Kas ir zvana pārvirzīšana?
Zvanu pārvirzīšana, ko sauc arī par Automatizēto Zvanu Sadali (ACD, ir funkcija, kas automātiski piešķir no klientiem ienākošos zvanus konkrētam aģentam, nodaļai vai rindai, pamatojoties uz jūsu ieteicamajiem kritērijiem mākoņdatošanas zvanu centra programmatūrā.
Uzņēmumi var iegūt pilnīgu kontroli pār ienākošo zvanu plūsmu, definējot nosacījumus un izvēloties, vai tie tiks sadalīti nejauši vai piešķirti aģentam ar visaugstāko prioritāti.
Kāds ir labums no zvanu pārvirzīšanas?
Visu lielumu uzņēmumi, kas regulāri saņem ienākošos zvanus un vēlas nodrošināt labāko klientu apkalpošanu, var izmantot zvanu pārvirzīšanas priekšrocības savā programmatūrā zvanu centriem.
Vidējie uzņēmumi, lielie uzņēmumi un korporācijas var gūt labumu no piešķiršanas prioritātes, lai nodrošinātu, ka kvalificēti darbinieki pareizajā nodaļā apstrādā visus zvanus. Turklāt citu iebūvētā zvanu centra funkciju, piemēram, iekšējo zvanu, IVR vai zvanu pārsūtīšanas, izmantošana var vēl vairāk uzlabot priekšrocības.
Mazie uzņēmumi, pašnodarbinātās personas un ārštata darbinieki var izmantot nejaušas piešķiršanas priekšrocības un citas papildu zvanu centra funkcijas, piemēram, videočatu vai IVR.
Kā darbojas zvanu pārvirzīšana?
Zvanu pārvirzīšana vai automātiska zvanu sadale izpaužas ikreiz, kad klienti sāk ienākošo zvanu. Sākumā viņi dzird automātisku sveiciena īsziņu vai lūgumu palikt pie telefona un pagaidīt, kamēr kāds no aģentiem tiek norīkots. Tad, ja klienti jau gaida rindā, viņi dzird mūziku un tiek aicināti palikt pie klausules. Visbeidzot, tiklīdz līnija ir brīva, sākas zvans.
Zvana pārvirzīšanas piemērs:
Piemēram, Džons vēlas uzzināt par problēmu ar pasūtījumu, ko viņš iepriekš veicis jūsu tīmekļa vietnē. Tādējādi viņš sastāda jūsu palīdzības dienesta numuru, atlasa atbilstošo iespēju IVR ietvaros, un zvanu pārvirzīšanas funkcija pārsūta zvanu nākamajam pieejamajam aģentam. Pateicoties zvanu pārvirzīšanas funkcijai, Džonam nav jāzvana uz dažādiem numuriem dažādiem aģentiem, kā arī viņam nav jāgaida garā rindā.
Kādas ir zvana pārvirzīšanas pamatfunkcijas?
Piešķīrums pēc nejaušības principa
Visi no klientiem saņemtie jaunie ienākošie zvani tiks nejauši piešķirti kādam no jūsu pieejamajiem aģentiem, lai notiktu zvans. Varat definēt nodaļu, uz kuru pārvirzīt zvanus, izmantojot iestatījumus.
Pārvirzīšanas laiks
Tas ļauj norādīt sekunžu skaitu, pēc kurām zvans tiek pārvirzīts pie cita aģenta. Zvani tiek pārvirzīti pie aģentiem nejaušības secībā. Tādējādi var uzlabot pirmā zvana atrisināšanas laiku, samazinot gaidīšanas laiku.
Prioritātes piešķiršana
Jaunajam zvanam automātiski tiks piešķirts brīvais aģents ar augstāko prioritāti un ilgāko laiku kopš pēdējā zvana. Tādējādi jūsu aģentu pieejamību var izmantot maksimāli.
Maksimālais rindā gaidīšanas laiks
Nosakiet maksimālo laika ierobežojumu, kad ienākošais zvans paliek rindā. Kad noteiktais laiks ir beidzies, saruna turpinās jūsu IVR bezsaistes sadaļā.
Biznesa ieguvumi no inteliģentās zvanu pārvirzīšanas
Paaugstināta klientu apmierinātība
Inteliģentā zvanu pārvirzīšana var radīt personalizētāku, efektīvāku un labāku klientu pieredzi. Tādējādi palielinās apmierinātība.
Samazinātas darbības izmaksas
Atbalsta aģentu potenciāla maksimāla izmantošana, vienlaikus samazinot dīkstāves laiku, samazina darbības izmaksas.
Ātrs un precīzs kontakts
Klienta savienošanu rindā ar pieejamo aģentu pēc iespējas ātrāk var notikt dažu sekunžu laikā.
Kādas ir citas zvanu centra funkciju priekšrocības?
Interaktīvā balss atbilde
Automatizējiet darbplūsmu, iestatot savu interaktīvo balss atbildi (IVR) 5 minūšu laikā. Izveidojiet unikālu IVR algoritmu un nodrošiniet vēl labāku, pielāgotāku un personalizētu klientu pieredzi. Interaktīvā balss atbilde ir lielisks veids, kā paātrināt klientu atbalstu un atrisināt problēmas pirmā zvana laikā. Novirziet klientus uz pareizo nodaļu un aģentiem, sniedzot viņiem iespējas īsi aprakstīt savas problēmas.
Neierobežoti balss ieraksti
Liveagent piedāvā iespēju saglabāt visus balss sakaru ierakstus ar klientiem juridiskajiem vai atbalsta mērķiem. Lai nodrošinātu vēl labāku klientu atbalstu, atskaņojiet, lejupielādējiet vai atgriezieties pie tiem jebkurā laikā visā jūsu konta darbības laikā. Mēs neierobežojam balss ieraksta apjomu.
Take advantage of our versatility
Answer calls on the go with apps, or on the office with hardware phones. Try it today. No credit card required.
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.