Klientu Attiecību Pārvaldība (CRM) nodarbojas ar informāciju un datiem par jūsu klientiem. Pēc tam tie tiek izmantoti, lai sniegtu labāku palīdzību, labāku atbalstu un labākus pakalpojumus jūsu klientiem, kolīdz viņiem tie ir nepieciešami.
Klientu attiecību pārvaldība ir visu veiksmīgo uzņēmumu būtiska sastāvdaļa, jo īpaši mūsdienu pasaulē, kur konkurence turpina augt un augt katru dienu. Uzņēmumi visā pasaulē ir sākuši izmantot klientu attiecību pārvaldības programmatūru, lai labāk risinātu ar viņu darbplūsmu saistītās problēmas un sniegtu klientiem labākus pakalpojumus.
CRM ļauj lietotājiem izsekot visam, kas jums zināms par saviem klientiem, piemēram, viņu kontaktinformāciju, viņu pasūtījumus un intereses. To varat izmantot arī, lai kontrolētu interesentus, līgumus, klientu atbalstu vai pārvaldītu līdzekļus un resursus.
Liveagent nav izņēmums, un tāpēc tā ir ne tikai vienkārša klientu atbalsta programmatūra, bet arī lielisks rīks klientu attiecību pārvaldībai.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
Izmantojot LiveAgent klientu panākumu programmatūru, varat uzglabāt, kārtot un viegli piekļūt visai informācijai, ierakstiem vai datu elementiem, kas attiecas uz jūsu klientiem. Lai vai tā būtu kontaktinformācija, pasūtījumi, intereses, personiska “patika” vai “nepatika”, varat iegūt šo informāciju, kad vien tā jums nepieciešama. Tas vēl vairāk palīdzēs jums sekot interesentiem, līgumiem, pārvaldīt līdzekļus un resursus, kā arī palīdzēs nodrošināt vislabāko klientu atbalstu ar labākajiem rīkiem.
Varat vēl vairāk palielināt LiveAgent CRM iespējas, izmantojot integrācijas, piemēram, PipeDrive, SharpSpring vai Highrise, lai tālāk uzlabotu klientu attiecību pārvaldību.
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.
Palīdzības pieteikumu/klientu ieskats (CRM)
Uzglabājiet klientu datus un saglabājiet informāciju savos palīdzības pieteikumos, izmantojot Palīdzības pieteikumu/klientu ieskatu (CRM). Tādējādi Jūs vienmēr būsiet gatavībā un informēts.