Efektīvs un vienkāršs veids, kā racionalizēt darba plūsmu, ir izveidot iepriekš noteiktas atbildes uz atbalsta vaicājumiem, uz kuriem var atbildēt ar vienu vispārīgu atbildi.
Tas ļauj Jums ietaupīt laiku un pūles, kas saistītas ar atsevišķas atbildes formulēšanu katram klientam, kuram ir tāds pats jautājums.
Piemērs:
Temats: Atkārtots LiveAgent pasūtījums neizdevās Ziņojums: Mēs esam informēti, ka Jūsu atkārtotais LiveAgent pasūtījums ir neveiksmīgs. Kredītkarte tika noraidīta, tāpēc, lūdzu, izmēģiniet citu karti [atjauniniet norēķinu informāciju LiveAgent aģenta panelī sadaļā “Mani konti”] vai pārliecinieties, ka konkrētajā kartē ir pietiekami daudz līdzekļu. Turklāt pārliecinieties, vai Jūsu banka nav noraidījusi automātisko pasūtījumu.
Lai aktivizētu iepriekš noteiktu atbildi, rakstīšanas laikā vienkārši nospiediet CTRL+I vai noklikšķiniet uz iepriekš noteiktas atbildes ikonas un izvēlieties kādu no saglabātajām iepriekš noteiktajām atbildēm.
Veidojot iepriekš noteiktu atbildi, varat:
- Norādīt nosaukumu (lai ātrāk atrastu iepriekš definētās atbildes)
- Definēt tematu (tiks izmantots tikai tad, ja tiek veidota jauns palīdzības pieteikums, tas netiek izmantots, ja tiek atbildēts uz jau esošu pieteikumu)
- Izveidot ziņojumu (teksts, kas tiks automātiski pievienots Jūsu palīdzības pieteikumam, ja tiks izvēlēta šī iepriekš noteiktā atbilde).
- Iestatīt tā pieejamību (definēt sagatavota ziņojuma redzamību: redzams: man, visiem, konkrētai nodaļai)
Šeit ir dažas iepriekš noteiktas atbildes, ko esam sagatavojuši Jums:
Mēs jau esam konstatējuši, ka iepriekš noteiktas atbildes ievērojami ietaupa laiku. Kur tās varat izmantot? Šeit ir saraksts ar kategorijām, kurās ir saites uz radošām piemēru veidnēm, lai Jūs iedvesmotu.
Palīdzības pieteikumu sistēma
Klientu apkalpošanas speciālisti ikdienā saņem daudz līdzīgu pieprasījumu. Tas var būt laikietilpīgi un apgrūtinoši. Atvieglojiet darbu saviem aģentiem un klientiem ar iepriekš noteiktām atbildēm. Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet sadaļu Palīdzības pieteikumu veidnes.
Uzņēmējdarbība
Saziņa ar potenciālajiem klientiem vai partneriem, izmantojot e-pastu, ir labi zināma un izplatīta metode. Tomēr dažreiz mums ir nepieciešams stimuls vai iedvesma, lai uzrakstītu saistošu e-pasta vēstuli, kas, iespējams, ļautu piesaistīt klientus. Ja vēlaties uzrakstīt darījumu, reklāmas vai attiecību e-pasta vēstuli, nekautrējieties izmantot šīs Uzņēmējdarbības veidnes.
Klientu apkalpošana
Vai vēlaties ietaupīt savu klientu pārstāvju laiku un samazināt nevajadzīgas cilvēciskās kļūdas? Skatiet sadaļu Klientu apkalpošanas veidnes un uzziniet vairāk.
Tērzēšana tiešsaistē
Šis ir populārākais klientu saziņas kanāls. Izmantojiet šo rīku maksimāli un palīdziet saviem aģentiem ietaupīt laiku, izmantojot Tiešsaistes tērzēšanas veidnes.
Klientu portāls
Vai ir nepieciešams izveidot verifikācijas, sagaidīšanas, apstiprinājuma, atiestatīšanas, atgriezeniskās saites vai uzaicinājuma e-pasta ziņojumus? Izmantojiet šīs Klientu portāla veidnes un nekavējoties izveidojiet efektīvu klientu apkalpošanas saziņu.
Palīdzības dienests
Vai vēlaties palīdzēt saviem aģentiem atrisināt sarežģītas sarunas un ietaupīt laiku? Iedvesmojiet savu klientu apkalpošanas komandu, izmantojot šīs Palīdzības dienesta veidnes.
Mārketings
Vai cenšaties noturēt klientu savā vietnē vai veicināt partnerību ar citiem uzņēmumiem? Varbūt Jums trūkst pareizo vārdu, ko pateikt? Šeit ir dažas lieliskas idejas – Mārketinga veidnes.
Pārdošana
E-pasts joprojām ir ļoti svarīga gandrīz jebkura uzņēmuma daļa. Saziņa ar potenciālajiem klientiem, jauna produkta ieviešana, lojalitātes programmas un daudz kas cits. Par visām šīm lietām parasti tiek paziņots, izmantojot e-pastu, tāpēc strukturētu e-pasta vēstuļu izveide ir nepieciešama. Kā mēs visi zinām, vārdiem ir nozīme. Iegūstiet jaunas, svaigas koncepcijas, izmantojot šīs Pārdošanas veidnes.
Zvanu centrs
Zvani joprojām ir klientu mijiedarbības augšgalā, tāpēc dažas iepriekš noteiktas atbildes var palīdzēt Jūsu klientu apkalpošanas pārstāvjiem radīt maksimālu klientu pieredzi, kā arī radīt profesionālu Jūsu uzņēmuma tēlu. Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet sadaļu Zvanu centra veidnes.
Sociālie mediji
Atbildēt klientiem sociālajos tīklos var būt sarežģīti. Lai izskatītos profesionāli un ietaupītu laiku, vajadzētu sagatavot dažas vispārīgas atbildes. Piemēram, pateicības atbildes vai atbildes uz negatīvām atsauksmēm. Ja Jums trūkst ideju, dodieties uz sadaļu Sociālo mediju veidnes, lai smeltos iedvesmu.
Zināšanu bāze
Vai veidojat rakstus saviem klientiem, lai Jūsu klientu apkalpošanas dienests darbotos 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā? Iedvesmojieties no Zināšanu bāzes veidnēm, kas paredzētas BUJ, padomu rakstiem, problēmu novēršanas rakstiem, rīku aprakstiem, lietotāja rokasgrāmatām un pamācībām.
Ar ko iepriekš noteiktas atbildes atšķiras no sagatavotajām ziņām?
- Veidojot iepriekš noteiktu atbildi, varat definēt e-pasta ziņojuma tematu.
- Sagatavotas ziņas var saglabāt tikai īsu teksta sekvenci
- Iepriekš noteiktas atbildes var saturēt pielikumus
Zināšanu bāzes resursi:
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet sadaļu LiveAgent – iepriekš noteiktu atbilžu ceļvedis.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Galvenās lapas kontrolsaraksts
Satura stratēģijā iekļaujiet mūsu galvenās lapas kontrolsarakstu, lai palielinātu reklāmguvumu skaitu un iegūtu vairāk klientu. Viegli pielietojams, punktu pa punktam.