Kas ir iekšējā tērzēšana?
LiveAgent iekšējā tērzēšana ļauj jums sazināties ar kolēģiem, neizmantojot trešās puses lietojumprogrammu. Komandas tērzēšana sniedz iespēju sūtīt īsziņas un arī pielikumus (tiek atbalstīti visi parastie failu tipi). Turklāt saziņa ir redzama tikai Jums un ziņojuma saņēmējam.

Kā sākt iekšējo tērzēšanu?
Lai sāktu, paneļa sadaļā “Tiešsaistes aģenti” atrodiet aģentu, ar kuru vēlaties sazināties. Noklikšķiniet uz zaļā (tiešsaistē) vai pelēkā (bezsaistē) punkta un izvēlieties “Sūtīt tūlītēju ziņu”. Paturiet prātā, ka ziņojumus varat sūtīt arī tad, kad kolēģi ir bezsaistē (viņi tos var izlasīt vēlāk).
Varat arī sākt iekšējo saziņu tieši no palīdzības pieteikuma vai notiekošas tērzēšanas. Process ir tāds pats. Vienkārši noklikšķiniet uz zaļā punkta un izvēlieties “Sūtīt tūlītēju ziņu”. Šādi uzsākot saziņu, tērzēšanas laikā tiks norādīts palīdzības pieteikuma numurs, no kura uzsākāt sarunu.

Kādas citas funkcijas atbalsta iekšējā tērzēšana?
Ja vēlaties lūgt palīdzību, varat kopēt un ielīmēt palīdzības pieteikuma unikālo numuru iekšējā komandas tērzēšanā, lai uzreiz izveidotu klikšķināmu saiti. Jūsu ziņojuma saņēmējs var noklikšķināt uz saites un uzreiz tikt novirzīts uz palīdzības pieteikumu.

Cik tērzēšanas logus atbalsta iekšējā tērzēšana?
Iekšējais tērzēšanas logs atbalsta vairākas sarunas vienlaicīgi. Loga lielumu var mainīt atbilstoši savām vēlmēm un novietot jebkurā LiveAgent lietotāja saskarnes vietā.

Kāpēc Jums vajadzētu izmantot iekšējo tērzēšanu?
Iekšējās tērzēšanas sarunas ir daļa no daudziem biļešu pārdošanas rīkiem, kas ļauj klientu atbalsta pārstāvjiem un citiem komandas locekļiem sazināties un sadarboties tieši no paša rīka. Izmantojot iekšējo tērzēšanu, darbinieki vienā rīkā var apmainīties ar informāciju, lūgt palīdzību un kopīgot jaunumus par klientu problēmām.
Izmantojot visas iekšējo biļešu pārdošanas rīku iespējas, atbalsta komandas var racionalizēt komunikācijas darbplūsmas. Tā vietā, lai paļautos uz citām tērzēšanas lietojumprogrammām vai e-pasta apmaiņu, iekšējā tērzēšana nodrošina centralizētu platformu reāllaika sadarbībai.
Ieguvumi:
- Tiek ietaupīts laiks – nav jāpārslēdzas starp platformām
- Veido pozitīvu organizācijas kultūru
- Uzlabo komandas darbu
- Labāka klientu apkalpošanas pieredze
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 30-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Citas tiešsaistes tērzēšanas funkcijas:
Reāllaika rakstīšanas skats
Reāllaika rakstīšanas skats būtībā ir apmeklētāja tiešsaistes tērzēšanas ziņojuma priekšskatījums. Tas tika izveidots, lai palīdzētu Jūsu aģentiem efektīvāk un ātrāk atrisināt problēmu un uzlabotu klienta pieredzi.

Tērzēšanas iegultā izsekošana
LiveAgent piedāvā bezmaksas spraudni, kas ļauj savienot svarīgus tiešsaistes tērzēšanas datus ar Google Analytics. Tādējādi Jūs varat ātri analizēt tiešsaistes tērzēšanas pakalpojumu kopējo ietekmi uz Jūsu konversijām.

Tērzēšanu pārskats
Iegūstiet pārskatu un ātri analizējiet pašreizējo tiešsaistes tērzēšanas situāciju, izmantojot tērzēšanas pārskata funkciju. Piemēram, varat apskatīt apmeklētāja valsti, apmeklētājus rindā, apmeklētājus, ar kuriem notiek tērzēšana, pieejamos aģentus un daudz ko citu.
Vēlaties uzzināt vairāk?
Atklājiet visas tiešsaistes tērzēšanas funkcijas – LiveAgent.
Zināšanu bāzes resursi:
Vēl neesat pielāgojis tērzēšanas pogu?
Šeit ir soli pa solim aprakstīts, kā izveidot tērzēšanas pogu programmā LiveAgent.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!