaksas izmēģinājuma versija. LiveAgent piedāvā vairākus pakalpojumu līmeņus un cenas, tostarp par $9, $29 un $49 mēnesī.
Call Center Studio sniedz jūsu uzņēmumam rīkus, lai izsekotu kravu un izmantotu interaktīvas balss atskaites, lai uzlabotu ienākošo zvanu pieredzi.
Call Center ir lielisks ienākošo zvanu centra risinājums mērogojamībai. Call Center, kas izveidots ātrai klientu apkalpošanas mijiedarbībai, nodrošina maksimālu mērogojamību jūsu mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.
Galvenās funkcijas
Sazinieties ar Call Center Studio ienākošo pieprasījumu komandu, lai saņemtu piedāvājumu savam zvanu centra biznesam.
Ringcentral ir noderīga ienākošo zvanu centra programmatūra videočatam ar klientiem un citiem komandas locekļiem.
Ringcentral ir laba iespēja maziem un vidējiem uzņēmumiem piekļūt funkcijām, kas nodrošina to savienojumu ar klientiem.
Ringcentral piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un bezmaksas programmatūru ar ierobežotām funkcijām. Ringcentral katram aģentam mēnesī piedāvā četras paketes ar dažādām funkcijām par $19,99, $27,99, $34,99 un $49,99.
Zendesk savā mākoņa platformā piedāvā vairākas funkcijas, tostarp ienākošos un izejošos zvanus, īsziņas, pārvirzīšanas uzraudzību un daudz ko citu.
Zendesk ir lielisks ienākošā zvanu centra variants vienotai darbvietai, kas ļauj jums apstrādāt visas programmatūras funkcijas no vienas vietas. Šīs funkcijas ir lieliski piemērotas gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem.
Lai gan Zendesk ir plaši pazīstama un iecienīta ienākošo zvanu centra iespēja, ieteicams apsvērt arī dažādas Zendesk alternatīvas tirgū, lai pārliecinātos, vai Zendesk ir pareizā izvēle jūsu uzņēmumam un jūsu īpašajām prasībām.
Zendesk ir uz mākonī balstīta programmatūra, kurai ir bezmaksas izmēģinājuma versija, bet nav programmatūras bezmaksas versijas. Zendesk piedāvā variantus par $19, $39 vai $89/aģentam/mēnesī.
Talkdesk ietver daudzas standarta funkcijas, kas nepieciešamas jūsu zvanu centriem, piemēram, balss funkcijas, izejošo numuru sastādītāja funkcijas, atskaites, analīzi un viedās pārvirzīšanas funkcijas.
Talkdesk ir populārs variants vidējiem un lieliem zvanu centriem, kas izmanto Windows, Mac un tīmekļa rīkus. Talkdesk ir lieliska ienākošo zvanu centra programmatūra vienkāršai ieviešanai un tuvu 100% darbspējas uzturēšanai.
Talkdesk negatīvais aspekts ir tāds, ka jūsu uzņēmumam ir jāsazinās ar viņiem tieši, lai saņemtu pakalpojumu cenas piedāvājumu, tādēļ līguma atjaunošanai ir nepieciešama papildu plānošana.
Zoho Desk zvanu centra programmatūrai ir ienākošo zvanu centra funkcijas, kas nodrošina jūsu biznesa analīzes funkcijas, lai uzraudzītu jūsu panākumus.
Zoho Desk ir ienākošā zvanu centra programmatūra, kas atbilst mazu, vidēju un lielu zvanu centru vajadzībām. Zoho Desk ir labākā ienākošā zvanu centra programmatūra, pateicoties ērti lietojamajai lietotāja saskarnei un vienkāršai darbinieku programmatūras apmācībai.
Izmantojot Zoho Desk, varat iegūt paketes, kas ietver dažādas šīs mākoņdatošanas programmatūras funkcijas par $14, $23 un $40/mēnesī/aģentam. Ir gan bezmaksas izmēģinājuma versija, gan bezmaksas programmatūras versija.
Cloudtalk ļauj jūsu zvanu centram izmantot ienākošos mākonī balstītos zvanus, balss funkcijas, viedo zvanu pārvirzīšanu, starptautiskos tālruņu numurus, viedos numura sastādītājus un statistikas uzraudzību.
Cloudtalk ir visaptverošs mākonī balstīts zvanu centra risinājums lielas klientu apkalpošanas datplūsmas zvanu apstrādei internetā. Programmatūra ir attālināti sagatavots ienākošo zvanu centra risinājums, kas var būt labāks mazākiem zvanu centriem.
