Daudzprofilu zināšanu bāze* sniedz iespēju izveidot neierobežotu skaitu atsevišķu klientu portālu, kur katram no tiem var būt savs unikāls dizains, iestatījumi un saturs. Tas ir ļoti noderīgi tiem uzņēmumiem, kuri vēlas nošķirt klientu atbalsta portālus un ievērot savas zīmola vadlīnijas.

Kā ieslēgt Daudzprofilu zināšanu bāzi
Pārliecinieties, vai slēdzis ir zaļš — tas norāda, ka tas ir aktīvs. Otrs solis ir faktiski izveidot papildus zināšanu bāzi. Kad jūs dosieties uz “Klientu portāls” savā administrācijas panelī, tur redzēsit jaunu pogu – Izveidot. Noklikšķinot uz tā, process tiks uzsākts. Sekojiet mūsu pakāpeniskajai pamācībai, lai iegūtu vislabāko pārskatu.
Visās zināšanu bāzēs ir vieni un tie paši satura veidi: raksti, forumi, atsauksmju paneļi, logrīki.
*Katras papildu zināšanu bāzes cena īpašā piedāvājuma lietotājiem ir $19.
Zināšanu bāzes resursi
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!