Ja laika gaitā esat saņēmis lielu skaitu palīdzības pieteikumu, var būt ļoti grūti tiem sekot līdzi un atrast vajadzīgo palīdzības pieteikumu. Tāpēc mums ir pieejama filtru funkcija, kas palīdzēs Jums uzturēt darbu kārtībā.
Sadaļā Palīdzības pieteikumi varat izveidot Filtrus, lai šķirotu palīdzības pieteikumus atbilstoši Jūsu nosacījumiem. Varat izveidot kategorijas un ļaut vēlamajiem palīdzības pieteikumiem tajās iekļauties.
Piemērs
Varat izveidot jaunu kategoriju ar nosaukumu “Nepieciešama atbilde” ar filtrēšanas statusa nosacījumiem: Jauns + Atvērts + Atlikts, lai Jūs varētu redzēt visus palīdzības pieteikumus, uz kuriem nepieciešams sniegt atbildi, vienā pārskatāmā kategorijā.

Nosacījumu saraksts filtriem:
Statuss:
- Atbildēts
- Zvanot
- Tērzējot
- Surogātpasts
- Dzēsts
- Jauns
- Atvērts
- Atrisināts
- Atlikts
Avots:
- Tērzēšanas poga
- Saziņas veidlapa
- E-pasts
- Facebook ziņojums
- Uzaicinājums
- Forums
- Ieteikums
- Zvans
- Zvanu logrīks
- Subjekts atzīmējis”patīk”
- Pieprasījis
- Kam ir piešķirts
- Kam nav piešķirts
- Nodaļa
- Nodaļa (neiekļaut)
- Ziņu pievienojis
- Ziņa
- Izveidojis
- Izmainījis
- SLA līmenis
- Ieteikumu kategorija
- Foruma kategorija
- Tagi
- Tagi izņemot
- Platforma
- Pasūtījuma statuss
- Prioritāte
- Statuss
- Kategorija
- Url
- Pasta adrese
- Jūsu amats
- Uzņēmums
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!