Vai esat kādreiz aizdomājies, kā rīkoties ar palīdzības pieteikumu, ja klientam ir nepieciešams atrisināt vairākus jautājumus, kas piemēroti dažādiem aģentiem/dienestiem? Izmantojot funkciju Palīdzības pieteikuma sadalīšana, varat atrisināt abas problēmas ātrāk un efektīvāk nekā jebkad agrāk.
Kā tas darbojas?
Kad saņemat palīdzības pieteikumu, kurā klientam ir nepieciešams atrisināt divus vai vairākus dažādus jautājumus, vienkārši noklikšķiniet uz pogas Sadalīt. Tādējādi tiks izveidota oriģinālā palīdzības pieteikuma kopija ar jaunu atsauces numuru, un Jūs to varēsiet izmantot kā parastu, pilnvērtīgu palīdzības pieteikumu ar visām funkcijām kā parasti. Aplūkosim shēmu, kā tas darbojas:
Piemērs
Jūsu klients Dāvids vēlas uzzināt, kā iestatīt un konfigurēt noklusējuma e-pasta adresi saziņai ar klientiem pa e-pastu, kā arī to, vai ir iespēja pielāgot mūsu dizaineru piedāvātās tērzēšanas pogas. Mēs skaidri redzam, ka šis ir gadījums, kas piemērots divām dažādām nodaļām, un Jūsu klientu atbalsta aģents tagad izmantos Palīdzības pieteikuma sadalīšanas funkciju, lai sadalītu un piešķirtu palīdzības pieteikumu citiem, piemērotākiem aģentiem/ nodaļām.
Poga Sadalīt vienkārši dublē palīdzības pieteikumu, piešķirot jaunu atsauces numuru, un aģents var piešķirt to pareizajai nodaļai.
Saziņa A palīdzības pieteikumā par e-pasta adreses iestatīšanu un konfigurēšanu tiks turpināta sākotnējā palīdzības pieteikumā. Saziņa par projektēšanas iespējām tiks risināta B palīdzības pieteikumā ar jaunu atsauces numuru un saņēmēju.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!