Var droši teikt, ka Gmail ir viens no populārākajiem un visplašāk izmantotajiem e-pasta pakalpojumiem. Mēs visi esam pieraduši pie bezmaksas krātuves, pogas “Izsūtīšanas atcelšana”, kā arī pie papildu noderīgām funkcijām, piemēram, atlikšanas, tagu vai mapju funkcijām. Varētu teikt, ka Gmail ir ideāls e-pasta risinājums privātpersonām. Tajā viss ir sakārtots un organizēts.
Tomēr, kad runa ir par Gmail lietošanu uzņēmējdarbībā, konkrēti, klientu apkalpošanā, ir daži ierobežojumi. Diemžēl Gmail neatbalsta universālu iesūtni ar daudzkanālu integrāciju vai vairāku aģentu vadības paneļa pārskatu. Abas šīs funkcijas ir būtiskas klientu apkalpošanas jomā. Ja meklējat Gmail alternatīvu atbalsta nodaļai, LiveAgent varētu būt īstais risinājums.
Ja meklējat Gmail alternatīvu saviem uzņēmumiem, apsveriet LiveAgent. LiveAgent ir vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas un vairāk nekā 40 integrāciju. Izmantojiet mūsu jaudīgās analītikas un pārskatu sniegšanas funkcijas, spēļu elementu funkcijas vai iebūvēto zināšanu bāzi.
Ļaujiet LiveAgent veikt smago darbu, lai Jūs varētu koncentrēties uz jēgpilnu attiecību veidošanu ar saviem klientiem.
Ieviesiet savā uzņēmumā universālo iesūtni un iegūstiet šādas priekšrocības:
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.
Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.
Atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.
Ideālai klientu apkalpošanas programmatūrai jābūt pārredzamai un viegli pieejamai visiem Jūsu nodaļas aģentiem. Tai jāatbalsta daudzkanālu integrācija un jānodrošina papildu palīdzības dienesta funkcijas, piemēram, automatizācija. LiveAgent universālā iesūtne to nodrošina.
LiveAgent universālā iesūtne ir gudrāka Jūsu pašreizējās e-pasta iesūtnes versija. Tā ļauj sūtīt un saņemt ziņojumus no vairākiem kanāliem, piemēram, e-pasta, tiešsaistes tērzēšanas, sociālajiem medijiem vai pat balss un video zvaniem. Tā novērš nepieciešamību pēc kontu koplietošanas un ierīču uzraudzības. Visi jaunie palīdzības pieteikumi tiek automātiski ievietoti LiveAgent vadības panelī, un tos var apskatīt un uz tiem atbildēt visi aģenti.
Universālā iesūtne ļauj pievienot tagus, atgādinājumus, iekšējās piezīmes, automatizēt palīdzības pieteikumu nodošanu nodaļām vai konkrētiem aģentiem un daudz ko citu. Ja meklējat Gmail alternatīvu savam uzņēmumam, apsveriet LiveAgent.
Ja meklējat Gmail alternatīvu savam uzņēmumam, apsveriet LiveAgent. LiveAgent izmanto hibrīdo palīdzības pieteikumu plūsmu, kas ir būtiska funkcija klientu apkalpošanas jomā, jo tā palielina aģentu produktivitāti. Hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsma nodrošina, ka visi palīdzības pieteikumu pieteikumi izskatās vienādi neatkarīgi no saziņas kanāla, no kura tie ir saņemti. Palīdzības pieteikumu plūsma ļauj izsekot klientu ceļam pa dažādiem kanāliem, bet vienmēr palikt vienā un tajā pašā hibrīdajā palīdzības pieteikumā. Šādā veidā visa svarīgākā informācija par klientiem un viņu problēmām ir pieejama rokas stiepiena attālumā.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Automatizācija ir būtiska klientu atbalsta funkcija, jo tā ietaupa daudz laika. Tā ļauj automatizēt parastus uzdevumus, izveidot darba plūsmas vai unikālus automatizācijas noteikumus atbilstoši Jūsu uzņēmuma vajadzībām.
Piemēram, automatizācijas noteikumi var automātiski piešķirt palīdzības pieteikumus (jebkurā posmā) atsevišķiem aģentiem vai nodaļām. Viss, kas jums jādara, ir jāizvēlas “trigeris”, un noteikums tiks izpildīts. LiveAgent automatizācijas noteikumus var balstīt uz jebkuru palīdzības pieteikuma parametru, notikumu vai laika nosacījumu.
Izlemiet, vai LiveAgent ir laba Gmail alternatīva Jūsu uzņēmumam, izmantojot mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. Nav nepieciešama kredītkarte.
LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Tādēļ tā ir lieliska alternatīva Gmail. Pievienojieties tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte, lai nodrošinātu pasaules klases atbalstu. Ar LiveAgent tas ir vienkārši. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Nav nepieciešama kredītkarte.
12% amerikāņu par galveno neapmierinātību ar klientu apkalpošanu uzskata “nepietiekamu ātrumu”. Statista
72% patērētāju uzskata, ka nepieciešamība skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem ir slikta klientu apkalpošana. Dimensional Research
Trešdaļa patērētāju apgalvo, ka apsver iespēju mainīt uzņēmumu jau pēc viena slikta klientu apkalpošanas gadījuma. American Express
72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējo sadarbību.” Microsoft
Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Meklējiet alternatīvu HelpSpot?
LiveAgent ir lieliska alternatīva HelpSpot. Iepazīstieties ar mūsu apbrīnojamo daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu un izmēģiniet to bez maksas.
Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra
Lielisks klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmakas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības, palieliniet lojalitāti un pārdošanu.
Meklējat alternatīvu TeamSupport ?
Liveagent ir pilnīgs daudzkanālu risinājums jūsu uzņēmumam. Tas sniedz atbalstu, izmantojot visus attiecīgos kanālus par saprātīgu cenu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team