Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu, izmantojot vislabāko HubSpot alternatīvu! Reģistrējieties LiveAgent bezmaksas izmēģinājumam jau šodien un sāciet veidot noturīgas attiecības ar klientiem.
HubSpot Service Hub ir populāra programma klientu apkalpošanas, pārdošanas un mārketinga jomā. Vairāk nekā 160’000 klientu uzticas HubSpot rīkiem, tostarp pieteikumu apstrādes un CRM sistēmām.
Taču HubSpot ir daudz konkurentu. Šajā rakstā ir apskatītas 16 HubSpot alternatīvas, to cenas un galvenās funkcijas. Varbūt šeit jūs atradīsiet savu jauno klientu apkalpošanas platformu.
Apgalvot, ka HubSpot nav pozitīvas klātbūtnes tirgū, būtu ne tikai neprecīzi, bet arī negodīgi. Tomēr, tāpat kā jebkura cita klientu apkalpošanas programmatūra, tā neiztiek bez trūkumiem, kas liek klientiem meklēt citas iespējas.
Viena no izplatītākajām klientu sūdzībām ir HubSpot cenas. Lai gan tā ir jaudīga programmatūra, klienti, cenšoties to atļauties, pārsniedz savu budžetu. Daudzi ir norādījuši, ka programmatūra vienkārši nebija pietiekami pielāgojama vai tā nepiedāvāja pietiekami daudz funkcionalitātes, lai būtu savas cenas vērta.
Vēl viena problēma, uz kuras klienti var paklupt, ir HubSpot bieža profesionālā žargona un zīmolam raksturīgas terminoloģijas lietošana. Lai gan zīmola veidošana ir svarīga un var palīdzēt radīt atšķirīgu klientu pieredzi, HubSpot mēdz pārspīlēt. Tas nozīmē, ka klientiem, iespējams, nāksies nodarboties ar terminoloģijas atšifrēšanu, mēģinot orientēties arī citādi sarežģītā un dažkārt mulsinošā programmatūras komplektā.
Protams, izmantojot gandrīz divu gadu desmitu pieredzi HubSpot Service Hub, protams, daudzas lietas dara pareizi. Daudzi cilvēki slavē tā plašo zināšanu bāzi un pielāgojamo pieteikumu sistēmu. Galu galā jums ir jāatrod palīdzības dienesta sistēma, kas atbilst jūsu konkrētajām vajadzībām un prasībām.
Kad meklējat HubSpot alternatīvu, viens no nozīmīgākajiem noteicošajiem faktoriem ir tā piedāvāto funkciju un funkcionalitātes komplekts. Pirms izlemjat izmantot kādu platformu, izvērtējiet, kuras funkcijas jūsu uzņēmumam ir nepieciešamas, un tad pievienojiet tās, kas padarīs jūsu ikdienas pārdošanas darbplūsmu optimālāku un efektīvāku.
Piemēram, jūs izlemjat, ka klientu apkalpošanas komandai ir nepieciešamas tādas funkcijas kā pieteikumu apstrādes sistēma, vilkšanas un nomešanas redaktors, tikšanos plānotājs, apmeklētāju izsekošana un kaut kāda veida telefonija. Protams, jūs varētu apstāties pie tā, bet kāpēc gan nepaskatīties tālāk? Šajā posmā jums būtu jāapsver papildu funkcijas, piemēram, apvienojami pieteikumi un neierobežots kontaktu skaits, lai optimizētu pārdošanas procesu. Turklāt varat apsvērt iespēju savai pieteikumu apstrādes sistēmai pievienot vairāk daudzvalodu kanālu un sociālos medijus. Ja esat izlēmis par zvanu centra funkciju, kāpēc gan nepaskatīties tādu HubSpot alternatīvu, kas ietver IVR, videozvanus un neierobežotu zvanu vēsturi?
Neapmierinieties ar minimumu jūsu kontaktu centra uzturēšanai, bet tiecieties pēc darbības efektivitātes un apsveriet programmatūru ar plašu funkciju klāstu, kas var uzlabot ne tikai jūsu atbalsta komandas, bet galvenokārt arī klientu pieredzi.
