Kas ir tērzēšanas loga fiksēšana?
Pavisam vienkārši – tā ir sānos novietota tērzēšanas poga. Tērzēšanas logu var novietot tīmekļa vietnes kreisajā vai labajā pusē.
Apmeklētāji var minimizēt tērzēšanas logu. Ja aģents nosūta tērzēšanas ziņu un tērzēšanas logs ir minimizēts, tiek parādīts paziņojums “Jauna nelasīta ziņa”.
Kā darbojas tērzēšanas loga fiksēšana?
Ieguvumi uzņēmējdarbībā:
- Labāka klientu pieredze
- Vienmērīga klientu apkalpošanas darba plūsma
- Uzlabota klientu apmierinātība
Tērzēšanas logs – pielāgojamas opcijas pakalpojumā LiveAgent:
- Sveiciena ziņojums
- Slēpt sveiciena ziņojumu
- Slēpt tērzēšanas restartēšanas pogu
- Iespēja atstāt bezsaistes ziņojumus
- Stils
- Izmērs
- Krāsas
- Nosaukums
- Z-indekss
- Pielāgot CSS
Neesat tērzēšanas loga fiksēšanas cienītājs?
Nekādu problēmu, LiveAgent piedāvā arī iespēju izveidot uznirstošo logu.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Papildu padomi:
Tērzēšanas poga ir ieguvums gan Jūsu aģentiem, gan vietnei, gan arī klientiem. Taču nepareiza izvietošana var radīt pretēju rezultātu. Ir zināms, ka klienti novērtē tērzēšanas atbalstu, jo tas ir ātrs un efektīvs veids, kā sazināties ar klientu atbalsta dienestu.
Tomēr kaitinoša poga, kas parādās nepareizā laikā un nepareizā vietā, var likt klientam izvēlēties konkurentu, nevis Jūsu vietni. Jā, lietotāja pieredze (UX) var izšķirt, vai klients izvēlēsies Jūsu uzņēmumu, vai konkurentu. Lai to novērstu, mums ir divi svarīgi padomi, kas palīdzēs novērst šādu situāciju.
Laiks
LiveAgent ļauj iestatīt konkrētu laiku, pēc kura tērzēšanas logs tiek parādīts Jūsu vietnē. Tas ir būtiski, lai klients varētu kādu laiku pārlūkot tīmekļa vietni. Parasti tas ir aptuveni 30 sekundes.
Izvietojums
Kā jau minējām, izvietojumam ir izšķiroša nozīme. Parasti tērzēšanas pogu izvieto tīmekļa vietnes apakšējā labajā stūrī. Klienti pie tā ir pieraduši, un ir gluži dabiski meklēt tur, jo lielākā daļa cilvēku lasa no kreisās puses uz labo. Ja joprojām neesat pārliecināts par izvietojumu, izmēģiniet un pārliecinieties par labāko variantu.
Zināšanu bāzes resursi:
Ja vēlaties ieviest tērzēšanas pogu, izmantojiet šo ceļvedi.
Pakalpojuma līmeņa līgums (SLA)
Uzlabojiet palīdzības dienesta efektivitāti ar LiveAgent SLA funkcijām. Izmēģiniet bezmaksas versiju bez saistībām!