Vai Jums kādreiz ir nācies saskarties ar klientu neapmierinātību tāpēc, ka Jūsu darbinieks nav zinājis par iepriekšējo saziņu ar klientu?
Diemžēl tas notiek biežāk, nekā Jūs domājat.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums jebkuram uzņēmumam, kas vēlas uzlabot savu ikdienas klientu atbalsta darbību. Tādējādi tas palīdz apstrādāt klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem, efektīvi izmantojot laiku. Visas funkcijas ir vienkopus. Visa nepieciešamā informācija ir atrodama palīdzības pieteikumā vai tērzēšanas sarunā.
Kas ir tērzēšanas vēsture?
Tērzēšanas vēsture ir viena no daudzām LiveAgent funkcijām. To var saukt par tērzēšanas žurnālu vai sarunu vēsturi, kurā ir saglabāta iepriekšējā saziņa ar klientiem.
Tā ir diezgan pašsaprotama, un tā var būt ļoti noderīga dažādos scenārijos. To var izmantot, lai pārbaudītu iepriekšējos klientu pieprasījumus, pārbaudītu datus un informāciju, meklētu iepriekšējos problēmas risinājumus. Vienīgais ierobežojums ir Jūsu radošums.
Kā tērzēšanas vēsture var uzlabot Jūsu klientu apkalpošanu?
Droši vien mēs visi esam piedzīvojuši šo situāciju – skaidrojot iepriekšējo problēmu jaunajam klientu pārstāvim. Vai atceraties, cik nomācoši tas bija? Jo ilgāk klientam ir jāskaidro problēma, jo vairāk samazinās klienta apmierinātība. Kopumā tas rada stresu un un nevajadzīgu spriedzi tērzēšanas sarunās. Lai to novērstu, LiveAgent ir izveidojis klientu sarunu vēstures funkciju, kurā varat viegli meklēt tērzēšanas sarunas.
Ko Jūs varat redzēt tērzēšanas vēsturē?
- Apmeklētāja vārdu
- Aģenta vārdu
- Apmeklētāja valsti
- Datumu
- Laiku
- Nodaļu
- Tagus
Reāls piemērs:
Pieņemsim, ka Vendija vēlas pajautāt tērzēšanas aģentam par problēmu, ar kuru viņa saskārās pirms mēneša. Problēma tika atrisināta, bet tā atkārtojās. Tiešsaistes tērzēšanas aģents var ātri apskatīt iepriekšējo tērzēšanas sarunu un redzēt, kāds bija risinājums un kāpēc tas nebija ilglaicīgs. Izmantojot šo pieejamo informāciju, aģents var ieteikt citu risinājumu, vai paskaidrot, kas jādara citādi. Tāpēc nākotnē šī problēma vairs neradīsies.
Ieguvumi:
- Ātra palīdzības pieteikumu atrisināšana
- Uzlabota klientu apmierinātība
- Labāka klientu pieredze
- Vienmērīga klientu apkalpošanas darba plūsma
Ready to provide efficient customer service?
Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.
Papildu funkcijas, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi
Tērzēšanas klienta pašreizējais URL
Ātri uzziniet, kuru vietni klients pēta. Šī funkcija ļauj Jums būt gatavam sniegt atbilstošu informāciju un novērš nevajadzīgu klientu neapmierinātību.
Iekšējā tērzēšana
Iekšējā tērzēšana ir tērzēšana, kas paredzēta Jūsu aģentiem LiveAgent ietvaros. Bet kā tas ir saistīts ar klientu pieredzi? Iekšējā tērzēšana tika izveidota, lai palīdzētu uzlabot Jūsu aģentu ikdienas uzdevumus. Ja viņiem ir nepieciešams sazināties ar citu aģentu, viņi to var vienkārši izdarīt, izmantojot LiveAgent un nemainot saskarnes. Rezultātā aģents var ātrāk sniegt nepieciešamo palīdzību. Jo vairāk Jūs uzlabojat savu klientu pārstāvju darba procesus, jo labāki var būt Jūsu pakalpojumi.
Reāllaika rakstīšanas skats
Šī funkcija ļauj reāllaikā redzēt, ko klients raksta. Tā rezultātā, kamēr klients raksta, Jūs varat mēģināt saprast klienta jautājumu vai meklēt nepieciešamo informāciju.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet LiveAgent – funkcijas.
Zināšanu bāzes resursi
Vai Jums jau ir LiveAgent?
Uzziniet, kā izveidot tērzēšanas pogu.
Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei
Atklājiet, kā bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūra var uzlabot Jūsu klientu apmierinātību un palielināt pārdošanas konversijas. Sazinieties reāllaikā, stipriniet saikni ar apmeklētājiem un nodrošiniet personalizētu pieredzi, izmantojot LiveAgent piedāvātās funkcijas. Iepazīstieties ar risinājumiem, kas palielina uzticību un efektivitāti!
Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!
Palieliniet pārdošanas apjomu un uzlabojiet klientu apmierinātību ar LiveAgent! Izmantojiet vairāk nekā 180 funkcijas un 100 integrācijas, lai nodrošinātu ātru un efektīvu klientu apkalpošanu. Sāciet bezmaksas 14 vai 30 dienu izmēģinājumu un atklājiet, kā uz klientu orientēta kultūra var veicināt jūsu uzņēmuma izaugsmi. Nav nepieciešama kredītkarte!