Cloudtalk piedāvā $15, $20 un $35 ikmēneša paketi. Ir bezmaksas izmēģinājuma versija, bet nav bezmaksas versijas.
GoToConnect var palīdzēt apmierināt jūsu ienākošo un izejošo zvanu centra vajadzības, izmantojot pilnīgus programmatūras risinājumus neatkarīgi no tā, vai jūsu darbs norisinās klātienē vai attālināti.
Šī programmatūra piedāvā ienākošo zvanu centru risinājumus maziem un vidējiem zvanu centriem, kas meklē pilnīgu programmatūras risinājumu.
GoToConnect var izmantot mākoņpakalpojumos un mobilajos pakalpojumos izmantojot $22, $26 vai $39/aģentam/mēnesī iespēju. Programmatūras bezmaksas versijas nav, taču ir bezmaksas izmēģinājuma versija.
Salesforce platforma piedāvā analīzi, interaktīvu balss atbildi, ienākošos zvanus, CMR integrāciju un mārketinga statistiku jūsu zvanu centram.
Salesforce Service Cloud ir lieliska ienākošā zvanu centra programmatūra vienkāršām API integrācijām ar citām jūsu trešo pušu sistēmām. Šis mākoņa kontaktu centra risinājums ir pazīstams ar mazo un vidējo zvanu centru ienākošo zvanu centru biznesa vajadzībām.
Ir bezmaksas izmēģinājuma versija, bet nav bezmaksas programmatūras versijas. Visai jūsu komandai ir $25, $75, $150 un $300/mēnesī varianti.
Nice CXone piedāvā klientu pieredzi, zvanu centra analīzi, ienākošo un izejošo apkalpošanu. Šī programmatūra nodrošina uz datiem balstītus rezultātus, kas ļauj labāk izprast biznesu.
Šī programmatūra ļauj maziem un vidējiem uzņēmumiem piedāvāt klientu apkalpošanas un zvanu centra vajadzības, izmantojot mākonī balstītu ienākošo un izejošo zvanu programmatūru.
Cenas parasti svārstās no $90 līdz $100/lietotājam/mēnesī. Lai saņemtu cenu piedāvājumu, sazinieties tieši ar klientu apkalpošanas dienestu. Ir bezmaksas izmēģinājuma versija, bet nav bezmaksas programmatūras.
Dialpad piedāvā izejošos zvanus, ziņas un videotikšanās, lai nodrošinātu pilnīgus kontaktu centra risinājumus uzņēmumu veidošanai.
Dialpad piedāvā vairākus klientu apkalpošanas risinājumus maziem un vidējiem uzņēmumiem, kuri vēlas atstāt iespaidu uz klientiem. Lai ātri sazinātos ar klientiem, izmantojot videočatu, ir ieteicama Dialpad zvanu centra programmatūra.
Šī mākoņdatošanas programmatūra jūsu mazajam vai vidējam uzņēmumam ir pieejama $20 vai $30 variantā. Ja vēlaties saņemt papildu priekšrocības, sazinieties ar viņiem tieši, lai saņemtu cenas piedāvājumu. Ir bezmaksas izmēģinājuma versija, bet nav bezmaksas programmatūras.
Agile CRM piedāvā klientu čata atbalstu, tālruņa iespējas un automātiskos atbildētājus.
Šī programmatūra ir ieteicama maziem un vidējiem ienākošo zvanu centru uzņēmumiem. Cenu dēļ tas var būt piemērots uzņēmumiem, kuri meklē tikai atsevišķas funkcijas.
Agile ir trīs servisa līmeņi; bezmaksas, $15 vai $80/mēnesī/aģentam. Ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija un programmatūras bezmaksas versija.
Five9 piedāvā ienākošo un izejošo zvanu centra iespējas, profesionālus pakalpojumus, apmācību un klientu atbalstu.
Šī programmatūra ar dažādām funkcijām ir piemērota maziem, vidējiem un lieliem zvanu centru uzņēmumiem. Five9 var izmantot gandrīz ar jebkuriem tīmekļa klientiem, piemēram, Windows, Mac, iPhone.
Netiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma versija vai bezmaksas programmatūra. Five9 piedāvā dažādus produktu komplektus, taču, ja jums ir nepieciešams konkrēts piedāvājums, sazinieties ar viņiem tieši.