Lai gan maksāt par kvalitāti noteikti ir laba lieta, neuzspridziniet savu budžetu tikai tāpēc, ka tā darīt šķiet pareizi. Pirms programmatūras iegādes uzmanīgi izpētiet tās cenu struktūru un paketes. Jebkura SaaS produkta iegāde ir kompromiss starp naudu, kuru esat gatavs tērēt, un programmatūras piedāvātajām funkcijām. Tāpēc nedomājiet, ka lētākais risinājums vienmēr ir pareizais. Meklējiet līdzsvaru starp būtisku funkcionalitāti un pieejamību. Tādā veidā jūs varat izlemt par HubSpot alternatīvu, kas vislabāk atbilst ne tikai jūsu kontaktu centra vajadzībām, bet arī jūsu budžetam.
Nodrošinot klientu apkalpošanu, pastāv iespēja, ka, lai padarītu biznesa procesu efektīvāku un ērtāku, būs nepieciešamas dažas trešo pušu lietojumprogrammas. Meklējiet HubSpot alternatīvu, kurā ir ne tikai ievērojams skaits integrāciju, bet arī viegli izveidot savienojumu ar lietotnēm, kuras izmantojat visbiežāk. Atcerieties, ka kvalitāte ir svarīgāka par kvantitāti. Simtiem integrāciju nenozīmē, ka varēsit savienot visas lietotnes, kuras vēlaties izmantot.
Turklāt pievērsiet uzmanību integrācijas atjauninājumiem. Iespējams, jums vajadzētu izvēlēties risinājumu, kas regulāri atjaunina integrāciju, jo tas parāda, ka izstrādātāju komanda uzklausa klientu vajadzības.
Kā mēs jau noskaidrojām, palīdzības dienesta programmatūra nav universāls risinājums, kur viens risinājums der visam. Apsverot HubSpot alternatīvu, meklējiet personalizēšanas un pielāgošanas iespējas un elastību. Vai varat to padarīt par savu? Vai tas spēs apmierināt jūsu klientu apkalpošanas aģentu un jūsu uzņēmuma vajadzības?
Šie ir noderīgi jautājumi, kas jums jāuzdod sev, lai nenožēlotu ieguldīto darbu.
Jūs droši vien piekritīsit, ka HubSpot alternatīvas ieviešanai nevajadzētu būt tādai, lai visiem jūsu klientu apkalpošanas aģentiem nāktos iegūt inženiera grādu, lai to izmantotu. Protams, jo sarežģītāka programmatūra, jo stāvāka ir apgūšanas līkne. Tomēr pat sarežģītas platformas ieviešana var būt vienkārša un bez sarežģījumiem, ja tās izstrādātāji domājuši par lietotāju. Apsverot risinājumu, meklējiet tādu, ar kuru var tikt galā mazāk tehnisks lietotājs, bet tas derīgs arī speciālistiem, kas var tam pievienot pielāgotu kodu.
Lielākā daļa uzņēmumu cenšas panākt izaugsmi. Izvēloties HubSpot alternatīvu, vienmēr ņemiet vērā programmatūras mērogojamību. Tādā veidā jūs nesajutīsieties kā slazdā, kad pēkšņi vajadzēs jaunināt no pamatpaketes uz liela uzņēmuma paketi. No otras puses, jūs varat secināt, ka jūsu abonements ir pārāk plašs jūsu vajadzībām. Neieslīgstiet bezgalīgu diskusiju cilpā ar klientu atbalstu un mūžīgā gaidīšanā, kamēr jūsu abonements tiek pielāgots. Izvēlieties platformu, kuru varat viegli palielināt vai samazināt, pamatojoties uz jūsu unikālajām vajadzībām.
Pēdējais, bet noteikti ne mazāk svarīgais, lasiet par HubSpot alternatīvas klientu atbalstu. Uzņēmums ir tik labs, cik laba ir tā klientu apkalpošana. Pat ja šķiet, ka programmatūras risinājums jums ir ideāls, taču tam ir slikta klientu apkalpošana, izvairieties no tā.
Papildus klientu apkalpošanas komandas pieejamībai pārliecinieties, vai jūsu izvēlētajam risinājumam ir plaša zināšanas bāze ar problēmu novēršanas ceļvežiem, pamācībām un klientu forumiem. Tādā veidā varat būt drošs, ka platforma dara visu iespējamo, lai piešķirtu prioritāti klientu vajadzībām.
