Kas ir integrācija?
Integration - the process of combining two or more things into one.
Uzņēmumi katru dienu izmanto dažādas lietotnes un rīkus. Šie rīki un lietotnes ir radītas, lai atbalstītu uzņēmumu ikdienas darbā. Lai cik tie būtu noderīgi, var nākties pavadīt daudz laika, pārslēdzoties starp saskarnēm. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas palīdz Jūsu klientu apkalpošanas dienestam strādāt vienā saskarnē. Tomēr, lai gan darbinieki saņem visus klientu pieprasījumus vienā programmatūrā, viņiem joprojām ir jāizmanto citas lietotnes. Tāpēc LiveAgent ir iestrādātas integrācijas un arī sadarbojas ar citiem uzņēmumiem, lai paplašinātu LiveAgent iespējas. Izmantojot integrācijas, Jūsu klientu apkalpošanas personāls var strādāt ar vienu programmatūru, kurā ir pieejami visi nepieciešamie rīki.
Ieguvumi no integrācijām:
- Tērēt mazāk resursu, piemēram, samazināt klientu pārstāvju skaitu
- Automatizēti darba procesi
- Labākas klientu pieredzes radīšana
- Apmierināti klientu pārstāvji
- Lojāli klienti
- Iespēja kopīgot datus
Kā Jūs varat izmantot integrācijas LiveAgent sistēmā?
Integrācijas uzlabo LiveAgent veiktspēju. Tie var savienot dažādus rīkus. Kopumā, lai uzlabotu ikdienas darba aktivitātes, kontaktu centra programmatūras integrācijas ļauj paplašināt savu biznesu, integrējot vietni ar citām lietojumprogrammām.
Pēc reģistrēšanās un lietošanas uzsākšanas rokasgrāmatas saņemšanas varat sākt izmantot LiveAgent. LiveAgent integrācijas ir pieejamas dažādos veidos. Tā var būt jau integrēta LiveAgent funkcija vai vienkārša spraudņa aktivizēšana. Lielākoties LiveAgent integrācijas ir jau iebūvētas vai atrodamas sadaļā Konfigurācijas – Sistēma. Citas integrācijas ir uzskaitītas sadaļā LiveAgent integrācijas ar pievienotiem uzstādīšanas norādījumiem.
Lai uzzinātu vairāk par konkrētām integrācijām, skatiet LiveAgent integrāciju pārskatu.
Kādas ir LiveAgent integrācijas izmaksas?
LiveAgent atbalsta sistēmas programmatūra piedāvā 3 abonementus. Visi tie nodrošina daudzas funkcijas, dažas no tām ir par papildu samaksu. Tomēr API un integrācijas ir iekļautas katrā abonementā bez papildu maksas.
- Neliels abonements par 9 USD vienam aģentam.
- Vidējs abonements par USD 29 vienam aģentam.
- Liels par 49 USD vienam aģentam.
LiveAgent nodrošina 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju katram abonementam. Ja arī pēc šī laika vēl neesat pārliecināts, mēs piedāvājam arī bezmaksas kontu ar ierobežojumiem.
Ja vēlaties uzzināt par papildu funkcijām, kas iekļautas katrā abonementā, lasiet sadaļu Cenas.
LiveAgent integrāciju pārskats
Slack paziņojumi
Slack ir plaši pazīstama platforma, ko uzņēmumi parasti izmanto iekšējām sarunām. LiveAgent piedāvā integrēt Slack paziņojumus, lai Jūsu aģenti vienmēr būtu informēti par klientu pieprasījumiem. LiveAgent ļauj Jūsu aģentiem veikt darbu, izmantojot vienu saskarni. Taču, kad darbinieki veic vairākas darba uzdevumus vienlaicīgi, viņi var viegli aizmirst par dažiem palīdzības pieteikumiem.
Šī integrācija var novērst Jūsu aģenta bezdarbību. Aģenti saņem paziņojumu un var atbildēt no Slack jebkurā laikā. Ja jūsu viedtālrunī ir Slack lietotne, varat atbildēt uz LiveAgent klientu pieprasījumiem arī no tālruņa. Lai gan, ja vēlaties atbildēt uz palīdzības pieteikumiem savā viedtālrunī, varat to darīt no mūsu LiveAgent lietotnes.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet sadaļu LiveAgent – Slack paziņojumi.
