Kas ir poga “noklikšķināt, lai zvanītu”?
Poga “noklikšķināt, lai zvanītu” ir digitāls rīks, kas ļauj uzsākt reāllaika zvanus no pārlūka, izmantojot internetu. Jums tikai jānoklikšķina uz iegultās saites, kas satur uzņēmuma tālruņa numuru, un īpaša sistēma, piemēram, LiveAgent zvanu centra programmatūra, veiks zvanu.
Kāda ir atšķirība starp “noklikšķināt, lai zvanītu” un “noklikšķināt, lai sastādītu numuru” saiti?
Saite “noklikšķināt, lai zvanītu” ir tikai cits saites “noklikšķināt, lai sastādītu numuru” nosaukums. Termini ir savstarpēji aizstājami, un tiem ir vienāda nozīme. Šajā tekstā mēs izmantosim abus nosaukumus.
Ko dara funkcija “noklikšķināt, lai zvanītu/noklikšķināt, lai sastādītu numuru”?
Tehnoloģija “noklikšķināt, lai zvanītu” ļauj sastādīt jebkuru iegultu (hipersaites veidā) tālruņa numuru internetā. Noklikšķinot uz tās, varat veikt zvanu pārlūkprogrammā, izmantojot jebkuru atbilstošu programmu, ieskaitot LiveAgent. Turklāt šī funkcija var darboties ar LiveAgent tīmekļa kontaktpersonu kartēm (pārlūka paplašinājumiem), kas ļauj tīmeklī skatīt kontaktinformāciju par personām un uzņēmumiem.
Kā darbojas poga “noklikšķināt, lai zvanītu”?
Funkcija “Noklikšķināt, lai zvanītu” darbojas, pateicoties HTML tel saites protokoliem, kas sazinās ar norādītajiem zvanu centriem vai programmiskā tālruņa lietotnēm. Noklikšķinot uz tālruņa numura, kas saistīts ar hipersaiti, servera puses skripts pieprasa zvanu centra programmatūrai veikt darbību un uzsākt zvanu. Pēc tam zvanīšanas programmatūra izsauc hipersaitē minēto numuru un savieno zvanītāju un personu/uzņēmumu, kuram tas zvana.
Kas izmanto “klikšķināt, lai zvanītu”?
“Klikšķināt, lai zvanītu” var izmantot jebkurš uzņēmums vai persona, kas veic daudz zvanu. Tā, iespējams, ir viena no visnoderīgākajām funkcijām priekš SDR (tirdzniecības attīstības pārstāvjiem), pārdošanas komandām, informācijas izplatītājiem, izpilddirektoriem, tirgus pētniekiem un klientu atbalsta pārstāvjiem, jo tā var atvieglot viņu darbu.
Lai gan “noklikšķināt, lai zvanītu” galvenokārt izmanto B2B un B2C uzņēmumi, arī “parastie” cilvēki var gūt labumu no šīs funkcijas. Piemēram, ja klients savā mobilajā tālrunī meklē jūsu kontaktinformāciju, viņš var mājaslapā vienkārši noklikšķināt uz jūsu tālruņa numura ar hipersaiti un nekavējoties sākt zvanu, nevis pārslēgties turp un atpakaļ starp tīmekļa pārlūkprogrammu un tālruņa numura sastādīšanas paneli.
Kāpēc funkcija “noklikšķināt, lai zvanītu” ir svarīga?
Funkcija “noklikšķināt, lai zvanītu” ir izdevīga, jo tā aiztaupa cilvēkiem daudz laika. Tā vietā, lai manuāli ievadītu tālruņa numuru ikreiz, kad vēlaties veikt zvanu (mobilajā tālrunī vai viedtālruņa programmā), varat vienkārši noklikšķināt uz tālruņa saites, lai sāktu zvanu. Ilgtermiņā tas ietaupa daudz datu ievades laika un ļauj veikt vēl vairāk izejošo tālruņa zvanu. Tas savukārt uzlabo darbplūsmas efektivitāti, ietaupa aģentu laiku un tādā veidā arī ietaupa jums naudu.
Apvienojumā ar funkciju “noklikšķināt, lai nosūtītu e-pastu”, kas ļauj LiveAgent atvērt iepriekš aizpildītu pieteikuma logu, klientu apkalpošanas pārstāvji, pārdevēji un tirgotāji var paaugstināt savu produktivitāti un uzlabot savu veiktspēju.
Nelielas, bet efektīvas izmaiņas, kā piemēram, šīs, uzturēs jūsu darbiniekus apmierinātus un novērsīs izdegšanu, novēršot atkārtotus, ikdienišķus un aprobežotus uzdevumus. Tā vietā jūsu darbinieki var koncentrēt uzmanību uz klientu attiecību uzturēšanu, veidojot apbrīnojamu klientu pieredzi un sniedzot personalizētu un zinošu atbalstu, izmantojot “noklikšķināt, lai zvanītu” un “noklikšķināt, lai sastādītu numuru”.