LiveAgent ir stabila HubSpot alternatīva ar vairāk nekā 130 jaudīgām funkcijām, kas nodrošina daudzkanālu pieredzi. Lai gan LiveAgent ir aprīkots ar daudzām funkcijām un integrācijām, tas ir lietotājam draudzīgs un pieņemams risinājums uzņēmumiem visā pasaulē. LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ļauj tūkstošiem klientu nodrošināt vislabāko klientu pieredzi.
LiveAgent varat savienot ar vairāk nekā 200 trešo pušu lietotnēm. Klientu iecienītākās ir Shopify, Slack, Jira, Magento, WhatsApp, Salesforce, Twilio, ActiveCampaign un daudzas citas.
LiveAgent palīdz nodrošināt labu klientu apkalpošanu daudziem klientiem visā pasaulē. Šī daudzpusīgā HubSpot alternatīva ir vispiemērotākā mazajiem un vidējajiem uzņēmumiem. Tomēr arī liela mēroga uzņēmumiem tas bieži vien šķiet ne mazāk noderīgs. Lielākā daļa LiveAgent klientu strādā e-komercijas, izglītības, finanšu, ceļojumu un viesmīlības, kā arī tehnoloģiju jomā.
LiveAgent piedāvā četrus galvenos cenas līmeņus, kā arī bezmaksas paketi Free, kas nodrošina dažādas funkcijas ar dažiem ierobežojumiem. Maksas paketes sākas ar Small par $9 aģentam/mēnesī un turpinās ar Medium par $29 aģentam/mēnesī. Dārgākas paketes ir Large — $49 aģentam/mēnesī un Enterprise — $69 aģentam/mēnesī.
Pirms maksas paketes izvēles varat izmēģināt LiveAgent, izmantojot 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Salesforce Service Cloud ir viens no labi zināmiem HubSpot konkurentiem. Viņu programmatūra palielina iesaisti visā klienta ceļā un palīdz vairāk nekā 150’000 klientu visā pasaulē nodrošināt personalizētu apkalpošanu saviem klientiem.
Salesforce Service Cloud piedāvā integrāciju ar daudziem trešo pušu rīkiem, tostarp Shopify, Asana, Trello, MailChimp, Twilio un Scoro.
Salesforce Service Cloud ir piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem. Lai gan tas ir pielāgots e-komercijai, daudzi Salesforce Service Cloud lietotāji specializējas finansēs, ražošanā, izglītībā, tehnoloģijās un veselības aprūpē.
Varat izvēlēties starp četrām dažādām cenu iespējām, ko piedāvā Salesforce Service Cloud. Starter līmenis lietotājam mēnesī maksā $25, norēķinoties reizi gadā, Professional līmenis lietotājam mēnesī maksā $75 USD, norēķinoties reizi gadā, populārākais – Enterprise līmenis maksā $150 lietotājam mēnesī, norēķinoties reizi gadā, un visdārgākā – Unlimited pakete lietotājam mēnesī maksā līdz $300, norēķinoties reizi gadā.
Ja pirms pirkuma veikšanas vēlaties izmēģināt Salesforce Service Cloud, varat reģistrēties 30 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Ar vairāk nekā 50’000 klientiem, Zendesk ir populāra HubSpot alternatīva. Zendesk lepojas ar to, ka rada holistisku klientu pieredzi un palīdz uzņēmumiem visā pasaulē nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu.
Zendesk jūsu ērtībai piedāvā daudzas integrācijas. Dažas no tām ir Trello, Harvest, RingCentral, Shopify, Slack un Jira.
Zendesk ir vispiemērotākais lielākiem un vidēja lieluma uzņēmumiem dažādās nozarēs, tostarp veselības aprūpes, finanšu pakalpojumu, e-komercijas, kā arī ceļojumu un viesmīlības jomā.
Ja apsverat iespēju izmantot Zendesk, varat izvēlēties kādu no četrām cenu paketēm. Support Team maksā €19 aģentam/mēnesī, Suite Team maksā €49 aģentam/mēnesī, Suite Growth maksā €79 aģentam/mēnesī, un Suite Professional maksā līdz €99 aģentam/mēnesī. Lai saņemtu piedāvājumu Zendesk lielākajai paketei — Enterprise, sazinieties ar viņu pārdošanas komandu.
Pirms abonementu iegādes varat izmēģināt Zendesk, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Iepazīstieties ar pilnu Zendesk alternatīvu salīdzinājumu.
