Skatiet savu personisko statistiku, piemēram, cik ilgi esat bijis tiešsaistē, uz cik ziņojumiem esat atbildējis un daudz citu noderīgu datu. Salīdziniet sevi ar citiem klientu atbalsta jomā.
Uzziniet, kurš un pēc kādiem parametriem ir labāks par Jums un kurš ir visaugstāk novērtētais aģents, kas ir pieteicies sistēmā. Atalgojiet savus aģentus, pamatojoties uz šo statistiku, uzstādiet iekšējos mērķus un redziet, kurš no tiem ir sasniedzis atbilstošus rezultātus.
Rādīt statistikas datus par (opcijas):
- Šodienu
- Vakardienu
- Šo nedēļu (Pirmd.-Piektd.)
- Pagājušo nedēļu (Pirmd.-Piektd.)
- Pēdējām septiņām dienām
- Pēdējām 30 dienām
- Pēdējām 90 dienām
- Šo mēnesi
- Pagājušo mēnesi
- Šo gadu
- Pagājušo gadu
- Jebkuru laiku
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Līderu tablo (opcijas):
- Līmeņi
- Nozīmītes
- Darba laiks
- Pārdošana
- Atbildes
- Zvani
- Tērzēšanas ziņojumi
- Tērzēšana
- Bez vērtējuma
- Apbalvojumi
- Negatīvas atsauksmes
Līderu tablo piemēri
Vairākas palīdzības pieteikumu cilnes
Ja gribat būt efektīvāks, nekas jūs neattur. Vairākas pieteikumu cilnes ļauj vienlaikus risināt vairākus pieteikumus.
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.