LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas ļauj Jūsu darbiniekiem droši apstrādāt visus klientu pieprasījumus, izmantojot vienu saskarni. Visi palīdzības pieteikumi nonāk vienā universālā iesūtnē. Palīdzības pieteikumi var tikt saņemti, piemēram, no e-pasta, tērzēšanas tiešsaistē, sociālajiem medijiem, zvaniem un daudziem citiem saziņas kanāliem!
LiveAgent ir tūkstošiem klientu, un to skaits pieaug katru dienu. Quality unit – uzņēmums, kas nodrošina LiveAgent darbību – vienmēr rūpējas par savu klientu aizsardzību. Lūk, dažas palīdzības dienesta drošības funkcijas, kas novērš apdraudējumus un aizsargā mūsu klientus.
Palīdzības dienesta Drošības funkcijas:
- Aizliegtās IP adreses
- Divpakāpju verifikācija
- HTTPS šifrēšana
- Vairāki datu centri
- VDAR
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet LiveAgent Drošības privātuma politiku.
Palīdzības dienesta drošības pārskats
Aizliegtās IP adreses:
IP (interneta protokola) adrese ir unikāls identifikators, kas ir saistīts ar konkrētu datoru vai tīklu. LiveAgent piedāvā funkciju, ar kuru Jūsu uzņēmuma/klientu darbinieki var aizliegt konkrētas IP adreses. Kāpēc Jūsu klientu aģenti gribētu aizliegt konkrētu IP? Jūsu klientu apkalpošanas personāls var sastapties ar noteiktiem klientiem/personām, kas, iespējams, tērē Jūsu aģentu laiku, atkārtojot pieprasījumus, vai vienkārši iesniedz neatbilstošus/nepiemērotus pieprasījumus. Padariet savu klientu pārstāvju darbu efektīvāku un aizliedziet noteiktas IP adreses pakalpojumā LiveAgent.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet LiveAgent – Aizliegtās IP adreses.
Divpakāpju verifikācija
LiveAgent vēlas nodrošināt saviem klientiem vislabāko iespējamo drošību, kad ir jāievada viņu LiveAgent konts. Divpakāpju verifikācija ir brīvprātīgs veids, kā novērst jebkādu nevēlamu iekļūšanu. Kā tas darbojas? Ikreiz, kad Jūs vai Jūsu klientu aģenti pieslēgsieties, tiks veikts divpakāpju verifikācijas process. Būtībā Jums būs jāievada viedtālrunī ģenerēts kods. Tas nodrošina drošu pieteikšanos. Lai ģenerētu šo sešciparu kodu, Jūs izmantosiet Google Authenticator lietotni. Ieslēdziet divpakāpju verifikāciju un nodrošiniet sava LiveAgent konta drošību!
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet sadaļu LiveAgent – divpakāpju verifikācija.
HTTPS šifrēšana
HTTPS ir HTTP paplašinājums – drošs hiperteksta pārsūtīšanas protokols (Hypertext Transfer Protocol Secure). LiveAgent nodrošina HTTPS šifrēšanu, kas palīdz aizsargāt jebkādu saziņas/datu pārsūtīšanu starp Jūsu pārlūkprogrammu un LiveAgent. Tāpēc, pat ja kādam izdotos iekļūt Jūsu kontā, viņš nevarēs šifrēt šo informāciju, jo ir nodrošināta augsta līmeņa palīdzības dienesta drošība.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet sadaļu LiveAgent – HTTPS šifrēšana.
Vairāki datu centri
“Datu centrs ir ēka, kurā atrodas daudzi jaudīgi datori un sistēmas, kas nepieciešamas to darbības nodrošināšanai, lai varētu efektīvi un bez pārtraukumiem apstrādāt lielu datu (datorinformācijas) apjomu.” – Kembridžas vārdnīca
Tā kā mēs augstu vērtējam savu klientu atsauksmes, cenšamies pielāgoties viņu vēlmēm. Tāpēc mums ir vairāki datu centri, lai mēs varētu instalēt LiveAgent kontus serveru punktos, kas ir vispiemērotākie klientu atrašanās vietai.
Ja vēlaties uzzināt par visiem LiveAgent datu centriem, izlasiet sadaļu LiveAgent – vairāki datu centri.
VDAR
VDAR (Vispārīgā datu aizsardzības regula) ir ES tiesiskais regulējums par datu privātumu un aizsardzību. Turklāt tā ietver arī ierobežojumus attiecībā uz personas datiem, kas tiek pārsūtīti ārpus ES/EEZ teritorijām. LiveAgent ievēro šo likumu no 2018. gada maija.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent VDAR priekšdarbiem, drošību un bieži uzdotajiem jautājumiem, izlasiet sadaļu LiveAgent – VDAR.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.
LINE Palīdzības Dienesta Kontakti
Sazinieties ar Line klientu atbalstu, izmantojot sociālo mediju platformas vai Line zināšanu bāzi. Apmeklējiet mūsu lapu, lai iegūtu tiešsaistes tērzēšanas, zvanu centra un citu kontaktu informāciju. Izmēģiniet LiveAgent bezmaksas, lai uzlabotu klientu atbalstu!
Vonage Palīdzības Dienesta kontakti
Atrodiet Vonage klientu atbalsta kontaktinformāciju, tai skaitā e-pastu, zvanu centru un sociālo mediju kanālus, lai ātri sazinātos ar viņiem. Uzziniet vairāk par Vonage produktiem un saņemiet nepieciešamo palīdzību, izmantojot dažādus atbalsta veidus. Apmeklējiet, lai atrastu jums piemērotāko saziņas veidu!