Freshdesk ir viena no nozarē pazīstamākajām HubSpot CRM alternatīvām. Vairāk nekā 60’000 klientu to izmanto, lai vienotu un optimizētu klientu saziņu un sniegtu izcilu atbalstu.
Freshdesk ļauj savienot savu rīku komplektu ar daudziem trešo pušu rīkiem, tostarp Slack, Jira, Asana, Shopify, MailChimp un Twilio.
Freshdesk ir piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem, tostarp jaunuzņēmumiem un mazajām komandām. Lielāko daļu Freshdesk klientu varat atrast mazumtirdzniecības, tehnoloģiju, e-komercijas, finanšu un izglītības jomā.
Freshdesk piedāvā bezmaksas paketi ar dažām ierobežotām funkcijām. Turklāt jūs varat izvēlēties starp paketi Growth par €15 lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā, Pro — €49 lietotājam/mēnesī un Enterprise — €79 lietotājam/mēnesī, norēķinoties reizi gadā.
Pirms izvēlaties kādu no maksas paketēm, varat iepazīties ar viņu programmatūru, izmantojot Freshdesk 21 dienas bezmaksas izmēģinājumu.
Iepazīstieties ar pilnu Freshdesk alternatīvu salīdzinājumu.
Zoho Desk ir tīmeklī balstīta klientu apkalpošanas platforma ar vairāk nekā 100’000 klientu visā pasaulē. Tā galvenokārt koncentrējas uz ikdienas klientu atbalsta darbību vienkāršošanu un klientu attiecību uzlabošanu.
Starp Zoho Desk pazīstamākajām integrācijām varat atrast Pipedrive, Slack, WooCommerce, Aircall, Salesloft un Alegra.
Zoho Desk rīku komplekss tiek izmantots daudzās nozarēs, tostarp tehnoloģiju, e-komercijas, mazumtirdzniecības, izglītības un finanšu pakalpojumu jomā. Tas ir piemērots visu lielumu uzņēmumiem.
Ja nolemjat izmēģināt Zoho Desk, varat izvēlēties kādu no trim cenu iespējām. Pirmā ir pakete Standart ar dažām pamatfunkcijām par €14 lietotājam/mēnesī, otrā ir vispopulārākā pakete Professional par €23 lietotājam/mēnesī un visbeidzot – pakete Enterprise par €40 lietotājam mēnesī.
Ja vēlaties pats pārbaudīt programmatūru, varat reģistrēties 15 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Izpētiet pilnu Zoho Desk alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, kāds tas ir, salīdzinājumā ar LiveAgent.
Intercom ir labi izveidota klientu apkalpošanas un mārketinga automatizācijas platforma, kas palīdz vairāk nekā 25’000 uzņēmumu risināt klientu problēmas.
Intercom piedāvā plašu pieejamo integrāciju katalogu. Dažas no tām ir Aircall, Jira, Stripe, WhatsApp, Polytomic un Shopify.
Intercom biznesa modelis ir piemērotāks lielākiem uzņēmumiem ar daudziem ienākošajiem klientu pieprasījumiem. Programmatūra galvenokārt tiek izmantota e-komercijā, programmatūras izstrādē, finansēs un veselības aprūpē.
Starp trīs Intercom cenu paketēm ir pakete Starter, kas jums izmaksās $74 mēnesī, norēķinoties reizi gadā. Pārējām divām plašākām Pro un Premium paketēm ir pielāgotas cenas, tāpēc jums būs jāsazinās ar Intercom pārdošanas komandu, lai tās apspriestu.
Tomēr, pirms pieņemat lēmumu izmantot maksas paketi, varat izmēģināt Intercom, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Izpētiet pilnu Intercom alternatīvu salīdzinājumu.
Help Scout ir HubSpot alternatīva, kas lepojas ar savu pieejamību un lietošanas ērtumu. To izmanto vairāk nekā 12’000 klientu un Help Scout maina visu, ko zināt par iesūtni.
Savu Help Scout kontu varat savienot ar daudzām trešo pušu lietotnēm, tostarp Shopify, Magento, MailChimp, Jira, Slack un Salesforce.
Help Scout var sastapt mazos un vidējos uzņēmumos. Kas attiecas uz nozarēm, Help Scout klienti parasti strādā tehnoloģiju, veselības aprūpes, izglītības un e-komercijas jomā.
