Kas ir automatizācijas nosacījumi?
Automatizācijas nosacījumi ir sistēmas darbības, kas tiek automātiski izpildītas, ja ir izpildās iepriekš definēti nosacījumi. Tos visbiežāk izmanto pieteikumu pārsūtīšanai uz noteiktām nodaļām, birku pievienošanai, pieteikumu atzīmēšanai kā surogātpasts vai pieteikumu atrisināšanai. Automatizācijas nosacījumi parasti ir pieejami visās uzlabotajās palīdzības dienesta programmatūrās, un tie var būt balstīti uz darbības, laika vai SLA.
Kā darbojas automatizācijas nosacījumi?
Klientu pieteikumu apstrādes programmatūra, kas satur automatizācijas noteikumus, veic periodiskas fona pašpārbaudes. Ja sistēma konstatē, ka ir izpildīti noteikti nosacījumi, tad tie tiek izpildīti automātiski.
Automātisko nosacījumu priekšrocības
Palīdzības dienests, kas aprīkots ar automatizācijas nosacījumiem, var būt ārkārtīgi noderīgs jebkuram uzņēmumam ar lieliem pieteikumu apjomiem. Automatizējot apnicīgus un atkārtotus uzdevumus, aģenti var pievērsties sarežģītākiem klientu pieprasījumiem. Turklāt automatizācijas nosacījumu izmantošana palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes rīkā var samazināt cilvēcisko kļūdu iespējamību un ietaupīt vērtīgo laiku.
- Uzlabota efektivitāte/aģenta darbplūsma
- Uzlabots atbildes laiks
- Mazāk vietas cilvēciskajai kļūdai
- Samazinātas atbalsta izmaksas un ietaupīts laiks
Kāda veida automatizācijas nosacījumi ir LiveAgent piedāvājumā?
Darbību nosacījumi
Darbības nosacījumi ir vienkārši, darbības aktivizēti nosacījumi. Liveagent lietotāji var iestatīt trigeri un darbību, un, ja trigera nosacījumi tiek izpildīti, darbība tiek izpildīta. Piemēram, var iestatīt nosacījumu, kas norēķinu nodaļai automātiski piešķir jebkuru pieteikumu, kurā ir vārdi “rēķins” vai “apmaksa”.
Laika nosacījumi
Laika nosacījumi ir atkarīgi no laika un tāpēc tie tiek izpildīti tikai tad, kad laika nosacījumi ir izpildīti. Piemēram, jūs varat izveidot nosacījumu, kas sistēmu automātiski mudinās sekot klientam, ja tas nav atbildējis uz jūsu ziņu noteiktā laikā, piemēram, 48 stundās.
SLA nosacījumi
SLA noteikumi var tikt piemēroti tikai SLA iestatījumam un ir saistīti ar SLA līmeņiem. Piemērs SLA nosacījumam varētu būt mainīt pieteikuma SLA līmeni vai apturēt citu nosacījumu izpildi.
Put an end to repetitive tasks
Discover endless automation opportunities with our free-30 day trial. No credit card required.
Ko varat darīt ar automatizācijas nosacījumiem LiveAgent sistēmā?
Nosacījumus var pielietot, kad
- Pieteikums tiek izveidots no e-pasta
- Pieteikums tiek izveidots
- Pieteikuma statusa izmainās
- Pieteikums tiek pārsūtīts
- Tiek pievienota bezsaistes ziņu grupa
- Aģents saņem vērtējumu
- Pieteikuma birkas mainās
Argumenti, kurus varat izmantot nosacījumos
- Temats
- No
- Kontrolkopija
- Slēptā kopija
- Kam
- Saturs
- Pieteikuma statuss
- Pieteikums izveidots (datums)
- Pieteikums mainīts (datums)
- Pieteikums dzēsts
- Pieteikuma uzsākšanas novirzīšanas URL
- Pieteikuma prioritāte
- Pēdējā ziņa
- Piešķirtā aģenta statuss
- Pielāgots lauks
- Pieteikuma nodaļa
- Pieteikums piešķirts
- klienta grupa
- Izveidots no uzaicinājuma
- Pieteikuma birkas
Darbības, ko varat izpildīt ar nosacījumiem
- Pārsūtīt pieteikumu
- Atrisināt pieteikumu
- Dzēst pieteikumu
- Mainīt pieteikuma prioritāti
- Mainīt SLA līmeni
- Atzīmēt kā surogātpastu
- Atzīmēt, ka nav surogātpasts
- Iztīrīt pieteikumu
- Nosūtīt atbildi
- Mainīt pieteikuma tematu
- Zvana URL
- Pievienot birku
- Noņemt birku
- Nosūtīt e-pastu
- Apturēt citus nosacījumus
- HTTP pieprasījums
Kā praksē izskatās automatizācijas nosacījumi?
