Kas ir ienākošo zvanu pārsūtīšana?
Ienākošo zvanu pārsūtīšana gaida, līdz zvans tiek pieņemts, atteikts vai arī neviens aģents. neatbild. Tā vienkārši pārsūta zvanu no viena aģenta uz nākošo. Tas nozīmē, ka jūsu aģentiem nav jāliek klientiem gaidīt nevajadzīgi ilgu laiku, lai piekļūtu kolēģim.
Ienākošo zvanu pārsūtīšana par to rūpējas daudz inteliģentāk nekā vienkārši pārsūta, kur jūs un klients nezināt, vai otrs cilvēks to paņems.
Kad klients zvana un to aģents gatavojas pārsūtīt, zvans tiek aizturēts. Pa to laiku tiek iniciēts vēl viens zvans, lai pārliecinātos, vai galamērķis var atbildēt. Ja zvans netiek pieņemts, tas tiek atgriezts sākotnējam aģentam.
Kam ir labums no ienākošo zvanu pārsūtīšanas?
Transnacionālajām korporācijām, lieliem uzņēmumiem un daudznacionāliem uzņēmumiem ar vairākām nodaļām un simtiem aģentu ir jāpārsūta zvani katru dienu. Daudzi zvani var nonākt nepareizajā nodaļā, vai arī tos var pieņemt nepareizais aģents. Šeit īstajā vietā ir ienākošo zvanu pārsūtīšana.
Ienākošo zvanu pārsūtīšanas priekšrocības
Kontakts ar nepacietīgiem klientiem
Nepacietīgie klienti, kas meklē tūlītējās atbildes, tagad var tikt apkalpoti dažu sekunžu laikā, pat tad, ja viņi zvana nepareizajai nodaļai vai aģentam.
Aģentiem ir laiks sagatavoties
Kamēr ienākošais zvans tiek pārsūtīts citam aģentam, klients var saņemt papildu informāciju no aģenta, kurš pirmais pieņēma zvanu.
Palielinās klienta apmierinātība
Apmierināti klienti ir viena no lielākajām vērtībām, kas var būt jebkuram uzņēmumam. Pūļu vērts ir uzlabot to apmierinātību, izmantojot personalizētu pieeju, piemēram, ienākošo zvanu pārsūtīšanu.
Citas zvanu centra funkciju priekšrocības
IVR
Izmantojiet spēcīgu interaktīvās balss atbildes (IVR) tehnoloģiju, lai novirzītu zvanītājus uz noteiktu nodaļu vai aģentu. Izveidojiet unikālus IVR algoritmus, ko var paveikt dažu minūšu laikā. Definējot konkrētu iespēju kopu, ko izvēlēsies klienti, augšupielādējot sveiciena ziņu vai īsu mūzikas fragmentu, jūs varēsit nodrošināt daudz personiskāku pieeju klientam.
Viedā zvanu pārvirzīšana
Zvanu centra programmatūras būtiska sastāvdaļa ir zvanu pārvirzīšana, ko sauc arī par Automātisko Zvanu Sadali (ACD), kas ir funkcija, kas automātiski piešķir zvanus aģentiem, pamatojoties uz iepriekš izvēlētajiem noteikumiem. Liveagent atbalsta zvanu pārvirzīšanu, pamatojoties uz nejaušu piešķiršanu vai prioritāru piešķiršanu. Lietojot nejaušo piešķiršanu, visi ienākošie zvani tiek piešķirti aģentiem nejaušā secībā. Prioritāra piešķiršana palielina jūsu aģentu pieejamību un samazina gaidīšanas laiku.
Test attended call transfers for free
Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 30-day trial. No credit card required.