Help Scout lētākais Standard cenu līmenis lietotājam mēnesī maksā $20, norēķinoties reizi gadā. Varat izvēlēties arī paplašināto Plus līmeni, kas lietotājam mēnesī maksā $40, norēķinoties reizi gadā. Jūsu trešā iespēja ir Pro līmenis, kas maksā līdz $65 lietotājam mēnesī, norēķinoties reizi gadā.
Pirms maksas paketes izvēles varat bez maksas izmēģināt Help Scout programmatūru, izmantojot 15 dienu izmēģinājumu.
Apskatiet pilnu Help Scout alternatīvu salīdzinājumu.
Front ir HubSpot alternatīva, kas cenšas apvienot un optimizēt visas sarunas ar klientiem un palīdzēt nodrošināt vislabāko atbalstu. Tā kā šai programmatūrai uzticas vairāk nekā 8000 uzņēmumu, Front ir labi pazīstams spēlētājs šajā nozarē.
Front ir savienojams ar daudziem trešo pušu rīkiem, tostarp Asana, Slack, Salesforce, Twilio, Shopify un Trello.
Front izmanto visu lielumu uzņēmumi, tomēr lielāko daļu tā klientu veido mazie un vidējie uzņēmumi. Lielākoties jūs varat viņus sastapt, darbojoties tehnoloģiju, veselības aprūpes, e-komercijas un juridisko pakalpojumu jomā.
Front cenas iedala divās kategorijās. Pirmā ir paredzēta mazām komandām un ietver cenu paketi Starter. Tā maksā $19 par vietu/mēnesī. Otrā kategorija ir piemērota lielākajai daļai uzņēmumu, un tajā ir trīs cenu līmeņi: Growth par $59 mēnesī, Scale — $99 par vietu/mēnesī un Premier — $299 par vietu/mēnesī.
Varat arī pārbaudīt Front pirms maksas paketes izvēles. Programmatūra ir pieejama, reģistrējoties 7 dienu bezmaksas izmēģinājumam.
Apskatiet pilnu Front alternatīvu salīdzinājumu.
Gorgias lepojas ar vairāk nekā 11’000 klientu visā pasaulē. Gorgias klientu apkalpošanas programmatūra tika izstrādāta, domājot par e-komerciju, tāpēc nav pārsteigums, ka tā gūst panākumus šajā nozarē.
Gorgias ir saderīgs ar daudzām lietotnēm, kas galvenokārt klientiem palīdz e-komercijas biznesā. Dažas no tām ir Slack, Shopify, Magento, BigCommerce, CallHippo, Konnektive un citas.
Gorgias programmatūra ir izstrādāta un turpina tikt attīstīta visu lielumu e-komercijas zīmoliem.
Gorgias piedāvā piecas galvenās cenu paketes, kā arī papildinājumus. Jūs maksāsiet $10 par 50 pieteikumiem mēnesī, izmantojot paketi Starter, $60 par 300 pieteikumiem mēnesī, izmantojot paketi Basic, $360 par 2000 pieteikumiem mēnesī Pro paketē un $900 par 5000 pieteikumiem, izmantojot paketi Advanced. Ja jūs interesē cenu pakete, kas piedāvā vēl vairāk funkciju, sazinieties ar Gorgias pārdošanas komandu par cenu Enterprise paketei.
Izmantojot Gorgias 7 dienu bezmaksas izmēģinājumu, varat pārbaudīt viņu programmatūru pirms maksas paketes iegādes.
Apskatiet pilnu Gorgias alternatīvu salīdzinājumu.
Groove ir klientu apkalpošanas programmatūra, kuras mērķis ir nodrošināt augstas klases funkcionalitāti mazajiem uzņēmumiem visā pasaulē.
Groove integrāciju repertuārā ietilpst MailChimp, Slack, Stripe, Shopify, Jira, Recharge un citas.
Kā HubSpot alternatīva Groove ir vispiemērotākā maziem un vidējiem SaaS uzņēmumiem.
Groove saviem klientiem piedāvā trīs galvenās cenu paketes: paketi Starter par $12 par lietotāju/mēnesī, norēķinoties reizi gadā, paketi Plus — $20 lietotājam/mēnesī un visplašāko – paketi Pro par $40 par lietotāju/mēnesī.
Papildus maksas abonementu līmeņiem, Groove ļauj izmēģināt programmatūru, izmantojot 7 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Izpētiet pilnu Groove alternatīvu salīdzinājumu.
