Laika izsekošana ļauj Jums sekot katra Aģenta patērēto laiku uz klientu atbalstu un tādējādi iegūstot dziļāku priekštatu par kopējo palīdzības dienesta efektivitāti. Kad šī funkcija ir ieslēgta, patērētais laiks tiek ierakstīts automātiski katrai biļetei. Papildus, Jūs varat pieprasīt, lai aģenti manuāli ievada patērēto laiku, un pievienot piezīmi, ja ir nepieciešams.
Laiks tiek ierakstīt tikai, ja aģents ir aktīvs biļetē (laika ierakstīšana apstājas pēc 30 sekunžu bezaktivitātes).
Laika atskaite
LiveAgent ļauj pārskatu izveidi par patērēto laiku uz biļetēm par noteiktu laika diapazonu. Atsevišķi ieraksti var būt filtrēti pēc aģenta, biļetes, klienta, uzņēmuma, pārskata datuma, maksājuma datuma, veida (manuālais, automātiskais). Laika pārskatu var eksportēt CSV failā.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Izmantojiet LiveAgent laika kontroles rīku, lai uzlabotu produktivitāti un efektivitāti, reģistrējot darba laiku un sniedzot pārskatus par veiktspēju. Palīdziet aģentiem sasniegt līdzsvarotu darbplūsmu un atklājiet, kas nepieciešams papildu apmācībai vai automatizācijai. Sākiet 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju bez kredītkartes.