Vai Jums ir apnicis pārslēgties starp saskarnēm, lai palīdzētu saviem klientiem? Laika tērēšana, meklējot starp platformām, var mazināt klientu apmierinātību un radīt stresu Jūsu aģentiem.
Lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu, Jūsu aģentiem ir nepieciešami pareizie rīki. Viņi ir pirmie, ar kuriem klienti nonāk saskarē. Rezultātā Jūsu aģenti veido zīmola tēlu jeb, citiem vārdiem sakot, klientu priekšstatu par Jūsu uzņēmumu.
Jūsu klientu pārstāvjiem ir iespēja vai nu izveidot ilgstošas attiecības, vai zaudēt klientus konkurentiem.
LiveAgent ir sarežģīta, bet lietotājam draudzīga palīdzības dienesta programmatūra. Tā ļauj Jūsu aģentiem apstrādāt visus klientu pieprasījumus no viena vadības paneļa. Sistēmā ir vairāk nekā 170 funkciju, kas palīdz Jūsu aģentiem nodrošināt nevainojamu klientu apkalpošanu. Viena no tām saucas “Apmeklētāji tiešsaistē”.
Kas ir apmeklētāji tiešsaistē?
Tā ir LiveAgent sadaļa/funkcija, kurā vienā ekrānā var redzēt visus apmeklētājus, kas tiešsaistē pārlūko Jūsu vietni. Tādējādi Jūs varat pārbaudīt, kādas vietnes viņi pārlūko un cik daudz laika viņi tajās ir pavadījuši. Turklāt varat uzzināt apmeklētāju novirzītājus, IP adresi un valsti, lai palīdzētu sagatavoties tērzēšanas sarunai.
Kā Jūs varat izmantot funkciju “Apmeklētāji tiešsaistē”?
Tiešsaistes apmeklētāju funkcija ir nedaudz līdzīga Google Analytics vai citām platformām, kas parāda datus par Jūsu vietnes apmeklētājiem. Jums nav jāpārslēdz platformas, ja vēlaties iegūt ātru pārskatu par vietnes apmeklētājiem tiešsaistē.
Turklāt tiešsaistes apmeklētāju sadaļa ir lielisks informācijas avots Jūsu aģentiem, pirms aģenti sāk tērzēt ar klientiem. Tā kā LiveAgent programmā varat izmantot proaktīvus uzaicinājumus, varat izmantot šo informāciju vēlāk vai uzreiz sarunas laikā, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo klientu pieredzi.
Ko Jūs varat redzēt sadaļā Apmeklētāji tiešsaistē?
- Apmeklētāja valsti
- Laiku
- IP adresi
- Apmeklētāja faktisko lapu
- Apmeklētāja atsauces lapu
Kā varat uzaicināt apmeklētājus tērzēt?
Jūsu aģenti var manuāli uzaicināt apmeklētājus tērzēt, noklikšķinot uz pogas “Sākt tērzēšanu”. Pēc tam nolaižamajā sarakstā var izvēlēties piemērotu uzaicinājuma tērzēšanas logu (tērzēšanas uzaicinājums tiek parādīts lapā, kuru apmeklētājs pašlaik pārlūko).
Ieguvumi:
- Pārskats par Jūsu vietnes pašreizējo datplūsmu
- Informācijas avots
- Proaktīvās tērzēšanas uzlabošana
- Klientu apmierinātības palielināšana
- Uzlabota aģentu darba plūsma
Ready to try LiveAgent?
Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 14-days free of charge. No credit card details required!
Papildu palīdzības dienesta funkcijas:
Tērzēšanas iegultā izsekošana
Ja vēlaties izsekot visai tērzēšanas informācijai pakalpojumā Google Analytics, lai redzētu tiešsaistes tērzēšanas ietekmi uz Jūsu vietni, piedāvājam spraudni, kas ļauj sinhronizēt tērzēšanas informāciju.
Uzziniet, kādu LiveAgent informāciju varat izsekot pakalpojumā Google Analytics.
Tērzēšanas sadale
Pārliecinieties, ka Jūsu aģenti strādā efektīvi, iestatot tērzēšanas maršrutēšanu pakalpojumā LiveAgent. Piemēram, Jūs varat pēc nejaušības principa sadalīt aģentus vai izveidot organizētu darba plūsmu. Tādējādi viņi var efektīvi apstrādāt klientu tērzēšanas pieprasījumus.
Uzziniet vairāk par tērzēšanas sadales iespējām LiveAgent.
Proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi
Šī funkcija ir cieši saistīta ar apmeklētājiem tiešsaistē. Tas ir efektīvs veids, kā sazināties ar apmeklētājiem tiešsaistē un vajadzības gadījumā piedāvāt viņiem palīdzību.
Uzziniet vairāk par LiveAgent funkciju proaktīvi tērzēšanas uzaicinājumi.
Zināšanu bāzes resursi
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet sadaļu Kā izveidot tiešsaistes tērzēšanas pogu.
LiveAgent piedāvā ērtu attēlu kopēšanas un ielīmēšanas funkciju, kas ļauj bagātināt jūsu klientu saziņu. Ievietojiet attēlus palīdzības pieteikumos, tērzēšanā un zināšanu bāzē, izmantojot HTML redaktoru un tastatūras saīsni Ctrl + V. Izmēģiniet šo funkciju bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu, neizmantojot kredītkarti.