CallHippo piedāvā ienākošos zvanus, automātisku sadali, e-pasta atbalstu un balss ierakstīšanu ar savu zvanu centra programmatūru.
Šī programmatūra tiek izmantota vairāk nekā 50 valstīs un ir lieliska maziem uzņēmumiem. CallHippo ir lieliska ienākošā zvanu centra programmatūra virtuālā tālruņa numura izmantošanai, ļaujot uzņēmumiem visā pasaulē nemanāmi integrēt virtuālos zvanus savos sakaros.
CallHippo piedāvā $10, $18 vai $40 variantus. Nav bezmaksas izmēģinājuma versijas vai bezmaksas programmatūras. Šo mākoņdatošanas programmatūru var izmantot vairākās ierīcēs, tostarp Windows, Mac un mobilajās ierīcēs.
Twilio piedāvā saziņu ar SMS, API, video un balss pakalpojumiem.
Twilio programmatūra ir piemērota maziem uzņēmumiem, kas cenšas gūt maksimālu labumu ar nelielu ieguldījumu. Šo programmatūru var viegli integrēt citās programmatūrās, kas padara to noderīgu mazākiem uzņēmumiem, lai palielinātu savu klātbūtni tiešsaistē.
Šī mākonī balstītā programmatūra piedāvā unikālas maksājumu iespējas – mēnešmaksājumu vienai personai vai stundas maksājumu. Zvanu cenas sākas no 2 centiem minūtē. Zvanu saņemšanas cenas sākas no $1/mēnesī par tālruņa numuru un 1 centu minūtē. Ir bezmaksas izmēģinājuma versija, bet nav bezmaksas versijas. Sazinieties tieši ar Twilio, lai saņemtu cenas piedāvājumu.
VICIdial var palīdzēt jūsu uzņēmumam ar izejošiem zvaniem, ienākošajiem zvaniem, zvanu ierakstīšanu un čatu.
VICIdial ir populārākā ienākošo zvanu centra programmatūra integrācijai ar telekomunikācijām. Šī ienākošo zvanu centra programmatūra ir piemērota maziem uzņēmumiem, kas cenšas paplašināt savu tiešsaistes zvanu centru. Piedāvājot atbalstu visiem saviem pakalpojumiem, VICDial ļauj mazākiem zvanu centriem paplašināt savu biznesu.
Programmatūra VICIdial ir bezmaksas, izņemot sākotnējās servera rezervācijas maksas, kas svārstās no $400 līdz vairāk nekā $1000 atkarībā no jūsu vajadzībām.
3CX programmatūra piedāvā ienākošos zvanus, čatu un video pakalpojumus, kurus varat izmantot ar savām pašreizējām austiņām un citu aprīkojumu.
3CX ir lieliski piemērots maziem un vidējiem zvanu centriem, kas meklē programmatūru ar nelielām servera lietošanas sākumizmaksām.
Jūs varat iegūt un izmantot 3CX pirmo gadu bez maksas. Pakalpojums vidēji vienam aģentam maksā $145 vai $180/gadā otrajā gadā, kas padara šo programmatūru pieejamu visiem. Lai saņemtu cenu, jums jāsazinās tieši ar 3CX.
Vonage Business Communications optimizē jūsu zvanu centra darbības ar augstu savienojuma efektivitāti un dažādām funkcijām.
Šī ienākošo zvanu centra programmatūra ir izstrādāta, lai labi darbotos mazajos uzņēmumos. Vonage Business Communications ir ērta ienākošo zvanu centra platforma, lai ātri mainītu lietotāju un profilu iestatījumus.
Ir pieejama USD $14,99 un $39,99 variants ar $0,03/minūtē, kas tiek pievienots izejošajiem zvaniem. varianti ir dažādi, un jūs varat tieši sazināties ar viņiem, lai saņemtu papildu piedāvājumu.
Aircall programmatūras funkcijās ietilpst tālruņa sistēmas funkcijas, piemēram, balss pasts, interaktīvā balss atbilde un virtuālie zvanu centri.
Šis pakalpojums ir vērtību un funkciju sajaukums, kas piemērots maziem un vidējiem zvanu centriem, kas meklē efektīvu zvanu centra programmatūru.
Aircall ir $40 un $70 mēneša abonēšanas iespējas, vai, ja norēķinaties reizi gadā, šī cena samazinās līdz $30 un $50/aģentam/mēnesī. Bezmaksas programmatūras nav, taču ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija.