MailChimp ir populārs e-pasta un mārketinga automatizācijas rīks ar ilgu pieredzi šajā nozarē. Ar satriecošo klientu bāzi, kas pārsniedz 12 miljonus, MailChimp noteikti ir atstājis iespaidu uz ikvienu, kas to ir izmēģinājis.
MailChimp e-pasta mārketinga rīki ir saderīgi ar daudzām trešo pušu lietotnēm, tostarp Shopify, Matcha, Firebase, Open Table, ConvertFlow un FeedOtter.
MailChimp programmatūra ir vispiemērotākā maziem un vidējiem uzņēmumiem. Parasti to varat atrast mazumtirdzniecības, e-komercijas, bezpeļņas un apkalpojošajos uzņēmumos.
MailChimp piedāvā bezmaksas paketi, kurai ir daži ierobežojumi, taču mārketinga komandām ar mazāku budžetu tā joprojām var būt noderīga. Maksas paketes sākas ar Essentials paketi, kas ir bezmaksas vienu mēnesi, un pēc tam maksā €11,99/mēnesī, pamatojoties uz 500 kontaktiem. Nākamais līmenis ir Standard, kas arī ir bez maksas vienu mēnesi un pēc tam €18,44/mēnesī, pamatojoties uz 500 kontaktiem. Dārgākais līmenis, ko MailChimp piedāvā, ir pakete Premium, kas maksā €322,77/mēnesī, pamatojoties uz 10’000 kontaktiem.
Essentials vai Standard paketes viena mēneša bezmaksas izmantošana darbojas kā MailChimp bezmaksas izmēģinājuma periods.
ZoomInfo ir plašas biznesa datu bāzes un uz izaugsmi vērstas programmatūras apvienojums ar vairāk nekā 20’000 klientu visā pasaulē.
ZoomInfo ir saderīgs ar daudziem trešo pušu rīkiem, tostarp Salesforce, Snowflake, Avaya, Slack, Marketo un Pipedrive.
ZoomInfo programmatūra ir izstrādāta, domājot par mūsdienu uzņēmumiem. Tas ir piemērots jebkura lieluma uzņēmumiem, tostarp jaunuzņēmumiem un arī lielu uzņēmumu darbībām. ZoomInfo klientus varat atrast tādās jomās kā HR un personāla atlase, tirdzniecība, e-komercija un daudzās citās jomās.
ZoomInfo ir pielāgotas cenas. Lai saņemtu personalizētu piedāvājumu, sazinieties ar ZoomInfo pārdošanas komandu. Tomēr pirms abonementa iegādes varat izmēģināt ZoomInfo, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
ConnectWise ScreenConnect ir attālās darbvirsmas un mobilā atbalsta risinājums, kas agrāk saucās Control. Ar pilnībā funkcionējošām attālinātās piekļuves iespējām un uzlabotajām funkcijām tas ir vērtīgs ieguvums daudzos IT uzņēmumos.
ConnectWise ScreenConnect piedāvā šādas trešo pušu lietotnes: Acronis, Freshdesk, Zendesk, SolarWinds un Microsoft Outlook.
ConnectWise ScreenConnect var izmantot gan mazi, gan lieli uzņēmumi. Visizplatītākā šīs programmatūras pielietošana ir problēmu novēršanas atbalstam IT uzņēmumos un citos uz tehnoloģijām vērstos uzņēmumos.
Lai izmantotu ConnectWise ScreenConnect, varat izvēlēties paketi One ar vienas licences ierobežojumu. Izmantojot šo plānu, viens lietotājs var izveidot vienu savienojumu par $27. Nākamais līmenis ir Standard, kas vienam lietotājam ļauj izveidot 3 vienlaicīgus savienojumus par $42. Pēdējā — Premium pakete ļauj vienam lietotājam izveidot 10 vienlaicīgus savienojumus par $52.
Varat izmēģināt ConnectWise ScreenConnect, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Izpētiet visu ConnectWise ScreenConnect alternatīvu salīdzinājumu.
Pipedrive ir labi pazīstama CRM platforma ar daudzām pārdošanas funkcijām. Šī HubSpot alternatīva palīdz vairāk nekā 100’000 uzņēmumu visā pasaulē attīstīt savu uzņēmējdarbību un gūt lielākus ieņēmumus.
