Viens no veidiem, kā paātrināt tērzēšanu, ir aktivizēt funkciju, ko sauc par reāllaika rakstīšanas skatu. Citiem vārdiem sakot, tā ir funkcija, kas ļauj Jūsu aģentiem priekšskatīt tekstu, ko klients tobrīd raksta.
Vai zinājāt, ka:
Katrs piektais klients ir gatavs pārtraukt produkta vai pakalpojuma lietošanu, jo tiešsaistes tērzēšanas laikā atbilde tiek sniegta pārāk lēni?
Kopumā šī funkcija var dot Jūsu aģentiem nepieciešamo laiku, lai analizētu situāciju un ātrāk sniegtu precīzu atbildi.
Daudzi uzņēmumi, piemēram, Paypal vai Ikea, izmanto ziņu “sneak-peek” (jeb ieskata) funkciju, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu. Tas ne tikai palīdz Jūsu rakstīšanas aģentiem ātrāk atrast risinājumu, bet arī dod viņiem iespēju veikt vairākus uzdevumus. Tādējādi tiek palielināta viņu kopējā efektivitāte.
Kā darbojas reāllaika rakstīšanas skats?
Pirms klients noklikšķina uz pogas “Sūtīt ziņojumu”, Jums ir iespēja reāllaikā redzēt, ko klients raksta.
Tādējādi Jums ir vairāk laika, lai sagatavotu atbildi vai risinājumu klienta problēmai. Klienti novērtē ātras un precīzas atbildes
Piemērs
Attēlā redzams aģents, kas jautā apmeklētājam: “Sveiki, es esmu Andrejs, kā varu Jums palīdzēt?”
Reāllaikā varat redzēt, ka apmeklētājs raksta: “Sveiki, Andrej, man vajadzīga palīdzība ar…”
Tikmēr aģents var sagatavot savu atbildi.
Kā var aktivizēt reāllaika rakstīšanas skata funkciju?
Lai tiešsaistes tērzēšanā skatītu ziņas ieskatu reāllaikā, Jums ir nepieciešams:
1. Pieteikties savā LiveAgent kontā
2. Pāriet uz sadaļu Konfigurācijas
3. Noklikšķināt uz Tērzēšana -> Tērzēšanas iestatījumi
4. Sameklēt Rādīt klienta rakstīto tekstu
5. Ieslēgt
6. Saglabāt
Šī funkcija nav obligāta. Tāpēc, ja kādā brīdī vēlaties to deaktivizēt, varat to izdarīt tādā pašā veidā.
Ieguvumi uzņēmējdarbībā:
- Konkurences priekšrocības
- Ietaupa laiku
- Labāka CX (klientu pieredze)
- Palielina pārdošanas apjomus
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Zināšanu bāzes resursi
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet sadaļu Kā izveidot tērzēšanu tiešsaistē – LiveAgent.
Bonuss:
Vēlaties uzlabot sava klientu apkalpošanas dienesta rakstīšanas laiku?
LiveAgent piedāvā bezmaksas tērzēšanas rakstīšanas testu, lai palīdzētu Jūsu aģentiem uzlabot ikdienas darbu.
Izmantojiet LiveAgent laika kontroles rīku, lai uzlabotu produktivitāti un efektivitāti, reģistrējot darba laiku un sniedzot pārskatus par veiktspēju. Palīdziet aģentiem sasniegt līdzsvarotu darbplūsmu un atklājiet, kas nepieciešams papildu apmācībai vai automatizācijai. Sākiet 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju bez kredītkartes.
Profesionāla zvanu ierakstīšanas programmatūra
Atklājiet labāko zvanu ierakstīšanas programmatūru 2024. gadam ar LiveAgent! Izbaudiet kristāldzidru skaņu un neierobežotus ierakstus bez iestatīšanas maksas un kredītkartes prasībām. Ideāli piemērota kvalitātes uzlabošanai, aģentu apmācībai un juridiskiem mērķiem. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!