Ja pieteikumam tiks piemērots nosacījums, izmaiņas tiks parādītas detalizētajā pieteikuma skatā (lai nodrošinātu skaidru atbildību par pieteikumu apstrādi.) Gan administratori, gan aģenti var redzēt ar uz notikumiem bāzētu nosacījumu veiktās izmaiņas pieteikumos.
Kā uzstādīt nosacījumus programmā LiveAgent
- Piesakieties LiveAgent.
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobratiņa ikona kreisās puses izvēlnes joslā).
- Noklikšķiniet uz Automatizācija.
- Noklikšķiniet uz Nosacījumi, Laika nosacījumi, vai SLA (atkarīgs no tā, kāda veida nosacījumu vēlaties izveidot). Šajā ceļvedī mēs pieņemsim,ka izvēlējāties Nosacījumi.
- Noklikšķiniet uz Izveidot.
- Atzīmējiet Statuss Aktīvs izvēles rūtiņu.
- Izveidojiet nosaukumu savam nosacījumam.
- Jūs varat atstāt Piezīmju sadaļu tukšu vai arī varat aprakstīt nosacījumu sīkāk. Šis lauks ir vienkārši jūsu ērtībai.
- Izvēlieties mainīgo.
- Noklikšķiniet uz Pievienot nosacījuma grupu.
- izvēlieties nosacījumus kādus vēlaties.
- Izvēlieties veicamās darbības lauku kādu vēlaties.
- Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Automatizēto nosacījumu priekšrocības
Mazāk vietas cilvēciskajām kļūdām
Automatizācija ir precīza, cilvēki ne. Novērsiet visas kļūdas, kas varētu maksāt jums jūsu klientus, ieņēmumus vai reputāciju, samazinot cilvēku iejaukšanos. Jo precīzāks ir jūsu atbalsts, jo apmierinātāki ir jūsu klienti.
Uzlabota klientu apmierinātība
Apmierināti klienti ir katras uzņēmējdarbības pamats, jo tie ietekmē ieteikumus, tiešsaistes atsauksmes, mutvārdos izplatīto informāciju un pārdošanu. Tādēļ katram uzņēmumam vajadzētu censties uzturēt savus klientus laimīgus, nodrošinot izcilu apkalpošanu, ātru reaģēšanas laiku un personalizētu pieeju.
Automācijas noteikumi ietaupa laiku un naudu
Vai jūs varat iedomāties, ka katrm neatbildētajam pieteikumam būtu jāseko manuāli? Tas būtu ne tikai ļoti laikietilpīgs uzdevums, bet arī ļoti dārgs un stresains. Par laimi, palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, var izpildīt neskaitāmus automatizācijas nosacījumus, kas ietaupīs jūsu aģentiem daudz laika. Atstājiet loģistiku mums, lai jūsu aģenti varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgs – klientu attiecību veidošanu.
Zināšanu bāzes resursi
Lai uzzinātu vairāk par automatizācijas nosacījumiem, skatiet mūsu zināšanu bāzes resursus:
- Uzzināt vairāk par nosacījumiem
- Nosacījumu lietošana pielāgotajiem Slack paziņojumiem
- Pēc tam, kad pieteikums izveidots, nosūtīt klientam automātisku atbildi
Vai esat gatavi izveidot automatizācijas nosacījumus?
Atklājiet nebeidzamus automatizācijas iespējas, izmantojot mūsu bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu. Kredītkarte nav nepieciešama. Sākt jūsu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien.
Looking for a way to automate and streamline your support process?
LiveAgent's Rules feature is your solution! Create custom rules to automatically assign tickets, prioritize inquiries, and ensure prompt resolution.