Kas ir laika nosacījumi?
Laika nosacījumi ir automatizācijas nosacījumi, ko nav izraisījusi kāda darbība, bet gan laiks. Tie visbiežāk tiek izmantoti, lai veiktu palīdzības dienesta tīrīšanas uzdevumus, e-pasta atgādinājumus vai sekojumus, atrisinātu pieteikumus, kas kādu brīdi nav bijuši aktīvi, vai pievienotu birkas. Iespējas ir bezgalīgas.
Laika nosacījumu piemēri
Piemērs Nr. 1
Kā LiveAgent lietotājs Jūs varat iestatīt laika nosacījumu, kas 24 stundas pēc pēdējās saziņas ar klientu automātiski izsūta papildus e-pastu.
Piemērs Nr. 2
Varat arī iestatīt laika nosacījumu, kas automātiski atzīmēs visus pieteikumus, uz kuriem 10 dienu laikā nav saņemta atbilde, ka pieteikuma problēma atrisināta.
Piemērs Nr. 3
Liveagent automātiski izdzēsīs pieteikumus, kas atzīmēti kā SUROGĀTPASTS, un kas ir vecāki par 90 dienām.
Kā laika nosacījumi strādā?
Kad laika nosacījums ir iestatīts, sistēma automātiski veic periodiskas pārbaudes fona režīmā īsos intervālos (parasti ik pa vienai minūtei) un pārbauda, vai ir izpildīti laika nosacījumi. Ja ir, nosacījums tiek automātiski izpildīts.
Kāpēc laika nosacījumi ir svarīgi?
Laika nosacījumi var būt ārkārtīgi noderīgi jebkuram biznesam, kam ir liels pieteikumu apjoms, jo tie var mazināt aģenta stresu un īsā laikā izpildīt ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus.
Laika nosacījumu galvenie ieguvumi ir:
- Uzlabota efektivitāte/aģentu darbplūsma
- Uzlabots atbildes laiks
- Mazāka vieta cilvēciskajai kļūdai
- Mazāks stress/samazināta izdegšanas iespēja
- Samazinātas atbalsta izmaksas un ietaupīts laiks
Kādi cita veida nosacījumi ir LiveAgent programmā?
Papildus laika nosacījumiem LiveAgent lietotāji var izmantot uz trigeri balstītus nosacījumus un SLA (pakalpojumu līmeņa līguma) nosacījumus. Šos nosacījumus varat iepriekš iestatīt tā, lai tie vislabāk atbilstu jūsu uzņēmumam un padarītu pieteikumu pārvaldības apkalpošanas programmatūru efektīvu.
Notikumu komandas
Notikumu nosacījumi ir vienkārši nosacījumi, kas tiek aktivizēti notikumu rezultātā. Liveagent lietotāji var iestatīt trigeri un darbību, un, ja trigera nosacījumi ir izpildīti, darbība tiek izpildīta. Piemēram, var iestatīt nosacījumu, kas norēķinu nodaļai automātiski piešķir jebkuru pieteikumu, kurā ir vārdi “norēķini” vai “apmaksa”.
SLA nosacījumi
SLA nosacījumus var lietot tikai SLA iestatījumam, un tie ir saistīti ar SLA līmeņiem. SLA nosacījumu piemērs varētu būt pieteikuma SLA līmeņa maiņa vai citu nosacījumu izpildes apturēšana.
Automate tasks with time-triggered rules
Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.
Ko jūs varat izdarīt arLiveAgent laika nosacījumiem?
Laika nosacījumus var piemērot, ja:
- Pieteikums ir vecāks par konkrētu dienu, stundu vai minūšu skaitu.
- Pieteikuma statuss nav mainījies konkrētu dienu, stundu vai minūšu skaitu
- Pieteikumam notecēs termiņš pēc konkrēta skaita dienām, stundām vai minūtēm
- Pieteikumam ir nokavēts termiņš jau konkrētu dienu, stundu vai minūšu skaitu
Nosacījumu argumenti, kurus var piemērot laika nosacījumiem
- Pieteikuma statuss
- Pieteikums izveidots (datums)
- Pieteikums mainīts (datums)
- Pieteikums dzēsts
- Pieteikuma sākšanas novirzītāja URL
- Pieteikuma prioritāte
- Pieteikuma nodaļa
- Pieteikums piešķirts
- Klienta grupa
- Pieteikuma birkas
Darbības, ko var izpildīt laika nosacījumi
- Pārsūtīt pieteikumu
- Atrisināt pieteikumu
- Dzēst pieteikumu
- Mainīt pieteikuma prioritāti
- Mainīt SLA līmeni
- Atzīmēt kā surogātpastu
- Atzīmēt ka nav surogātpasts
- Iztīrīt pieteikumu
- Nosūtīt atbildi
- Mainīt pieteikuma tematu
- Zvana URL
- Pievienot birku
- Noņemt birku
- Nosūtīt e-pastu uz
- Apturēt pārējos nosacījumus
- HTTP pieprasījums
Kā laika nosacījumi izskatās praksē?
