Kas ir “noklikšķināt, lai nosūtītu e-pastu”?
Saite “noklikšķināt, lai nosūtītu e-pastu” ir klikšķināma saite, kas jūsu mājaslapas apmeklētājiem ļauj sazināties ar jums pa e-pastu. Noklikšķinot uz saites, noklusējuma e-pasta klients atvērs jaunu e-pasta ziņu un iepriekš aizpildīs adresāta e-pasta adresi. Tā kā apmeklētāji izmanto noklusējuma e-pasta klientu, viņi droši vien zin, kā to izmantot, lai pievienotu pielikumus, CC kontrolkopijas un visas citas sev zināmās e-pasta funkcijas. Šo līdzekli var izmantot gan mobilajās ierīcēs, gan galddatoros.
Ko dara funkcija “noklikšķināt, lai nosūtītu e-pastu”?
“Noklikšķināt, lai nosūtītu e-pastu” saite, ko sauc arī par “mailto” saiti, mājaslapas apmeklētājiem atvieglo saziņu ar uzņēmumiem. Tas novērš sarežģījumus, kas saistīti ar e-pasta klientu atvēršanu, jaunu ziņu rakstīšanu un e-pasta adrešu ielīmēšanu, un tāpēc tam ir liela nozīme uzņēmumu mārketinga darbā.
Kā darbojas funkcija “noklikšķināt, lai nosūtītu e-pastu”?
Saites “noklikšķināt, lai nosūtītu e-pastu” nodrošina HTML kods. Tas sazinās ar lietotāja noklusējuma e-pasta klientu (piemēram, Apple Mail vai Windows Mail) un piedāvā atvērt un izveidot jaunu e-pasta ziņu. Turklāt kods nodrošina, ka e-pasta ziņā tiek aizpildīts lauks “Adresāts”, balstoties uz saitē esošo informāciju.
Kas izmanto “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” funkciju?
Daudzi uzņēmumi e-pasta mārketinga stratēģijas ietvaros savās kontaktinformācijas lapās ievieto “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” saites. Šīs saites nodrošina, ka uzņēmumi sniedz nepārtrauktu kontaktu pieredzi gan pašreizējiem, gan potenciālajiem klientiem. Saites “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” tiek izmantotas visās nozarēs, tostarp nekustamā īpašuma, izglītības, autorūpniecības, e-komercijas, SaaS un pat veselības aprūpes.
Saite “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” ir īpaši noderīga darbiniekiem, kuri koncentrējas uz izejošajiem pirkumiem, sūta “aukstās” e-pasta ziņas vai darbiniekiem, kas piedāvā proaktīvu atbalstu, vai ievāc informāciju no uzņēmumiem. Saite “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” varētu ietaupīt daudz datu ievades laika un automatizēt visu procesu.
Kāpēc “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” ir svarīgi?
Saites “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” izvietošana jūsu mājaslapā uzlabo klientu pieredzi, jo tā var ietaupīt klientiem vērtīgu laiku un mazināt neapmierinātību. PwC pētījumā 80% patērētāju apgalvo, ka ātrums un ērtības ir vieni no svarīgākajiem klienta pieredzes elementiem.
Tādu uzlabojumu veikšana kā “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” saišu izveide pozitīvi ietekmē jūsu klientu pieredzi. Jo labāka ir pieredze, jo lielāka ir iespējamība, ka viņi kļūs par daļu no jūsu uzticamo klientu bāzes, tērēs vairāk un dalīsies savā pozitīvajā pieredzē ar saviem draugiem un ģimeni, tādējādi radot vairāk jaunu klientu un vēl lielākus ieņēmumus.
Saites “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” lietošana kopā ar “noklikšķināt, lai zvanītu”
Saiti “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” var izmantot kopā ar “noklikšķināt, lai zvanītu”. Iespēja ātri zvanīt un nosūtīt pa e-pastu iegultos tālruņu numurus un e-pasta adreses var būt izdevīga klientu apkalpošanas pārstāvjiem, pārdevējiem, mārketinga speciālistiem, pētniekiem un vadītāju asistentiem.
Ar viena klikšķa palīdzību klienti var uzsākt sarunu, izmantojot sev vēlamo saziņas kanālu. LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra padara šo procesu neticami vienkāršu un efektīvu, izveidojot pieteikumus un nodrošinot, ka klientu mijiedarbība nepaliek nepamanīta. Turklāt tas nodrošina analīzi, lai varētu sekot e-pasta statistikai, dažādiem veiktspējas rādītājiem un citiem e-pasta mārketinga datiem.
Turklāt klienti var izmantot funkciju “noklikšķināt, lai zvanītu”, lai uzsāktu reāllaika pārlūka zvanus, kas padara to par neaizstājamu rīku visiem izejošās pārdošanas darījumiem, atbalstam un e-pasta mārketinga speciālistiem.
Turklāt LiveAgent Web kontaktinformācijas kartīšu pārlūka paplašinājums var sniegt lietotājiem papildu ieskatus, parādot CRM informāciju par kontaktpersonu. Ja jums ir piekļuve šai informācijai, varat izveidot personalizētākas ziņas, paausgtināt iesaistes līmeni un uzlabot “auksto” e-pastu atvēršanas līmeni.