Pipedrive integrējas ar dažādām trešo pušu lietotnēm, tostarp Slack, Twilio, Wiza, Paperflite, Skyvia un Asana.
Pipedrive ir populārs galvenokārt mazo un vidējo uzņēmumu vidū. Viņu klienti galvenokārt strādā pārdošanas, mārketinga, nekustamā īpašuma un e-komercijas jomā.
Lai piekļūtu Pipedrives funkcijām, varat abonēt kādu no šīm paketēm: Essential par €14,90/lietotājam/mēnesī, Advanced — €24,90/lietotājam/mēnesī, Professional — €49,90/lietotājam/mēnesī vai Enterprise — €99,00/lietotājam/mēnesī.
Pirms reģistrēšanās Pipedrive mārketinga un pārdošanas rīkam, varat izmēģināt programmatūru, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
LiveChat palīdz vairāk nekā 36’000 klientu samazināt atbildes laiku un uzlabot klientu apmierinātību.
Varat savienot pārī LiveChat ar daudziem trešo pušu rīkiem, tostarp BigCommerce, Slack, Magento, Volusion, Zapier un Klaus.
LiveChat palīdz visu lielumu uzņēmumiem sekot līdzi klientu ziņām. Visizplatītākās nozares, kurās tiek izmantots LiveChat, ir klientu apkalpošana, e-komercija, izglītība, finanses, ceļojumi un viesmīlība.
Lētākā pakete, ko LiveChat var piedāvāt, ir Starter par $20/aģentam/mēnesī. Otrā ir Team par $41/aģentam/mēnesī, pēc tam – Business par $59/aģentam/mēnesī. Ja vēlaties uzzināt par LiveChat jaudīgāko paketi Enterprise, sazinieties ar viņu pārdošanas komandu.
Papildus četrām maksas paketēm varat izmēģināt LiveChat 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma perioda laikā.
Apskatiet pilnu LiveChat alternatīvu salīdzinājumu.
Omnisend ir lieliska izvēle tiešsaistes veikaliem, kas meklē HubSpot Service Hub alternatīvu. Tā mērķis ir padarīt e-pasta un SMS mārketingu vienkāršu un efektīvu, izmantojot rīkus, kas palīdz sazināties ar klientiem tā, lai tas atbilstu jūsu zīmolam.
Varat integrēt Omnisend ar vairāk nekā 130 trešo pušu lietotnēm, tostarp Shopify, WooCommerce, WordPress, Justuno, Gorgias, Wix un daudzām citām.
Omnisend ir lieliski piemērots e-komercijas tirgotājiem, kuri vēlas saglabāt savu e-pasta un SMS mārketingu vienkāršu, bet jaudīgu. Tas ir patiešām lietotājam draudzīgs, tāpēc varat sākt sūtīt skaistas e-pasta ziņas un īsziņas bez nepieciešamības kļūt par tehnoloģiju ekspertu.
Omnisend piedāvā bezmaksas paketi, kas ļauj izmantot visas tā funkcijas līdz pat 250 kontaktiem — tas ir lieliski piemērots maziem uzņēmumiem, kas tikko sākuši darbību. Ja jums ir vairāk kontaktu, pakete Standard maksā $16/mēnesī par 500 kontaktpersonām un klāt nāk vēl vairāk rīku veikala paplašināšanai. Lielākiem veikaliem noderēs pakete Pro par $59/mēnesī par 500 kontaktpersonām, sniedzot visu nepieciešamo, lai ar īsziņām sasniegtu daudz klientu.
Katrai HubSpot alternatīvai, par kuru mēs runājām, ir dažas unikālas funkcionalitātes un uzlabotas funkcijas, kas padara to par spēcīgu sāncensi, kuru ir vērts apsvērt. Ņemot vērā jūsu vadītā uzņēmuma veidu un konkrēto pielietošanas nepieciešamību, tādas funkcijas kā zvanu pārsūtīšana, neierobežoti zvanu ieraksti, pielāgojamas sagataves, automatizācijas nosacījumi, IVR un pieteikumu apstrādes rīki var mainīt jūsu lēmumu.
Vēl viens aspekts, kas var mudināt jūs uz vispiemērotāko HubSpot alternatīvu, ir integrācijas iespējas. Papildus integrāciju saraksta apskatei izlasiet arī, tieši kā tās var savienot ar palīdzības dienesta programmatūru. Vai tās ir vietējās integrācijas? Vai tās izmanto API? Ja tā, vai jums patīk šāda sistēma, vai arī jums būs nepieciešama atbalsta komandas palīdzība?
