Kas ir klientu forums LiveAgent?
Klientu forums ir tiešsaistes vieta, kur klienti var apspriest uzņēmuma produktus, pakalpojumus vai priekšrocības. Liveagent ir kompleksa palīdzības dienesta sistēma, kas ietver forumu platformu, kas ļauj izveidot gan publiskos, gan iekšējos forumus.
Kas ir forums?
Forums ir tiešsaistes platforma vai kopiena, kurā indivīdi var iesaistīties diskusijās, uzdot jautājumus, dalīties viedokļos un apmainīties ar informāciju par dažādām interesējošām tēmām. Lietotāji var izveidot ziņas vai pavedienus, sazināties ar citiem dalībniekiem, izmantojot komentārus un atbildes, kā arī piekļūt plašam tēmu un apakštēmu klāstam forumā. Tā kalpo kā virtuāla telpa atklātai komunikācijai un sadarbībai starp līdzīgi domājošiem indivīdiem.
Kādus forumus var izveidot LiveAgent?
LiveAgent nodrošina palīdzības dienestu un zināšanu bāzes risinājumus, kas iekļauj foruma programmatūru, kas ļauj izveidot 2 veida forumus: iekšējos un publiskos.
- Iekšējais
Iekšējais forums ir visai pašsaprotams. To var definēt arī kā aģentu forumu, ko parasti izmanto, lai dalītos ar darba domām, informāciju un idejām. Būtībā tas ir ātrs un efektīvs veids, kā sazināties uzņēmuma iekšienē. Iekšējās darba diskusijas aģentu forumā rada arī lieliskus ierosinājumus nākošajiem iekšējās zināšanu bāzes rakstiem.
- Publiskais
No otras puses, publiskam forumam var piekļūt ikviens, ieskaitot jūsu klientus. Tādu bieži sauc par klientu forumu. Forums ļauj viņiem dalīties ar idejām, bažām un informāciju. Tādējādi viņi var atrisināt savas problēmas, nekonsultējoties ar klientu apkalpošanas aģentiem. Pateicoties tam, forumi var palielināt klientu apmierinātību, kā arī aģentu produktivitāti.
Savelkot kopā, galvenā atšķirība starp publisku un iekšēju forumu ir tā, ka publiskā foruma saturs ir pieejams ikvienam. Tomēr, lai izmantotu forumu, lietotājiem ir jāreģistrējas un jāizveido konts.
Kā darbojas LiveAgent foruma programmatūra?
Neatkarīgi no tā, vai esat nolēmis izveidot iekšēju vai publisku forumu, kopienas foruma programmatūrā katru forumu var piešķirt citai uzņēmuma nodaļai.
Tādējādi ikreiz, kad forumā rodas jauns jautājums vai komentārs, atbilstošā nodaļa LiveAgent saņems pieteikumu, uz kuru vajadzības gadījumā var atbildēt. Saņemot šāda veida ziņas, jūsu aģenti var pārraudzīt klientu forumu diskusijas un nepieciešamības gadījumā iesaistīties tajās.
Kā var izveidot vienkāršu forumu LiveAgent?
1. solis – piesakieties savā LiveAgent kontā
Vispirms ir jāpiesakās LiveAgent kontā. Ja jums tāda nav, varat brīvi izmantot 30 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju.
2. solis – dodieties uz klientu portālu
Pirms sākat veidot forumu, ieteicams izveidot kategorijas. Kategorijas ļauj organizēt foruma saturu.
Lai izveidotu jaunu kategoriju, noklikšķiniet uz Zināšanu Bāze – > Izveidot. Pēc tam redzēsit lejupkrītošo izvēlni. Izvēlieties kategoriju un ierakstiet virsrakstu, pieeju un atslēgvārdus meklētājprogrammas optimizācijai.
Piemēram, ja nolemjat izveidot iekšēju forumu par cenām, kategoriju var saukt par Cenu informāciju. Tādējādi foruma ieraksti par cenu politiku būs kārtīgi sakārtoti šajā kategorijā. No otras puses, katrai valodai var izveidot atsevišķas kategorijas, ja jūsu zīmols darbojas starptautiski.
3. solis – Foruma izveide
Pārejiet uz Zināšanu Bāze – > Forums un noklikšķiniet uz Izveidot. Atlasiet vēlamo kategoriju un aizpildiet prasītos laukus.
Tiklīdz jums ir izveidots forums, varat pielāgot darbības, noklikšķinot uz pogas Labot (mazais zīmulis labajā pusē). Darbības ļauj mainīt/pievienot papildu informāciju. Piemēram, varat mainīt nodaļu, kas būs atbildīga par foruma pieprasījumiem.
