SLA (Pakalpojuma-Līmeņa-Līgums) ir vienošanās, lai sasniegtu mērķi, kā Aģenti (atbalsta pārstāvji) atbild uz pieteikumiem, sniedzot palīdzību klientiem.
Palīdzības sniegšana pamatojoties uz pakalpojuma līmeni nodrošina, ka Jūs sniedzat izmērāmu un noderīgu servisu. Tas sniedz arī precīzāku atskaites punktu, kad parādās problēmas.
Žurnāla atskaite
LiveAgent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un nokavētajiem SLA noteiktā laika diapazonā un Nodaļā. Atsevišķus ierakstus var atlasīt pēc Pieteicēja, Pieteikuma ID, SLA Sākumlaika, Nodaļas, Aģenta, Termiņa, Slēgšanas, un SLA atlikušo/nokavēto laiku. SLA žurnālu var eksportēt CSV failā.

Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.