Tērzēšanu pārskats ir viena no daudzām lieliskām LiveAgent funkcijām. Tā sniedz svarīgu informāciju par Jūsu vietnes apmeklētājiem un vienlaikus ļauj Jums veikt nepieciešamo darbību.
Piemēram, varat apskatīt apmeklētāja valsti, URL, kuru viņš pašlaik pārlūko, kā arī laiku, ko viņš tur ir pavadījis. Pēc tam varat proaktīvi uzaicināt apmeklētāju uz tērzēšanu.
Kādu informāciju iespējams redzēt tērzēšanu pārskatā?
Apmeklētāji tiešsaistē
Apmeklētāji tiešsaistē ir to apmeklētāju skaits, kuri pašlaik pārlūko Jūsu tīmekļa vietni. Izmantojot šo funkciju, Jūs varat viegli sazināties ar viņiem un darīt viņiem zināmu, ka esat gatavs palīdzēt, ja nepieciešams. Turklāt varat īpaši pielāgot savu ziņojumu. LiveAgent tiešsaistes apmeklētāju sadaļa piedāvā svarīgu, vispārīgu informāciju, kas var būt noderīga, pirms sazināties.
Apskatīsim piemēru:
Sāra šobrīd jau kādu laiku atrodas Jūsu cenu lapā, kur jau kādu brīdi aplūko vienu un to pašu informāciju. Šī ir lieliska iespēja sazināties ar viņu, lai informētu, ka esat pieejams, ja viņai nepieciešama papildu informācija. Proaktīva, bet ne kaitinoša pieeja.
Apmeklētāji rindā
Tērzēšanas pārskats sniedz arī informāciju par to apmeklētāju skaitu, kuri gaida tērzēšanu ar klientu apkalpošanas aģentiem. Tādējādi Jūs varat viegli noteikt, vai Jūsu atbalsta dienestam ir pietiekami daudz aģentu, lai tiktu galā ar rindā esošo apmeklētāju skaitu.
Tērzējošie apmeklētāji
Vēl viena lieliska tērzēšanas pārskata funkcija ir tā, ka varat redzēt tērzējošo apmeklētāju skaitu.
Pieejamie aģenti
Skatiet, cik aģentu ir pieejami tērzēšanai, un ātri noskaidrojiet, vai maiņā ir pietiekami daudz darbinieku. Šī funkcija ir cieši saistīta ar apmeklētājiem rindā. Šie divi elementi var sniegt vietnes vadītājam pārskatu, lai ātri analizētu situāciju un pēc tam attiecīgi rīkotos.
Faktiskā tīmekļa vietne (URL), kuru apmeklētājs pārlūko.
Ātri un viegli uzziniet, kādus URL jūsu apmeklētāji pašlaik pārlūko un cik daudz laika tie tur ir pavadījuši. Jo vairāk informācijas ir Jūsu aģentiem, jo labāku pakalpojumu/atbalstu viņi var sniegt. Piemēram, Jūs varat konstatēt, ka daži URL ir jāuzlabo, lai nodrošinātu labāku klientu pieredzi.
Piemērs:
Ja potenciālais klients/apmeklētājs ilgstoši atrodas pirkuma noformēšanas lapā, proaktīvs tērzēšanas uzaicinājums var palīdzēt Jūsu pārdošanas komandai noslēgt darījumu. No otras puses, jūsu komanda var atklāt atkārtotu problēmu, ar kuru saskaras arī citi klienti. Šādas situācijas varat analizēt, vienkārši pārlūkojot sadaļu “Tērzēšanas pārskats” programmā LiveAgent.
Atsauces avots
Vai vēlaties uzzināt, vai apmeklētāji ierodas Jūsu vietnē, ar atsauces avota palīdzību? Tērzēšanas pārskats var Jums to pavēstīt. Piemēram, ja Jums ir daudz apmeklētāju no atsauces avota – saites, kurā esat piedāvājis atlaidi, varat aktīvi sazināties ar viņiem un pajautāt, vai viņiem ir nepieciešama papildu informācija par piedāvājumu.
Apmeklētāja valsts
Uzziniet, no kurienes ir Jūsu apmeklētāji. Jo vairāk zināsiet par saviem klientiem/apmeklētājiem, jo labāka būs Jūsu klientu apkalpošana.
Apmeklētāju karte
Skatiet tiešsaistes apmeklētājus, kas pārlūko tīmekļa vietni kartē (sarkanā atzīme), un apmeklētājus, kas sarunājas ar aģentiem (zilā atzīme).
Piezīme: *Google ir sākusi iekasēt maksu par Maps Embedded API izmantošanu. Tāpēc, lai pareizi attēlotu apmeklētāju karti, Jums būs jāizveido norēķinu konts Google Maps platformā.
Kādas ir tērzēšanu pārskata funkcijas?
Skatiet pašreizējo tērzēšanas sarunu starp aģentu un apmeklētāju
Proaktīvi uzaiciniet apmeklētāju tērzēt (tērzēšanas uzaicinājums tiks parādīts lapā, kuru apmeklētājs pārlūko)
Apstipriniet un sāciet tērzēt ar apmeklētāju, kas gaida rindā
Ieguvumi uzņēmējdarbībā:
- Klientu apkalpošanas darba plūsmas efektivitāte
- Klientu apmierinātība
- Laika ietaupījums
- Klientu pieredze
Are you ready to improve your customer service?
Try out LiveAgent for 14-days free and be one step ahead of your competition.
Reāls piemērs
Zemāk redzamajā attēlā redzami 3089 tiešsaistes apmeklētāji. Vairāki aģenti sazinās ar apmeklētājiem. Piemēram, aģents Dmitro vienlaicīgi sazinās ar klientu no Francijas un klientu no Vācijas.
Mēs varam arī redzēt, par ko aģenti runā ar apmeklētājiem, noklikšķinot uz pogas ar acs attēlu. Turklāt varat noklikšķināt arī uz pogas ar rokas attēlu, lai uzaicinātu apmeklētāju runāt ar Jums.
Varat arī redzēt apmeklētāju no Spānijas, kas pārlūko tīmekļa vietni: “https://support.ladesk.com/“. Zem šīs informācijas ir norādīta iepriekšējā tīmekļa vietne, no kuras klients piekļuva Jūsu tīmekļa vietnei. Šajā gadījumā tā ir: “https://google.es/”. Tomēr, ja aplūkojat klientu ar nosaukumu Amēlija, redzams, ka šādas informācijas nav. Rezultātā tas tiks parādīts kā “NAV ATSAUCES AVOTA”.
Zināšanu bāzes resursi
Lai uzzinātu vairāk, izlasiet sadaļu Kā izveidot tiešsaistes tērzēšanas pogu LiveAgent.
Apmeklējiet mūsu lapu par klientu apkalpošanas pārskatiem, lai uzzinātu, kā tie var uzlabot uzņēmuma veiksmi. Iepazīstieties ar detalizētiem zvanu, kanālu, SLA un aģentu darbības pārskatiem, lai identificētu uzlabojumu jomas un plānotu atbalsta komandas darbu efektīvāk. Uzziniet vairāk par statistikas priekšrocībām un ieteikumiem, kā izmantot klientu apkalpošanas šablonus.