Liveagent piedāvā iespēju vienlaikus turēt atvērtus vairākus pieteikumus. Viegli pārslēdzieties no viena pieteikuma uz citu un atrisiniet tos visus vienlaikus.
Ja vēlaties ierobežot savu aģentu darbu vienlaikus tikai pie viena pieteikuma, to var izdarīt, ieslēdzot algoritmu “Prioritāte”.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Poga “Prioritāte”
Noklikšķinot uz pogas “Prioritāte”, aģenti var atvērt tiem piešķirtos pieteikumus un tie ir jāatrisina.
Pastāv arī iespēja uzstādīt funkciju, kurā jūsu aģenti varēs atbildēt tikai uz tiem pieteikumiem, kas atvērti ar pogu “Prioritāte”. Šādā gadījumā aģenti nevarēs atbildēt uz pieteikumiem, kas atvērti no pieteikumu saraksta. Viņi varēs atvērt tikai vienu pieteikumu vienlaikus, tāpēc vairākas pieteikumu cilnes netiks iespējotas un aģentiem būs jārisina katrs pieteikums pēc kārtas.
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!
Palīdzības pieteikumu/klientu ieskats (CRM)
Uzglabājiet klientu datus un saglabājiet informāciju savos palīdzības pieteikumos, izmantojot Palīdzības pieteikumu/klientu ieskatu (CRM). Tādējādi Jūs vienmēr būsiet gatavībā un informēts.