Ja pieteikumam tiks piemērots laika nosacījums, izmaiņas tiks parādītas detalizētajā pieteikuma skatā (tas nodrošina skaidri pārskatāmu atbildību par pieteikumu apstrādi.) Gan administratori, gan aģenti var apskatīt izmaiņas pieteikumā, kas veiktas ar laika nosacījumiem.
Kā uzstādīt LiveAgent laika nosacījumus
- Piesakieties LiveAgent.
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija(zobratiņa ikona kreisās puses izvēlnes joslā).
- Noklikšķiniet uz Automatizācija.
- Noklikšķiniet uz Laika Nosacījumi.
- Noklikšķiniet uz Izveidot.
- Atzīmējiet Statuss Aktīvs izvēles rūtiņu
- Izveidojiet nosaukumu savam nosacījumam.
- Sadaļu Piezīmes varat atstāt tukšu vai arī varat nosacījumu aprakstīt sīkāk. Šis lauks ir paredzēts vienkārši jūsu ērtībām.
- Izvēlieties ‘Pielietot, ja’ mainīgo.
- Izvēlieties laika nosacījumus — pēc kāda laika posma jūsu nosacījums jāizpilda?
- Pēc izvēles: Noklikšķiniet uz Pievienot nosacījumu grupu.
- Izvēlieties nosacījumus – kādus vēlaties.
- Izvēlieties veicamo darbību laukus – kādus vēlaties
- Noklikšķiniet Saglabāt.
Laika nosacījumu priekšrocības
Mazāk iespējama cilvēciska kļūda un samazināta iespēja, ka aģents izdegs
Automatizācija ir precīza, cilvēki ne. Vai jūs varat iedomāties, ka jūsu aģentiem būtu jāatceras visi pieteikumi, uz kuriem nav saņemta atbilde un kuriem līdz ar to viņiem būtu jāseko?
Protams, tas būtu neiespējami, un varētu radīt dažādas neveiklas situācijas, kas varētu kaitēt jūsu biznesam. Turklāt, ja ir jāatceras, kad tieši ir piemērots brīdis, lai sekotu katram klienta pieprasījumam, tas var novest pie ātras aģentu izdegšanas.
Kad ieviešat automatizācijas nosacījumus, kas rūpējas par šiem administratīvajiem uzdevumiem, tiek atbrīvots jūsu aģentu laiks un prāts, ļaujot tiem koncentrēties uz steidzamākiem uzdevumiem. Tas arī nodrošinās, ka aģenti nav stresā un var būt produktīvi ilgāku laiku.
Klientu apmierinātības pieaugums
Apmierināti klienti ir katra uzņēmuma stūrakmens, jo tie iespaido tālākos ieteikumus, tiešsaistes recenzijas, mutvārdu atsauksmes un pārdošanu. Tādējādi ikvienam uzņēmumam jācenšas nodrošināt savu klientu apmierinātību ar izcilu apkalpošanu, ātras reaģēšanas laiku un personalizētu pieeju.
Uzturēt klientu apmierinātību ar laika nosacījumiem ir vienkārši, ļaujiet sistēmai sekot katram vaicājumam, un jūsu klienti jutīsies novērtēti un atzīti. Tas ir tik vienkārši!
Apmierināti klienti ir labākie klienti
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Automatizācijas nosacījumi ietaupa laiku un naudu
Vai jūs varat iedomāties kā būtu sekot līdzi katram neatbildētam pieteikumam manuāli? Tas būtu ne tikai ārkārtīgi laikietilpīgs uzdevums, bet arī ļoti dārgs.
Par laimi, palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, var izpildīt neskaitāmus laika nosacījumus, kas ilgtermiņā ietaupīs jūsu aģentiem daudz laika. Atstājiet loģistiku mums, lai jūsu aģenti varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgi — klientu attiecību attīstīšana.
Zināšanu bāzes resursi
Lai uzzinātu vairāk par laika nosacījumiem, iepazīstieties ar mūsu zināšanu bāzes resursiem:
Esiet gatavi izveidot savus laika nosacījumus?
Katru nedēļu ietaupiet līdz pat 15 stundām darba ar pielāgotajiem laika nosacījumiem. Iespējas ir bezgalīgas. Izmēģini tās šodien. Kredītkarte nav nepieciešama. Uzsāciet savu bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu.
Want to optimize your customer support workflows and improve response times?
With LiveAgent's time rules, you can easily set up rules and criteria to automatically prioritize and escalate support tickets based on their age or urgency.
LiveAgent Partneru Programmas Noteikumi un Nosacījumi
Pievienojieties LiveAgent Partneru programmai un nopelniet komisijas, reklamējot vadošo klientu apkalpošanas risinājumu. Iepazīstieties ar mūsu partnerības līmeņiem un prasībām, lai maksimizētu savu ienākumu potenciālu. Nepalaidiet garām iespēju kļūt par LiveAgent partneri un izmantot ekskluzīvas priekšrocības!
Izmantojiet LiveAgent laika kontroles rīku, lai uzlabotu produktivitāti un efektivitāti, reģistrējot darba laiku un sniedzot pārskatus par veiktspēju. Palīdziet aģentiem sasniegt līdzsvarotu darbplūsmu un atklājiet, kas nepieciešams papildu apmācībai vai automatizācijai. Sākiet 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju bez kredītkartes.