Uzziniet, kāds vietrādis URL ir jūsu klientam čata laikā, izmantojot mūsu tīmekļa vietnes apmeklētāju sekošanas funkciju. Liveagent arī paziņos, ja klients pāriet uz citu lapu.
Tīmekļa vietnes apmeklētāju sekošanas funkcija ir ērta, jo īpaši, ja novirzījat klientus uz konkrētu URL vai ja vēlaties tiem sniegt vislabāko iespējamo informāciju. Piemēram, par produktu/pakalpojumu cenām vai tehniskām detaļām.
Pirms katras tiešsaistes čata sesijas sākuma varat skatīt klienta informāciju un daudzas citas detaļas, piemēram, sākuma URL. Sākuma URL parasti ir vietā, kur klients vai aģents uzsāka tiešsaistes čatu.
Piemērs:
Mūsu piemērā var redzēt tīmekļa lapu; https://support.ladesk.com/300428-IVR
Tā kā čats turpinās, klienti var uzdot vairāk un vairāk jautājumu. Mūsu piemērā klientam bija nepieciešama palīdzība saistībā ar IVR jo tas bija pēdējais solis, lai izveidotu pilnībā integrētu zvanu centru. Var redzēt, kā viņš pārlasīja vairākus dažādus zināšanu bāzes rakstus.
Turklāt čatam pēc pieprasījuma vēlāk pievienojās cits kolēģis. Atcerieties, ka jebkurā laikā varat sākte iekšējo čatu un jums pat ir iespēja atstāt bezsaistes ziņu savam kolēģim.
Zinot sava tiešsaistes čata apmeklētāja pašreizējo URL, jūs varat sniegt vislabāko un precīzāko atbalstu saviem klientiem, redzot, kā viņi pārvietojas starp jūsu tīmekļa lapas apakšlapām.
Ieguvumi uzņēmējdarbībā:
- Ietaupīts laiks
- Uzticami klienti
- Efektīva klientu apkalpošana
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.
Atklājiet citas tiešsaistes čata funkcijas:
Čata sadalīšana
Pārliecinieties, vai jūsu klientu atbalsts efektīvi tiek galā ar tiešsaistes čatu pieprasījumiem. Čata izplatīšanas funkcija ļauj iestatīt konkrētu veidu, kā pārvirzīt visus jaunos čatus. Varat izvēlēties iespēju Nejauša piešķiršana vai Maksimālas noslodzes pārvirzīšana.
Tiešsaistes apmeklētāji
Skatiet savas pašreizējās vietnes datplūsmu, izmantojot LiveAgent. Sadaļā “Tiešsaistes apmeklētāji“, varat skatīt jūsu tīmekļa vietnē esošos apmeklētājus. Šī funkcija ļauj jūsu aģentiem arī uzaicināt pastāvīgos apmeklētājus čatot.
Čata vēsture
Vienmēr esiet informēts par iepriekšējiem klientu vaicājumiem, kad tas nepieciešams ar čata vēsturi. Šī LiveAgent funkcija sniedz informāciju, kas var novērst klientu neapmierinātību. Varat apskatīt apmeklētāja valsti, klienta un aģenta vārdu, kā arī visas iepriekšējās sarunas. Rezultātā klientu pārstāvji var ātri un efektīvi atrisināt pieteikumus.
Zināšanu bāzes resursi:
Vai vēlaties savā vietnē uzstādīt tiešsaistes čata pogu?
Skatiet šo pamācību, lai iegūtu detalizētu informāciju par to, kā izveidot tiešsaistes pogu.