Nepieciešams sniegt atbalstu dažādās valodās? Uzstādiet jūsu čata, kontaktēšanās vai atsauksmju logrīkus valodā, kurā runā jūsu klienti un darbinieki.
Piemērs multilingvālam atbalstam: Ja jūs sniedzat klientiem atbalstu dažādās valodās un vēlaties nodot komunikāciju jūsu darbiniekiem, kas runā kādā specifiskā valodā, jūs to varat izdarīt izveidojot kontaktēšanās logrīku, kas pielāgots konkrētajai valodai. No šī logrīka jūs varat nodot tālāku komunicēšanu kādam departamentam, piemēram, angļu valodas, vācu valodas, spāņu valodas vai kādas citas valodas departamentam.
Logrīka uzstādīšana
Ja vēlaties rediģēt logrīku valodas, jūs varat to darīt logrīku advancētajos iestatījumos.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.
Atsauksmju logrīks ir būtisks rīks klientu atsauksmju vākšanai, kas vienkāršo apkalpošanas gaitu un uzlabo pārdošanas procesus. Izmantojiet LiveAgent, lai viegli integrētu atsauksmju logrīku savā tīmekļa vietnē un uzlabotu klientu pieredzi. Atveriet bezmaksas kontu jau šodien un uzlabojiet savu uzņēmumu, balstoties uz klientu atsauksmēm!
Pakalpojuma līmeņa līgums (SLA)
Uzlabojiet palīdzības dienesta efektivitāti ar LiveAgent SLA funkcijām. Izmēģiniet bezmaksas versiju bez saistībām!