Lai gan daudzas funkcijas un iespējas var šķist vienkāršas, ieskatieties dziļāk. Pat ja no pirmā acu uzmetiena kas šķiet pats par sevi saprotams, vienmēr pirms naudas tērēšanas iedziļinieties. Esiet ziņkārīgs! Atcerieties, ka īstā klientu apkalpošanas programmatūra ne tikai izturēs visus jūsu jautājumus, bet arī pārsniegs jūsu cerības.
Ko mēs esam iemācījušies? Iespējams, ka HubSpot var būt liela zivs baseinā, taču tā nav vienīgā. Iespējams, jūs esat apmierināts ar HubSpot, vai arī jūs vienkārši interesē citas iespējas.
Turpinot zivju analoģiju, pieņemiet, ka HubSpot ir karpa. Jūs varat to viegli ieraudzīt – tā ir diezgan izplatīta. Tā ir liela zivs, un tā var pabarot daudzus cilvēkus, taču to ir diezgan grūti pagatavot. Turklāt, ja jūs to nepagatavojat precīzi, tai bieži ir dūņu piegarša, kas var sabojāt jūsu vakariņas.
Kurpretī, LiveAgent varētu uzskatīt par varavīksnes foreli. Veikla un gluda, bet tomēr viegli noķerama. Lai gan nav tik liela kā karpa, tā neļaus jums palikt izsalkušam. Turklāt tā ir neticami vienkārši pagatavojama, un tās lieliskā garša var pacelt visu jūsu maltīti citā līmenī.
Atkāpjoties no dīķa tēmas, starp HubSpot alternatīvām var būt grūti orientēties. Protams, jūsu īpašās vajadzības un prasības galu galā aizvedīs jūs pareizajā virzienā. Tomēr, ja tādas funkcijas kā daudzkanālu iespējas, nostrādāts un lietotājam draudzīgs dizains un jaudīga pieteikumu apstrādes programmatūra izklausās kā kaut kas, ko varētu izmantot jūsu uzņēmums, varat izmēģināt LiveAgent. Galu galā tas ir arī lielisks piemērs visaptverošai bezmaksas palīdzības dienesta sistēmai.
HubSpot alternatīva | LiveAgent
Izmēģiniet labāko palīdzības dienesta programmatūru bez maksas! Kredītkarte nav nepieciešama.
|
Salesforce Service Cloud | Zendesk | Freshdesk | Zoho Desk |
---|---|---|---|---|---|
Capterra vērtējums
Kopējie programmatūras vērtējumi no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
|||||
Integrāciju skaits |
220+
|
5000+
|
1000+
|
500+
|
500+
|
Bezmaksas versija |
LiveAgent piedāvā bezmaksas versiju.
|
Salesforce Service Cloud nepiedāvā bezmaksas versiju.
|
Zendesk nepiedāvā bezmaksas versiju.
|
Freshdesk piedāvā bezmaksas versiju.
|
Zoho Desk piedāvā bezmaksas versiju.
|
Bezmaksas izmēģinājums |
LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Salesforce Service Cloud piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Zendesk piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Freshdesk piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Zoho Desk piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
|
Cenu diapazons |
$9/aģentam/mēnesī
|
$29/aģentam/mēnesī
|
€19/aģentam/mēnesī
|
€15/aģentam/mēnesī
|
€14/aģentam/mēnesī
|
Vai vēlaties uzzināt, kādi mēs esam, salīdzinot ar citiem populāriem risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un uzziniet par visu, ko mēs varam piedāvāt.
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Palīdzības dienesta programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
Uzziniet par labākajām ienākošo zvanu centra programmatūrām 2024. gadā! LiveAgent piedāvā risinājumus personalizētam klientu atbalstam, palielinot pārdošanas apjomus ar viedās zvanu maršrutēšanas un integrētu video tērzēšanas iespējām. Apskatiet mūsu ceļvedi un uzlabojiet savu biznesu!
Hubspot Service Hub alternatīva
Atklājiet uzņēmumus, kas līdzīgi kā HubSpot, piedāvā novatoriskas CRM alternatīvas, lai paceltu jūsu klientu apkalpošanu jaunā līmenī.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team