API
API (lietojumprogrammu saskarnes) integrācija palīdz divām lietojumprogrammām “sazināties” savā starpā. Šādā veidā Jūs varat savienot savus rīkus, programmas un daudz ko citu!
Ja vēlaties uzzināt par citām iespējamām API darbībām, izlasiet sadaļu LiveAgent – API.
Zapier
Zapier ir tiešsaistes automatizācijas rīks, kas palīdz savienot lietotnes – piemēram, lai vienkārši un laikietilpīgi pārvietotu datus. LiveAgent darbojas ar Zapier, tāpēc, ja Jums jau ir Zapier konts, varat viegli to savienot ar LiveAgent. Vai vēlaties pārvietot dažus kontaktus uz Trello tāfeli? Nekādu problēmu, vienkārši savienojiet un sāciet izmantot! Apskatiet integrāciju, lai redzētu visas piedāvātās iespējas.
Ja vēlaties uzzināt par citām iespējamām API darbībām, izlasiet sadaļu LiveAgent – Zapier.
E-pasta mārketings
E-pasta mārketings ir nozīmīga daudzu uzņēmumu daļa. Tas var palīdzēt jums daudzos veidos. Piemēram, ģenerēt vairāk potenciālo klientu, veidot kopienu un saikni ar klientiem un daudz ko citu. Izmantojot iespējamās e-pasta mārketinga integrācijas savā LiveAgent, varat uzturēt saikni ar klientiem, piedāvāt viņiem izdevīgus piedāvājumus vai vienkārši iegūt atsauksmes, lai uzlabotu savu darbību. Visas šīs mārketinga integrācijas var aktivizēt, izmantojot LiveAgent spraudņus. Šeit ir pieejams integrāciju saraksts, kurā varat atrast pašlaik pieejamās e-pasta mārketinga integrācijas.
Ja vēlaties uzzināt par citām iespējamām API darbībām, izlasiet sadaļu LiveAgent – E-pasta mārketings.
Projektu vadība
Klientu apkalpošanas programmatūra, tāda kā LiveAgent, ir ļoti noderīga daudzos veidos. Jūs varat atbildēt uz palīdzības pieteikumiem no visu veidu platformām, izmantojot vienu programmatūru. LiveAgent komanda vēlējās radīt vislabāko klientu pieredzi, tāpēc piedāvā integrāciju norēķinu pārvaldībai. Palīdzība klientiem bieži vien var būt sarežģīta. Jūs cenšaties palīdzēt, vienlaikus efektīvi izmantojot laiku.
Tāpēc, piemēram, norēķinu pārvaldības integrācijas var palīdzēt jums atmaksāt klientam naudu, izveidot jaunus maksājumus, redzēt klienta maksājumus un daudz ko citu, izmantojot vienu saskarni. Visas norēķinu pārvaldības integrācijas ir pieejamas, izmantojot LiveAgent spraudņus. Tālāk ir sniegts integrāciju saraksts, kurā Jūs varat atrast šobrīd pieejamās norēķinu pārvaldības integrācijas.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet sadaļu LiveAgent – Norēķinu pārvaldība.
E-komercija
Vai Jūsu uzņēmums pārdod/ pērk preces vai pakalpojumus? LiveAgent ļauj integrēt dažus rīkus Jūsu e-komercijas veikalam. E-komercija katru dienu piesaista daudzus klientus. Tāpēc tām ir nepieciešams efektīvs klientu atbalsts. Izmantojot LiveAgent e-komercijas integrāciju, Jūs varat padarīt savu biznesu vēl rentablāku. Piemēram, Jūs varat ietekmēt klientu lēmumus, integrējot Tiešsaistes tērzēšanas pogu, kad klienti atrodas pirkuma procesā. Piedāvājam integrāciju sarakstu, kurā atradīsiet pašlaik pieejamās e-komercijas integrācijas ar uzstādīšanas ceļvežiem.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet sadaļu LiveAgent – e-komercija
CRM
CRM ir stratēģija, kas jāizmanto ikvienam uzņēmumam. Tā veicina klientu noturēšanu, klientu apmierinātību un kopumā labākas attiecības ar klientiem. LiveAgent nodrošina lielisku klientu attiecību pārvaldību. LiveAgent var viegli organizēt un uzglabāt datus par saviem klientiem. Ja vēlaties paplašināt LiveAgent iespējas, mēs piedāvājam arī daudz citu ar CRM saistītu integrāciju. Šeit ir sniegts integrāciju saraksts, kurā varat atrast pašlaik pieejamās CRM integrācijas ar uzstādīšanas ceļvežiem.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet sadaļu LiveAgent – CRM.
