Palīdzības pieteikumu apvienošanas funkcija ir noderīga, ja esat saņēmis vairākas vai dažādas sarunas par vienu un to pašu problēmu un vēlaties tās apvienot vienā palīdzības pieteikumā.
Ja esat saņēmis vairākus palīdzības pieteikumus par vienu un to pašu problēmu un vēlaties tos savienot vai dažos veidos sasaistīt dažādus palīdzības pieteikumus, varat to izdarīt, izmantojot apvienošanu.
Apvienošanas funkcija ļauj apvienot palīdzības pieteikumus, lai atvieglotu aģenta darbu. Šī funkcija apvieno ne tikai tekstu, bet arī ar palīdzības pieteikumu saistītos tagus. Izmantojot funkciju Apvienošana, sākotnējais palīdzības pieteikums tiks dzēsts. Šāda darbība ir neatgriezeniska, tāpēc pārliecinieties, ka palīdzības pieteikumus apvienojat tikai tad, kad tas ir absolūti nepieciešams.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!
Palīdzības pieteikumu novērotājs
Bieži vien vēlaties redzēt palīdzības pieteikuma izpildes gaitu, pat ja tas ir piešķirts konkrētam aģentam vai nodaļai. Tas var notikt vairākās situācijās
Apturēts palīdzības pieteikums
LiveAgent var noteikt surogātpasta vēstules. Dažās palīdzības dienesta sistēmās šāda veida palīdzības pieteikumus sauc par apturētiem palīdzības pieteikumiem.