CallRail ir ienākošo zvanu centra programmatūra, kas ieteicama, lai kontrolētu lietotāju iesaisti jūsu vietnē un papildinātu analītiskos datus.
Callrail ir daudzveidīga iespēja maziem un vidējiem uzņēmumiem, kuri meklē programmatūru par pieņemamu cenu, kas maksimāli ļauj izmantot analīzi.
CallRail paketes sākas no $45, kas ietver desmit vietējos tālruņu numurus un 500 minūtes. Sazinieties ar atbalsta dienestu, lai iegūtu detalizētāku cenu piedāvājumu.
Izvēloties sava uzņēmuma vajadzībām piemērotu ienākošo zvanu centra programmatūru, jūs vēlaties salīdzināt un pretstatīt to dažādās funkcijas. Tas ļauj labāk veidot biznesa plānus saistībā ar jūsu zvanu centru. Tālāk ir aprakstītas mūsu labāko ienākošo zvanu centra programmatūras izvēles un tas, kas varētu padarīt tās ideāli piemērotas jūsu uzņēmumam.
LiveAgent ienākošo zvanu centra risinājums ir piemērots, ja nepieciešams paātrināt klientu apkalpošanu un saziņu. LiveAgent izmanto jaudīga klientu apkalpošanas portāla iespējas, kas šim mērķim lieto vairākus rīkus. Ātrākais čata logrīks tirgū ļauj jūsu klientiem ātri čatot ar darbiniekiem, uzlabojot zvanu centra efektivitāti. LiveAgent Pieteikumu Apstrāde izmanto hibrīdu pieteikumu sistēmu, kas lieto daudzkanālu atbalstu, lai viegli izsekotu problēmām vairākos kanālos. LiveAgent ir viena no nedaudzajām ienākošo zvanu centra programmatūrām, kas uzņēmumiem piedāvā 24 stundu atbalstu.
Looking for the right CRM software?
LiveAgent offers a wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?
Primo Dialer ir jauns veids, kā savienot savus lietotājus ar kvalitatīvām zvanu centra funkcijām, kas tiek piedāvātas telekomunikācijās. Primo Dialer izceļas, nodrošinot dažādas funkcijas par zemu cenu. Primo Dialer varētu būt ideāli piemērots vidēja lieluma biznesa zvanu centriem, kuriem nepieciešamas inovatīvas telekomunikāciju funkcijas.
PhoneBurner piedāvā numura sastādīšanas programmatūru, kas ļauj jūsu ienākošo zvanu centram optimizēt veiktspēju. PhoneBurner apgalvo, ka varat sasniegt par 447% vairāk kontaktpersonu, izmantojot viņu ienākošo zvanu centra programmatūru, tādējādi izceļot sevi citu programmu vidū. PhoneBurner var palīdzēt jūsu klientu apkalpošanas komandai darbplūsmas automatizācijas, interesentu pārvaldības, atskaišu veidošanas un jaudīgas numura sastādīšanas jomās.
Šis prognozējošās numura sastādīšanas komplekts izceļas ar to, ka ir saderīgs ar TCPA, garantējot tiešsaistes datu drošību no hakeriem gan jums, gan jūsu uzņēmumam. ChaseData CCaaS ir lieliski piemērots zvanu centriem ar pieciem vai vairāk aģentiem. ChaseData CCaaS izmanto funkcijas, kas palīdz zvanu centriem, kas paļaujas uz augstu nepārtrauktas darbības laika rādītāju, efektīvi atbildot uz ienākošajiem zvaniem un automatizētiem izejošajiem zvaniem. Finanšu pakalpojumi, piemēram, parādu piedziņa un banku pakalpojumi var izmantot šo programmatūru, jo ir nepieciešams augsts nepārtrauktas darbības laiks starp klientiem, lai sasniegtu jūsu B2B vai B2C mērķus.
Uzlabojiet mijiedarbību ar klientu apkalpošanu, izmantojot XCALLY unikālo kustības tehnoloģiju, kas nav atrodama nevienā citā ienākošo zvanu centra programmatūrā. XCALLY ir daudzkanālu ienākošo zvanu centra programmatūra, kas integrē savu pakalpojumu Asterisk ar atspoles un kustības tehnoloģijām, sniedzot jums optimizētu kontroli visu ienākošo zvanu centra funkciju veikšanai ar viņu programmatūras palīdzību. XCALLY ir labs variants tiem ienākošo zvanu centru uzņēmumiem, kas meklē profesionālus risinājumus ienākošajiem, izejošajiem un jauktajiem zvanu centra programmatūras pakalpojumiem.
