Piezīmes ir noderīga funkcija visiem aģentiem, kuri vēlas labāk organizēt savus palīdzības pieteikumus un saglabāt atgādinājumus par konkrētiem palīdzības pieteikumiem vai klientiem.
LiveAgent piedāvā iespēju palīdzības pieteikumam pievienot privātas piezīmes, kas ir redzamas tikai aģentiem, nevis palīdzības pieteikuma pieprasītājam vai citiem galalietotājiem, kuri, iespējams, ir bijuši biļetes kopijas saņēmēji. Tas ļauj dalīties ar progresu iekšēji vai reģistrēt atjauninājumus turpmākai atsaucei. Jūs pat varat nodot palīdzības pieteikumu ar iekšējo piezīmi citam aģentam.
Piemērs
Jūsu klients izskaidroja problēmu sešās garās e-pasta vēstulēs. Jūs varat apkopot šo problēmu piezīmē un nodot to izstrādātājiem, kas to apstrādās un atrisinās. Viņiem nav jāizlasa visi klienta e-pasti (tā būtu laika izšķērdēšana), viņiem pietiek ar Jūsu rakstīto problēmas kopsavilkumu pievienotajā piezīmē.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Discover the power of API with LiveAgent! Seamlessly integrate and automate tasks between your favorite applications starting at just $9. Enjoy a 30-day free trial with no credit card required. Elevate your customer service with reliable solutions trusted by top-rated platforms. Visit us to start your trial today!
Discover the fun and motivating "līmeņi" in LiveAgent! With 12 predefined levels, enhance your customer support team's skills and engagement through gamification. Track progress, encourage healthy competition, and see who reigns as the ultimate support king. Start your free trial today and transform your customer service experience!
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.