Kā padarīt tālruņa numuru klikšķināmu?
Ja vēlaties iestatīt saiti “noklikšķināt, lai zvanītu” un izveidot klikšķināmus tālruņu numurus, jums ir jābūt piekļuvei savas vietnes administrācijas sadaļai, lai varētu rediģēt esošos tekstus, kuros ir sastopami tālruņu numuri. Lai noklikšķinātu uz tālruņa numura, vienkārši nokopējiet šo koda fragmentu un aizstājiet pēdiņās esošo tālruņa numuru ar savu.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Tiklīdz esat pabeidzis, noklikšķiniet uz saglabāšanas un atkārtoti ielādējiet lapu. Tagad jūsu tālruņa numuram ir jābūt klikšķināmam. Ja šķiet, ka tas nav klikšķināms vai ir radusies kļūda, vēlreiz pārbaudiet kodu. Pārliecinieties, vai ir redzamas pēdiņas un citi simboli un komandas, piemēram, .
Kā izmantot “noklikšķināt lai zvanītu”?
Ieteicams izmantot daudzkanālu zvanu centra programmatūru, piemēram, LiveAgent. Tiklīdz to iestatīsit un izvēlēsities VoIP pakalpojumu sniedzēju, pārlūkprogramma varēs veikt ienākošos un izejošos zvanus bez maksas.
Ja vēlaties lejupielādēt LiveAgent tīmekļa kontaktinformācijas kartīšu pārlūka paplašinājumu, lai apskatītu papildu informāciju par iegultā tālruņa numuru, varat to darīt. Ar tā palīdzību, izmantojot iegulto tālruņa numuru, tiek parādīta LiveAgent kontaktinformācijas kartīte un tiek parādīta papildu CRM informācija. Noklikšķinot uz tālruņa numura, LiveAgent izveidos jaunu pieteikumu un veiks zvanu. Tas viss tiks parādīts informācijas panelī.
Tomēr, ja nevēlaties lejupielādēt LiveAgent pārlūkprogrammas paplašinājumu, jums tas nav jādara. Nav nepieciešams instalēt vai integrēt nevienu programmu vai paplašinājumu. Liveagent var darboties kā iegulto saišu noklusējuma izpildītājs. Noklikšķinot uz tām, LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra var veikt zvanus un atvērt iepriekš aizpildītus pieteikumu laukus.
Atšķirība starp zvanīšanas pogu un saiti “noklikšķināt, lai zvanītu”
Zvana poga un saite “noklikšķināt, lai zvanītu” darbojas līdzīgi. Tomēr tie ir estētiski atšķirīgi. Saite “noklikšķināt, lai zvanītu”, protams, ir tikai saite. Savukārt zvana poga ir miniatūrs baneris vai tālruņa ikona, kas izskatās pēc pogas. To varat novietot jebkurā vietā, un tai var būt dažādi stili, teksti, izmēri un krāsas.
Improve your calls with LiveAgent!
LiveAgent's call center features offer exactly what you need to improve your customer support over the phone. Get started today!
Vai esat gatavs jūsu komandai iespējot funkciju “noklikšķināt, lai zvanītu”?
Ja esat gatavs palielināt savas komandas efektivitāti, ietaupot laiku un naudu, ir pienācis laiks izmantot iespēju “noklikšķināt, lai zvanītu”. Varat arī lejupielādēt LiveAgent tīmekļa kontaktinformācijas kartīšu pārlūka paplašinājumu, lai nodrošinātu ātrāku saziņu un plašāku ieskatu. Pārlūkprogrammas paplašinājums ir bezmaksas, un to varat lejupielādēt no Google Chrome tīmekļa veikala vai Mozzila Firefox papildprogrammu saraksta. Kamēr to darat, pamēģiniet LiveAgent. Mēs piedāvājam bezmaksas, visaptverošu 30 dienu izmēģinājuma versiju, un nav nepieciešama kredītkarte, lai jūs varētu sākt darbu.
Atklājiet, cik efektīvi jūs un jūsu komanda jau šodien varat sākt darbu.
Atklājiet VoIP zvanītāja ID priekšrocības, kas uzlabo klientu apkalpošanu un bloķē nevēlamos zvanus. Uzziniet, kā iestatīt un izmantot VoIP zvanītāja identifikāciju, lai nodrošinātu drošus un uzticamus sakarus jūsu uzņēmumā. Apmeklējiet mūsu lapu, lai iegūtu vairāk informācijas un uzlabotu savu sakaru sistēmu!
Profesionāla zvanu ierakstīšanas programmatūra
Atklājiet labāko zvanu ierakstīšanas programmatūru 2024. gadam ar LiveAgent! Izbaudiet kristāldzidru skaņu un neierobežotus ierakstus bez iestatīšanas maksas un kredītkartes prasībām. Ideāli piemērota kvalitātes uzlabošanai, aģentu apmācībai un juridiskiem mērķiem. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!