4. solis – tēmu pievienošana
Lai pievienotu papildinformāciju, pārvietojieties uz Klientu portāls – > Zināšanu bāze – > Forums – > Kategorija – > Izveidot jaunu tēmu.
Pievienojot tēmas, foruma saturs tiek organizēts ar skaidras struktūras palīdzību
Tagad varat sekot līdzi tēmām, sniegt ieteikumus un viegli atrisināt jautājumus.
Foruma programmatūras pielāgošana
Programmā LiveAgent var ērti pielāgot visa klientu portāla noformējumu, kas ietver arī forumu. Piemēram, var pielāgot dizaina krāsas, pievienot galveni, kājeni, logotipu un virsrakstu.
Lai uzzinātu vairāk, caurskatiet mūsu Klientu portāla pamācību.
Kāpēc jūsu uzņēmumam būtu jāveido klientu forums?
1. Klienti var palīdzēt cits citam
Izveidojot forumu, klienti var savstarpēji sazināties un, pamatojoties uz pieredzi, rast risinājumus. Tā viņi varēs novērst savas problēmas un atrisināt tās bez aģenta palīdzības. Rezultātā aģentiem būs vairāk laika pievērsties citiem uzdevumiem. Turklāt tas ir patiešām ērts veids, kā klientiem dalīties pārdomās, pieredzē, padomos un asprātīgos risinājumos par produktu/pakalpojumu.
2. Klientu lojalitātes pieaugums
Daudziem klientiem patīk dalīties pārdomās par produktiem/pakalpojumiem, ko viņi izmanto. Ļaujot viņiem dalīties savā pieredzē vai domās, viņi jutīsies uzklausīti, tādējādi veidosies labākas saites un stiprināsies klientu lojalitāte.
3. Veido kopienu
Klientu forumi ļauj jūsu klientiem brīvi un anonīmi dalīties ar savām idejām, domām un padomiem. Šāds forums var izveidot tiešsaistes kopienu ap nozari, kurā darbojas jūsu uzņēmums. Tā ir patīkama vieta, kur bez jebkāda spiediena uzdot jautājumus. Tāpēc tas rada spēcīgu kopienu ap uzņēmumu, kurā pat iesācēji var justies laipni gaidīti dalīties savās domās.
4. Produktu/pakalpojumu uzlabošanas ieteikumi
LiveAgent foruma programmatūra izveido jaunu pieteikumu ikreiz, kad ziņu panelī tiek veiktas jaunas darbības/izmaiņas. Tāpēc aģenti vienmēr saņem informāciju un var atbildēt uz visiem neatliekamajiem jautājumiem, kas varētu rasties. Piemēram, atbildēt uz jautājumiem par produktu uzlabošanu un pagaidu alternatīvu risinājumu sniegšana ir lielisks veids, kā stiprināt attiecības ar klientiem, kā arī uzlabot savu biznesu.
Create a community with LiveAgent!
Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.
Vēl nepazīstiet LiveAgent?
Liveagent ir palīdzības dienesta risinājums, kas nodrošina arī kopienas foruma programmatūru. Kopienas foruma programmatūra ļauj jūsu uzņēmumam izveidot aģentu forumu un arī klientu forumu, lai uzlabotu klientu lojalitāti, klientu apmierinātību un aģentu veiktspēju.
Taču LiveAgent piedāvā krietni vairāk nekā foruma programmatūru. Liveagent palīdzības dienesta sistēma ļauj savienot visu klientu saziņu vienā platformā un efektīvi atbildēt uz jautājumiem no vienas saskarnes.
Citas galvenās funkcijas:
- Zināšanu Bāze
- Iekšējā Zināšanu Bāze
- Daudzpusīga Zināšanu Bāze
- WYSIWYG redaktors rakstiem
- Pielikumi rakstiem
- Atsauksmes un Ieteikumi
- Meklēšanas logrīki
Don't have LiveAgent yet?
Try out LiveAgent for 30 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!
Zināšanu bāzes resursi
Ja vēlaties uzzināt vairāk, skatiet mūsu padziļināto foruma ceļvedi.
Izmantojiet LiveAgent palīdzības dienesta nodaļas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu! Izveidojiet organizētus atbalsta procesus, samaziniet atbildes laiku un paaugstiniet aģentu efektivitāti ar mūsu intuitīvo saskarni un automatizācijas funkcijām. Sāciet ar bezmaksas izmēģinājuma versiju un paceliet klientu apmierinātību jaunā līmenī!