Tomēr, ja nevēlaties lejupielādēt LiveAgent pārlūkprogrammas paplašinājumu, jums tas nav jādara. Nav nepieciešams instalēt vai integrēt nevienu programmu vai paplašinājumu. LiveAgent var darboties kā iegulto saišu noklusējuma apstrādātājs, un, noklikšķinot uz tām, varat veikt zvanus un atvērt iepriekš aizpildītus e-pasta pieteikumu laukus.
Kā izveidot “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” saiti?
Ja vēlaties izveidot saiti “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu”, jums būtu jābūt piekļuvei savas mājaslapas administrācijas sadaļai, lai jūs varētu rediģēt esošos tekstus, kuros ir e-pasta adreses.
Lai e-pasta adreses varētu noklikšķināt, vienkārši nokopējiet un ielīmējiet šo kodu un aizstājiet e-pasta adresi ar savu. Varat arī izmainīt tekstu “Nosūtīt e-pastu”, lai pateiktu to citādi.
<a href="mailto:email@example.com">Send Email</a>
Kādēļ “mailto” nedarbojas?
Ja “mailto” pakalpojums nedarbojas, iespējams, jūsu e-pasta kodā ir sintakses kļūda. Piemēram, dažreiz tiek noņemtas pēdiņas saites kodā, kā rezultātā saite netiek parādīta pareizi. Tomēr, ja jūsu kods ir pareizs, problēma var būt lietotāja e-pasta klienta iestatījumos. Visbiežāk sastopamā problēma ir tā, ka lietotāja noklusējuma e-pasta klienti neatbilst faktiskajiem lietotajiem e-pasta klientiem, kurus tie izmanto e-pastu sūtīšanai. Piemēram, Mac lietotāja noklusējuma e-pasta klients ir Apple Mail, bet tā vietā lietotājs dod priekšroku Gmail.
Lai tas darbotos, lietotājiem būs jāprecizē noklusējuma e-pasta klienta iestatījumi.
Saites “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” trūkumi
Lai gan “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” ir parocīgi, daži klienti to var uzskatīt par kaitinošu, jo viņiem nav pareizi iestatīts noklusējuma e-pasta klients. Tāpēc tā vietā, lai ar “mailto” saiti radītu ērtu pieredzi, jūs radīsiet jucekli.
Kādas iespējas ir jums paveras, izmantojot saites “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu”?
Saites “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” ir daudzpusīgas, un tās var ne tikai iepriekš aizpildīt lauku “Adresāts” jaunajā e-pasta ziņā. Tālāk ir parādīts, ko varat izdarīt ar “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” saiti.
Pievienot iepriekšsagatavotu tematu
<a href="mailto:someone@yoursite.com?subject=Mail from Our Site">Email Us</a>
Pievienot iepriekšsagatavotu CC un BCC (kontrolkopijas un slēptās kopijas adresātu)
<a href="mailto:someone@yoursite.com?cc=someoneelse@theirsite.com, another@thatsite.com, me@mysite.com&bcc=lastperson@theirsite.com&subject=Big%20News">Email Us</a>
Pievienot iepriekšsagatavotu satura tekstu
<a href="mailto:someone@yoursite.com?cc=someoneelse@theirsite.com, another@thatsite.com, me@mysite.com&bcc=lastperson@theirsite.com&subject=Big%20News&body=Body-goes-here">Email Us</a>
Atvērt jaunu cilni
<a href="mailto:someone@yoursite.com" target="_blank" rel="noopener noreferrer">Email Us</a>
Atšķirība starp saiti “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” un pogu “Sazinieties ar mums”
Saite “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu” un poga “sazinieties ar mums” izmanto vienu un to pašu tehnoloģiju. Tomēr tie ir estētiski atšķirīgi. Saite “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu”, protams, ir tikai saite. Poga “sazinieties ar mums” ir reklāmkarogs vai attēls, kas izskatās kā poga. Varat to pielāgot un novietot jebkur savā mājaslapā.
Looking for a better way to manage emails?
Get started with LiveAgent's ticketing system that can handle your entire email communication from each account effectively.
Vai esat gatavs savai komandai iespējot funkciju “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu”?
Ja esat gatavs palielināt savas komandas efektivitāti un ietaupīt laiku un naudu, ir pienācis laiks izmantot iespēju “noklikšķināt, lai sūtītu e-pastu”. Vai arī lejupielādējiet LiveAgent tīmekļa kontaktu informācijas kartīšu pārlūka paplašinājumu. Pārlūkprogrammas paplašinājums ir bezmaksas, un to varat lejupielādēt no Google Chrome tīmekļa veikala vai Mozzila Firefox papildprogrammu saraksta. Kamēr to darat, pamēģiniet LiveAgent. Mēs piedāvājam bezmaksas, visaptverošu 30 dienu izmēģinājuma versiju, un nav nepieciešama kredītkarte, lai jūs varētu sākt darbu.
Atklājiet, cik efektīvi jūs un jūsu komanda jau šodien varat sākt darbu.
LiveAgent Partneru Programmas Noteikumi un Nosacījumi
Pievienojieties LiveAgent Partneru programmai un nopelniet komisijas, reklamējot vadošo klientu apkalpošanas risinājumu. Iepazīstieties ar mūsu partnerības līmeņiem un prasībām, lai maksimizētu savu ienākumu potenciālu. Nepalaidiet garām iespēju kļūt par LiveAgent partneri un izmantot ekskluzīvas priekšrocības!
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.