Slack ir labi zināma mākoņbāzēta tūlītējo ziņapmaiņu platforma. Slack tiek izmantota, lai sazinātos ar saviem kolēģiem un nekavējoties tērzētu ar viņiem par darba jautājumiem, projektiem vai pat lai sarunātos savā brīvajā laikā. Tā ir populāra, jo ir vienkārša, un daudzi uzņēmumi to sāka izmantot kā galveno saziņas kanālu. Slack aizsākās kā vienkāršs projekts, kura mērķis bija padarīt klientu atsauksmes par savu prioritāti un nodrošināt vienkāršu telpu saziņai uzņēmumos. Tāpēc nav brīnums, ka Slack kļuva par populārāko ziņojumapmaiņas platformu uzņēmumiem visā pasaulē.
Saņemiet paziņojumu katru reizi, kad kāds nosūta ziņu Jums vai kanālam, kurā atrodaties. Sākot no pārdošanas, cilvēkresursiem vai produktu izstrādes, viss ir apvienots vienā centrmezglā.
Bet kā ar klientu atbalstu? Lai pēc iespējas labāk izmantotu Slack un LiveAgent, mēs esam ieviesuši jaunu funkciju, kas ļaus jums būt lietas kursā arī tad, kad risināt citus jautājumus. Jūsu klientu apkalpošanas prasmes joprojām paliks augstā līmenī.
LiveAgent ļauj jums vieglāk sekot līdzi palīdzības pieteikumiem, izmantojot Slack paziņojumus.
Nekad nepalaidiet garām klienta pieprasījumu, pat ja apspriežat citas idejas. Informējiet savus aģentus par jaunākajiem atjauninājumiem, izmantojot Slack un LiveAgent integrāciju.
Galvenie ieguvumi
- Nepalaidiet garām nevienu palīdzības pieteikumu, kamēr lietojat Slack
Izmantojot LiveAgent Slack integrāciju, varat redzēt, kas notiek ar Jūsu palīdzības pieteikumiem, kamēr Jūs nodarbojaties ar uzņēmumam nepieciešamiem jautājumiem programmā Slack. Katru reizi, kad tiek atvērts vai atrisināts jauns palīdzības pieteikums vai kad saņemat atbildi no klienta, Jūs saņemat jaunāko informāciju, izmantojot Slack paziņojumu paneli.
- Uzziniet svarīgus atjauninājumus par noteikumiem
Noskaidrojiet, vai Jūsu LiveAgent noteikumu konfigurācijā ir mainījies kāds svarīgs elements. Katru reizi, kad noteikums tiek mainīts, atrodoties Slack, par to saņemsiet paziņojumu.
- Viegla iestatīšana
Konfigurēšana ir vienkārša, izmantojot LiveAgent konfigurācijas paneli, un tā aizņem tikai dažas minūtes. Viss būs gatavs un iestatīts īsā laikā, lai Jūs varētu pievērsties svarīgākām lietām.
- Saziņas uzturēšana ar aģentiem
Nosūtiet ziņojumus uz Slack no LiveAgent, lai apspriestu idejas, sniegtu padomus vai informētu savus aģentus, izmantojot opciju “sūtīt Slack ziņu”.
- Paziņojumu pielāgošana
Paziņojumu veidnes var viegli pielāgot atbilstoši savām vēlmēm.
Say goodbye to unanswered tickets
Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Uzņēmējdarbības ieguvumi
- Slack integrācija ietaupa vērtīgo laiku, jo būsiet pastāvīgi informēts par to, kas notiek vadības panelī
- Automātiski paziņojumi par jaunizveidotiem palīdzības pieteikumiem, esošajiem palīdzības pieteikumiem un jauniem noteikumiem
- Viegli informējiet savus aģentus pakalpojumā Slack, izmantojot LiveAgent, nosūtot ziņu uz savu kanālu
- Viegla ieviešana, nav sarežģītu procedūru
Ieviešana un iestatīšana
Slack paziņojumu iestatīšanu ir viegli veikt patstāvīgi. Nepalaidiet garām nevienu palīdzības pieteikumu vai svarīgu noteikumu atjauninājumu. Ir jāveic tikai daži soļi – aplūkosim, kādi tie ir.
Pirmais solis
Pirmais solis ir iestatīt Slack funkciju. To var atrast LiveAgent administratora paneļa funkciju sarakstā. Dodieties uz sadaļu Konfigurēšana un atrodiet Slack.
Otrais solis
Pēc aktivizēšanas pabeigšanas noklikšķiniet uz pogas “pievienot Slack”. Poga atkārtoti parādīsies Slack konfigurācijas atlasē. Pēc tam uznirs standarta autorizācijas logs.
Trešais solis
Kad esat veiksmīgi pabeidzis integrēt savu Slack ar LiveAgent, varat iestatīt jaunu noteikuma darbību “Sūtīt Slack ziņojumu”. Katram aģentam ir arī iespēja iestatīt Slack paziņojumus sadaļā “Rediģēt profilu”. Pēc tam, kad viņi ir iestatījuši savu Slack, ir nepieciešams lietotāja apstiprinājuma testa ziņojums, kas jāveic tieši Slack sistēmā.
Vai esat gatavs to izmēģināt? Izpildiet šos trīs vienkāršos soļus un izmēģiniet nosūtīt palīdzības pieteikumu no LiveAgent paneļa, lai redzētu, kā tas darbojas. Paziņojumu pielāgošana ir pietiekami vienkārša. Dodieties uz Slack konfigurāciju un apskatiet visas iespējas. Izvēlieties sev piemērotāko.
Esat gatavs strādāt Slack?
Gan Slack, gan LiveAgent ir ļoti jaudīgi rīki, un katram no tiem ir atšķirīgs mērķis. Stabilas, uzticamas un intuitīvas programmatūras iegāde vienmēr ir vērtīgs ieguldījums gan Jums, gan Jūsu uzņēmumam. Slack kā saziņas rīks ir nenovērtējams, un, izmantojot Slack un LiveAgent kopā, Jūsu uzņēmums uzplauks, Jūsu aģenti vienmēr tiks informēti par jaunumiem, un par Jūsu klientiem vienmēr tiks gādāts ātri un efektīvi. Definējiet atbalstu pavisam jaunā veidā un dalieties ar labas klientu apkalpošanas piemēriem savos kanālos.
Kādēļ gan nepārliecināties par to pašam? LiveAgent piedāvā izdevīgus tarifu plānus un uzticamu atbalstu par saprātīgu cenu. Skatiet mūsu elastīgos cenu plānus vai izmēģiniet to bez maksas.
“Mēs meklējām aizvietotāju Kayako, kas mums sagādāja vilšanos. Sākumā mēs izmēģinājām Freshdesk, bet, kad iepazinos ar Live Agent, es biju sajūsmā. Labākais Live Agent aspekts ir veids, kā tas sadala palīdzības pieteikumus aģentiem. Tas nodrošina pastāvīgu uzdevumu plūsmu mūsu klientu apkalpošanas personālam un neļauj izvēlēties vieglākos uzdevumus pirms grūtākajiem. Lieliski ir arī tas, ka ir tik daudz funkciju. Pat ja Jums tās visas nebūs vajadzīgas, Jūs noteikti atradīsiet sev nepieciešamās.” Sampo S G2
Discover the power of API with LiveAgent! Seamlessly integrate and automate tasks between your favorite applications starting at just $9. Enjoy a 30-day free trial with no credit card required. Elevate your customer service with reliable solutions trusted by top-rated platforms. Visit us to start your trial today!