Tagi ir vienkārši vārdi vai frāzes, kuras Jūs varat izmantot papildu nozīmes pievienošanai Biļetēm. Tagi sniedz Jums neierobežotu elastības spēju, lai pārvaldītu un pielāgotu savu atbalsta darba plūsmu.
Piemērs
Jūs varat vēlēties atzīmēt visus pieteikumus, kas faktiski ir pārdošanas pieteikumi ar Tagu, piemēram, “pārdošana” vai “pirmspārdošana”.
Šādas ir pāris iespējas izmantot Tagus:
- Pievienot Tagus Biļetēm, gan manuāli, gan automātiski, un izmantot šos Tagus pielāgotas darba plūsmas izveidei.
- Pārlūkojiet Biļetes pēc Taga.
- Izmantojiet Tagus savos biznesa Noteikumos (Noteikumi, SLA Noteikumi, Laika nosacījumi) , lai izveidotu pielāgotu darba plūsmu.
- Izveidojiet skatu un pārskatu pēc Tagiem.
Piezīme:
Vienai Biļetei Jūs varat pievienot vairākus Tagus.
Iespējamo uzlabojumu saraksts:
Veidojot Tagu, Jūs varat pielāgot to pēc saviem uzskatiem.
- Nosaukums
- Teksta Krāsa
- Fona Krāsa
Tagu pievienošana Biļetēm
Jūs varat vēlēties atzīmēt visas Biļetes, kas faktiski ir pārdošanas pieteikumi ar Tagu, piemēram, “pārdošana” vai “pirmspārdošana”.
Biļešu filtrēšana pēc Tagiem
Jūs varat vēlēties atzīmēt visas biļetes, kas ir steidzamas vai pirmspārdošanas pieteikumus ar Tagu, piemēram, “steidzams” vai “pirmspārdošana”.
Tagu pārskats
LiveAgent piedāvā visu biļešu pievienoto Tagu pārskatu par noteiktu laika periodu. Individuālie ieraksti var būt atlasīti pēc laika perioda, Nodaļas, kanāla, un Aģenta. Tagu pārskatus var eksportēt CSV failā.
Tagu pārskats var rādīt Jūsu datus šādos diagrammu veidos:
Tagu pārskatu attēlošanas opcijas (kolonnas):
- Tags
- Atbilde
- Jaunas atbildes vid. laiks
- Atvērtas atbildes vid. laiks
- Zvani
- Neatbildētie zvani
- Sarunu minūtes
- Tērzēšanas ziņas
- Tērzēšanas
- Nokavētās tērzēšanas
- Vid. tērzēšanas pieņemšanas laiks
- Vid. tērzēšanas ilgums
- Bez novērtējuma
- Bez novērtējuma %
- Apbalvojumi
- Apbalvojumu %
- Sūdzības
- Sūdzību %
- Ienākošās ziņas
- Ienākošie zvani
- Pabeigtie zvani
- Ienākošās tērzēšanas
- Pabeigtās tērzēšanas
- Piezīmes
- Izveidotie palīdzības pieteikumi
- Atrisinātie palīdzības pieteikumi
Izmantojiet Tagu pārskatus ar API
Izmantojiet LiveAgent REST API, lai izsauktu Tagu pārskatu vērtības.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Apmeklējiet mūsu lapu par klientu apkalpošanas pārskatiem, lai uzzinātu, kā tie var uzlabot uzņēmuma veiksmi. Iepazīstieties ar detalizētiem zvanu, kanālu, SLA un aģentu darbības pārskatiem, lai identificētu uzlabojumu jomas un plānotu atbalsta komandas darbu efektīvāk. Uzziniet vairāk par statistikas priekšrocībām un ieteikumiem, kā izmantot klientu apkalpošanas šablonus.