Jā! Izmēģināt pirms pirkšanas ir lieliski, jo vēlaties tādu ienākošo zvanu centra programmatūru, kas atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām. Bezmaksas lietošanas vai bezmaksas izmēģinājuma versijas iespējas palīdz noskaidrot, vai konkrēta programmatūra atbilst jūsu zvanu centra vajadzībām. Izprotiet atšķirību starp bezmaksas izmēģinājuma versiju un bezmaksas programmatūras versiju, lai izmantotu visas to priekšrocības. Iespēja izmēģināt to pirms pirkuma sniedz jūsu komandai iespēju to izmēģināt pirms lēmuma par pirkumu pieņemšanas. Bezmaksas izmēģinājuma termiņi ir atkarīgi no ienākošo zvanu centra programmatūras. Piemēram, LiveAgent piedāvā 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju, kurai varat reģistrēties mazāk nekā 60 sekunžu laikā un netiek prasīta kredītkarte.
Ienākošo zvanu centra programmatūra jūsu uzņēmumam ir nepieciešama neatkarīgi no zvanu centra lieluma. Tāda programmatūra kā LiveAgent var ietaupīt jūsu uzņēmuma naudu, vienlaikus palielinot saziņas ar klientiem kvalitāti un kvantitāti. Ja vēlaties apmierināt visas zvanu centra vajadzības, ir nepieciešama ienākošo zvanu centra programmatūra. Tā sniedz jums iespēju labāk piekļūt klienta informācijai un optimizēt saziņu ar klientiem.
Labākā ienākošā zvanu centra programmatūra ļauj jūsu uzņēmuma esošajiem klientu apkalpošanas aģentiem paveikt vairāk, izmantojot vienu rīku. LiveAgent der visu lielumu zvanu centriem, piedāvājot izcilas funkcijas bez iestatīšanas maksas, nav nepieciešama kredītkarte, ir 24/7 atbalsts un iespēju jebkurā laikā tā izmantošanu atcelt. LiveAgent ir iebūvēta iespēja integrēties ar vairāk nekā 200 dažādām programmām, kuras jau līdz šim esat izmantojuši savam mārketingam.
LiveAgents daudzkanālu sistēma ļauj sazināties visām nodaļām. Izmantojot funkcijas, piemēram, pasaulē lieliskāko čata logrīku, varat ātri sazināties ar klientiem, kad viņi uzsāk saziņu. Izmantojot LiveAgent izcilo mākoņdatošanas tālruņa atbalstu, jums ir neierobežots zvanu ierakstīšanas apjoms un varat arī apmeklētāju zvanus pārsūtīt, kas ir piemēroti ienākošo un izejošo zvanu centra vajadzībām. Izmantojot LiveAgent analīzi, varat redzēt visu savu mijiedarbību ar klientiem, pārdošanu, mājaslapas datus un pat aģentu efektivitāti. LiveAgent izmanto hibrīdu pieteikumu straumi, kas aizsniedz visus kanālus saskaņā ar jūsu vajadzībām atbilstošu maksājumu paketi.
Klienti dod priekšroku saziņai ar uzņēmumiem, izmantojot veidu, kurš viņiiem ir visērtākais. LiveAgent ļauj ienākošo zvanu centriem apstrādāt pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu un visas zvanu funkcijas, pateicoties to daudzkanālu atbalstam. LiveAgent piedāvā jūsu uzņēmuma ienākošo zvanu centra funkcijas, piemēram, interaktīvu balss atbildi, ienākošos zvanus, izejošos zvanus, klientu attiecību pārvaldību, programmisko tālruni, daudzkanālu atbalstu un analīzi.
LiveAgent ienākošo zvanu programmatūra ir ar funkcijām bagātākā programmatūra. LiveAgent piedāvā vairāk nekā 130 dažādas funkcijas, kas izstrādātas, lai palīdzētu jums tikt galā ar ienākošajiem zvaniem, izejošajiem zvaniem, statistiku, klientu attiecību pārvaldību un daudzkanālu atbalstu. . Tas nodrošina jūsu zvanu centra daudzpusību, lielāku peļņu un apmierinātākus klientus.