CMS
CMS (Satura pārvaldības sistēma) ir integrācija, kas atbalsta satura veidošanu. LiveAgent nodrošina lietotājam draudzīgu redaktoru WYSIWYG (What You See Is What You Get). Jā, tas ir tik vienkārši! Ikviens Jūsu uzņēmumā varēs izmantot šo redaktoru, lai radītu saturu. LiveAgent nodrošina arī plašu e-pasta veidņu klāstu, lai Jūs varētu uzturēt saikni ar saviem klientiem. Turklāt varat paplašināt LiveAgent CMS, pievienojot tiešsaistes tērzēšanas pogas jebkurā CMS atbalsta sistēmā. Šeit ir sniegts integrāciju saraksts, kurā varat atrast pašlaik pieejamās CMS integrācijas ar uzstādīšanas ceļvežiem.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet sadaļu LiveAgent CMS.
Projektu vadība
Katram uzņēmumam ir savi mērķi, taču bez pienācīgas projektu vadības to sasniegšana var kļūt haotiska. Tāpēc pareiza projektu vadība var radīt skaidru darba struktūru darbiniekiem. Tā rezultātā viņi var veiksmīgi sasniegt izvirzītos biznesa mērķus. LiveAgent nodrošina šo integrāciju, lai palīdzētu strukturēti sasniegt šos mērķus. Skatiet integrāciju sarakstu, kurā varat atrast šobrīd pieejamās projektu vadības integrācijas ar instalēšanas ceļvežiem.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet sadaļu LiveAgent – Projektu vadība.
Sadarbības rīki
Sadarbības rīki ir nepieciešami jebkuram uzņēmumam. Izmantojot šos rīkus, Jūsu komanda var efektīvāk sazināties bez nepieciešamajiem pārtraukumiem visas dienas garumā. Izmantojot šādu rīku, var izveidot efektīvu vidi, kas palīdz darbiniekiem uzturēt saikni, bet tajā pašā laikā nepārtrauc viņu darba procesu. Tāpēc, savienojot LiveAgent ar šādiem rīkiem, Jūsu darbinieku darba plūsma kļūst efektīva un iedarbīga, vienlaikus saglabājot informētību par visiem kopīgajiem atjauninājumiem/jaunumiem/uzdevumiem. Skatiet integrāciju sarakstu, kurā varat atrast pašlaik pieejamās sadarbības rīku integrācijas ar instalēšanas ceļvežiem.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet sadaļu LiveAgent – Sadarbības rīki.
Migrācijas spraudņi
Ja neesat pārliecināts, vai pāriet uz LiveAgent no citas palīdzības dienesta programmatūras, ņemot vērā visus datus, ko tur esat apkopojis, neuztraucieties – LiveAgent ir izveidojis migrācijas spraudņus, kas īpaši paredzēti datu pārsūtīšanai. Migrācijas spraudņi palīdz Jums pārnest visus svarīgos datus no Jūsu iepriekšējās klientu apkalpošanas programmatūras uz LiveAgent. Visi migrācijas spraudņi ir pieejami LiveAgent sadaļā Spraudņi. Šeit ir integrāciju saraksts, kurā varat atrast pašlaik pieejamās migrācijas spraudņu integrācijas.
Ja vēlaties uzzināt par datiem, kurus varat pārsūtīt, izlasiet sadaļu LiveAgent – Migrācijas spraudņi.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.
LINE Palīdzības Dienesta Kontakti
Sazinieties ar Line klientu atbalstu, izmantojot sociālo mediju platformas vai Line zināšanu bāzi. Apmeklējiet mūsu lapu, lai iegūtu tiešsaistes tērzēšanas, zvanu centra un citu kontaktu informāciju. Izmēģiniet LiveAgent bezmaksas, lai uzlabotu klientu atbalstu!
Entrata Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Kā sazināties ar Entrata klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Enterprise Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Kā sazināties ar Enterprise klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.