Redziet, ar ko sazināties. Pievienojiet laukus katram kontaktam, lai saglabātu pielāgotus datus. Pievienojiet piezīmes, skatiet viņu iepriekšējos palīdzības pieteikumus, integrējiet spraudņus. Ar LiveAgent Jūs vienmēr būsiet gatavs. Labāk iepazīstiet savus klientus un paaugstiniet palīdzības dienesta kvalitāti.
Svarīgas informācijas glabāšana par Jūsu kontaktpersonām var strauji palielināt Jūsu pārdošanas apjomus un efektivitāti. LiveAgent piedāvā daudzfunkcionālu Kontaktu informācijas lodziņu, kurā varat saglabāt visu informāciju par kontaktpersonām un ne tikai to!
Palīdzības pieteikumu informācijas lodziņš
Palīdzības pieteikumu informācijas lodziņos tiek saglabāti visi svarīgākie dati, sākot ar pamatinformāciju, piemēram, vārdu, e-pasta adresi, operētājsistēmu, valodu un pārlūkprogrammu. Ātri atrodiet klienta atrašanās vietu, izmantojot mini kartes funkciju.
Ieguvumi no klientu datu glabāšanas
- Uzlabota klientu apmierinātība un noturēšana.
- Labāko un ienesīgāko klientu identificēšana
- Uzņēmuma mārketinga un pārdošanas prakses uzlabošana
- Un vēl daudz kas cits…
Skatiet iepriekšējās sesijas un rakstiet piezīmes
Vēlaties pievienot īsu piezīmi savam kontaktam? Nav problēmu. Pārlūkojiet kontaktpersonas iepriekšējās palīdzības pieteikumu sesijās un pārslēdzieties starp palīdzības pieteikumiem. Ar LiveAgent palīdzības dienestu visa informācija ir ērti pieejama.
Uzlabotas funkcijas
Pamatdatu glabāšana ir laba lieta, bet ko darīt, ja vēlaties saglabāt papildu pielāgotu informāciju par klientiem? Mēs esam pievienojuši jauno funkciju “Pievienot lauku” kontaktu lodziņam, lai Jūs varētu pievienot jebkāda veida informāciju saviem kontaktiem. Vēlaties saglabāt kontakta piegādes adresi īpašā laukā? Vienkārši pievienojiet jaunu lauku un aizpildiet datus.
Meklējat papildu informāciju?
Pievienojiet jebkuru no pieejamajiem trešo pušu spraudņiem. Tos var atrast sadaļā LiveAgent spraudņi.
Informācijas vākšana par klientiem var sniegt vairākus ieguvumus Jūsu e-komercijas uzņēmumam, sākot no skaidrāka priekšstata iegūšanas par Jūsu mērķa tirgu līdz komunikācijas uzlabošanai ar klientiem. Izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru, varēsiet uzglabāt un pārvaldīt gandrīz visus savu klientu datus un gūt no tiem labumu!
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Learn how to setup Ticket fields
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
Uzziniet, kā efektīvi pārvaldīt palīdzības pieteikumu uzkrāšanos un uzlabot klientu apkalpošanu ar LiveAgent programmatūru. Risiniet neatrisinātus pieprasījumus, uzlabojiet aģentu veiktspēju un saglabājiet klientu apmierinātību. Izmēģiniet bezmaksas!
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.
Palīdzības pieteikumu novērotājs
Bieži vien vēlaties redzēt palīdzības pieteikuma izpildes gaitu, pat ja tas ir piešķirts konkrētam aģentam vai nodaļai. Tas var notikt vairākās situācijās