Neatkarīgi no tā, kāds ir jūsu zvanu centra lielums, jums ir jāatrod izdevīga programmatūra, kas palīdzēs gūt panākumus un peļņu. Programmatūra LiveAgent palīdz klientiem to visu izdarīt par cenām, ko var atļauties jebkurš uzņēmums. Bezmaksas izmēģinājuma versija ļauj jūsu uzņēmumam 14 dienas bez kredītkartes notestēt visas LiveAgent piedāvātās funkcijas. Tas nozīmē, ka izveidojot zvanu centru varat pelnīt naudu, netērējot naudu, bet vienlaikus redzot, cik labi programma darbojas jūsu komandā. LiveAgent piedāvā izcilu cenas un vērtības attiecību uzņēmumiem, kas vēlas attīstīties, izmantojot paplašinātas funkcijas, piedāvājot pakalpojuma līmeņu variantus par $15, $29 un $39/aģentam/mēnesī.
LiveAgent ir visaugstāk novērtētā ienākošo zvanu centra programmatūra ar vidējo vērtējumu 4,7 zvaigznes vietnē Capterra un 4,5 zvaigznes vietnē G2. Tūkstošiem lietotāju apliecina LiveAgent daudzos plusus un dažus mīnusus. LiveAgent daudzpusība nozīmē palielinātu pārdošanas apjomu, vieglu pieejamību un pieņemamu cenu. Tāpēc LiveAgent tiek pastāvīgi novērtēts kā viena no populārākajām ienākošo zvanu centra programmatūras iespējām.
Izvēlieties ienākošo zvanu centra programmatūru, kas ir viegli integrējama ar jūsu pašreizējām darbībām, viegli iestatāma un jūsu komandai vienkārši lietojama. Tas nozīmē mazāk apmācību jūsu komandai un lielāku peļņu jūsu uzņēmumam, vairāk uzmanības pievēršot klientiem nekā apmācībai. LiveAgent piedāvā īsu apmācību un ātru iestatīšanu, izmantojot viegli pieejamu ienākošo zvanu centra programmatūru. Izmantojot LiveAgent vienkāršo integrāciju, aģenti var sākt risināt klientu pieprasījumus jau pirmajā dienā. Uzlabota pieejamība, vienkāršāka lietošana, iestatīšana un cena padara LiveAgent par tirgū vispieejamāko zvanu centra programmatūru.
Lai maksimāli izmantotu ienākošo zvanu centra programmatūru, jums jāzina tās pielietojuma veidi un jātiek galā ar iespējamajām problēmām; jūs vienmēr varat meklēt informāciju zināšanu bāzēs vai zvanu centra sadaļā href=”/academy/” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”>LiveAgent Akadēmijā. Vai arī izlasiet šo īso BUJ ceļvedi, lai uzzinātu vairāk par ienākošo zvanu centra programmatūras izmantošanu.
Redaktora piezīme: ja kāda no apskatā sniegtajām ziņām ir neprecīza, lūdzu, sazinieties ar mums, un mēs to attiecīgi pārskatīsim.
Find the best call center
LiveAgent offers wide range of call center tools, and therefore making it great choice for businesses of all sizes. Curious about all the opportunities?
Kontaktu centrs vai zvanu centrs
Uzziniet atšķirību starp zvanu un kontakta centriem ar LiveAgent. Mūsu programmatūra apvieno klientu datus no dažādiem kanāliem, lai veidotu personalizētu klientu pieredzi un uzlabotu atbalstu. Atklājiet, kā izmantot augšuppārdošanas iespējas un automatizāciju, lai pilnvarotu savus aģentus. Izmēģiniet bezmaksas!
Tiešsaistes čata programmatūra
Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar LiveAgent, vadošo tiešsaistes čata programmatūru. Bez iestatīšanas maksas un kredītkartes, piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar ātro čata logrīku un uzlabotām funkcijām. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un risiniet pieprasījumus reāllaikā. Iegūstiet pilnīgu piekļuvi čatu vēsturei un analīzēm, palielinot klientu piesaisti un noturēšanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!
Efektīva izejošo zvanu centra programmatūra
Atsaucieties uz LiveAgent, labāko izejošo zvanu centra programmatūru 2024. gadam, kas pastiprina pārdošanas un mārketinga pasākumus ar CRM integrāciju. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, 24/7 atbalstu un proaktīvu klientu saziņu, kas uzlabo attiecības un rada vairāk pārdošanas iespēju. Pārliecinieties par tās efektivitāti, izmantojot visaptverošas funkcijas, piemēram, VOIP integrāciju un viedās zvanu pārvirzīšanas iespējas. Sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu tagad, lai paceltu savu uzņēmējdarbību jaunā līmenī!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team