Kas ir SSO?
SSO nozīmē vienoto pieteikšanos, kas ir autentifikācijas shēma, kas ļauj lietotājiem pieteikties vairākās programmatūras sistēmās, izmantojot vienu identitāti. Tas nozīmē, ka lietotāji var izmantot tikai vienu pieteikšanās datu kopumu, lai pieteiktos vairākās sistēmās. Vienotā pieteikšanās arī padara jūsu pārlūkošanu un darbu daudz drošāku, jo jums ir jāpiesakās tikai vienu reizi, kad vēlaties piekļūt saviem lietojumiem.
Lietotāji, kuriem jāpārvalda vairāki konti ar atšķirīgām parolēm vienlaicīgi, cenšas veidot daudz vienkāršākas paroles, kas var tikt vieglāk uzminētas vai vienkārši uzlauztas. Ar SSO jūs varat koncentrēties uz vienu ļoti stipru paroli, kas var saglabāt jūsu lietotnes un datus drošībā. SSO lieliski darbojas ar daudzfaktoru autentifikāciju un palīdz jums noturēt savus kontus vēl lielākā drošībā no iespējamās uzlaušanas.
Kā darbojas SSO sistēma LiveAgent sistēmā?
SSO LiveAgent sistēmā var tikt iestatīts Konfigurācijas sadaļā. Pašlaik jūs varat piekļūt un iestatīt SSO savam Microsoft, Google un Facebook kontam vai izmantot SSO ar Okta pakalpojuma sniedzēju. Jūs varat aktivizēt vienu pakalpojuma sniedzēju. SSO neveido jaunus lietotājus sistēmā, tiem jābūt manuāli izveidotiem pirms pieteikšanās, izmantojot SSO. Viesotajiem LiveAgent kontiem Google, Microsoft un Facebook kontu SSO ir jābūt ieslēgtam, lai tas darbotos. Lokālās LiveAgent versijas lietotājiem ir jāiestata identitātes nodrošinātāji manuāli.
Kāpēc jums vajadzētu sākt izmantot SSO?
Jūsu vienotās pieteikšanās iestatīšana var palīdzēt jums ātrāk pieteikties, izmantojot savus Microsoft, Google, Facebook un Okta kontus. Šāda veida SSO pieteikšanās var palīdzēt jums ietaupīt vairāk laika, vienlaikus saglabājot jūsu kontus drošākus dažādos aspektos. Jūs pavadīsiet mazāk laika, piesakoties un ievadot savu sensitīvo informāciju sistēmā. Padomājiet par SSO kā par savu galveno atslēgu visiem jūsu lietotāja kontiem – tā ir viena, bet stipra un var palīdzēt jums saglabāt visu ievērojami drošāku. Apvienojiet to vēl arī ar divu faktoru autentifikāciju, lai nodrošinātu maksimālu jūsu datu drošību.
Kā iestatīt vienoto pieteikšanos (SSO) savā LiveAgent kontā?
Ja vēlaties LiveAgent iestatīt vienoto pieteikšanos, veiciet sekojošās darbības. Vispirms atveriet savu LiveAgent kontu un dodieties uz Konfigurācija. Tālāk dodieties uz Drošība un pēc tam uz Iestatījumi. Jūs redzēsiet iespēju Autentifikācija. Noklikšķiniet uz Mainīt.
Jaunā logā tiks parādīta iespēja Atļauts SSO pakalpojums. Noklikšķiniet uz tā un atlasiet vienu no trim SSO iespējām. Varat izvēlēties starp Google, Facebook un Microsoft. Vienlaikus var būt aktīvs tikai viens SSO.
Vai esat ieinteresēts uzlabot sava palīdzības centra darbplūsmu? Iepazīstieties ar vienotās pieteikšanās iespējām LiveAgent un jau šodien padariet savu pieteikšanos vienkāršāku.
Say goodbye to the hassle of managing multiple login credentials with SSO!
In addition to the convenience of Single Sign-On (SSO), LiveAgent offers a range of features to help you streamline your support workflow, so you can deliver exceptional customer support from a unified platform.
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.