Facebook ir bezmaksas sociālo tīklu vietne, kas ļauj reģistrētiem lietotājiem veidot profilus, augšupielādēt fotoattēlus un video, sūtīt ziņas un uzturēt kontaktus ar draugiem, ģimeni un kolēģiem.
LiveAgent savienošana ar Facebook ļauj LiveAgent lietotājiem atbildēt uz Facebook ziņām, publikācijām vai komentāriem tieši no LiveAgent informācijas paneļa (nepiesakoties pašā Facebook), padarot to par ļoti efektīvu integrāciju darbplūsmā.
Kā tas darbojas?
Katru komentāru, ziņu un publikāciju LiveAgent iesūta savā LiveAgent iesūtnē un pēc tam pārveido par pieteikumu. No turienes aģenti uz katru pieteikumu var atbildēt tāpat kā to darītu atrodoties Facebook. Gala rezultāts? Klienti neredzēs nekādu atšķirību, izņemot jūsu atbildes ātrumu!
Kāpēc šī integrācija ir tik vērtīga?
LiveAgent integrācija ar Facebook maina visu situāciju, jo:
- Sistēma uztur informāciju par visām ziņām, komentāriem, kā arī pieminējumiem un nodrošina, ka jūs atbildat uz katru ziņu, komentāru
- Tā pastiprina aģentu produktivitāti
- Tā ir daudz drošāka (vairāk nekā jūsu pieteikšanās akreditācijas datu dalīšanās vairāku darbinieku starpā, kas atbild par atbildēšanu uz sociālo mediju ziņām)
- Tā neprasīs, lai jūs nodotu Facebook administratora lomu saviem darbiniekiem
- Tā novērš nepieciešamību ik dienas pārraudzīt vairākus kontus un ierīces
- Tā uzlabo reakcijas laiku
- Tā pastiprina klientu apmierinātību
- Tā var veicināt lielākus pārdošanas apjomus un lielākus ieņēmumus
- Tā atvieglo sociālo mediju klientu apkalpošanu
- Tā samazina stresu
- Tā ļauj pārvaldīt un pārraudzīt vairākus Facebook biznesa kontus
- Tā ir rentabla
Esiet pārliecināts, ka nav nepieciešams sniegt atbalstu klientiem Facebook? Padomājiet vēlreiz!
Ja neizmantojat Facebook kā klientu atbalsta kanālu, tad nedzīvojat 21. gadsimtā! Kopš 2021. gada Facebook ir gandrīz 2,8 miljardi mēneša aktīvo lietotāju. Turklāt mūsdienu klienti ir tehnoloģiski izveicīgi digitālie iedzīvotāji un Facebook lietotāji, kas pieprasa, lai sociālie mediji tiktu uztverti tāpat kā jebkurš cits atbalsta kanāls. Faktiski, kā liecina Conversocial veiktā aptauja, 54% klientu dod priekšroku sociālajiem medijiem iepretim klientu apkalpošanai pa tālruni vai e-pastu.
Ja vairāk nekā puse no jūsu klientu bāzes dod priekšroku sociālajiem medijiem kā klientu atbalsta kanālam, to nevar ignorēt. Ir pienācis laiks apmierināt savu klientu vajadzības un cerības un virzīt savu biznesu uz 21. gadsimtu.
Kā integrēt Facebook un LiveAgent
Izpildiet šos soļus, lai sāktu atbildēt uz Facebook ziņām, izmantojot LiveAgent jau šodien!
- Piesakieties LiveAgent
- Noklikšķiniet uz Konfigurēšana (zobratiņa ikona kreisajā izvēlnes joslā).
- Noklikšķiniet uz Facebook un Instagram
- Noklikšķiniet uz Konti
- Noklikšķiniet Savienot
- Tiks parādīts jauns uznirstošais logs, kurā tiks piedāvāts pieteikties savā Facebook kontā. Ievadiet savu pieteikšanās informāciju vai, ja jau esat pieteicies, noklikšķiniet uz Turpināt Kā
- Kad parādās šis ziņojums: “LiveAgent vēlas pārvaldīt jūsu Lapas, publicēt Lapu vārdā, kuras jūs pārvaldāt, un piekļūt jūsu Facebook Lapas ziņojumiem”. “Lūdzu, piekrītiet tam, nospiežot OK
- Atgriezieties LiveAgent un izvēlieties, ar kurām lapām izveidot savienojumu, un atlasiet tās atļaujas, kuras atļausiet. Varat izvēlēties kādu no šīm iespējām:
- Ienest slejas publikācijas
- Ienest privātās ziņas
- Izvēlieties nodaļu, uz kuru vēlaties pārvirzīt ienākošos Facebook pieteikumus
- Noklikšķiniet Saglabāt
Ko var paveikt ar Facebook integrāciju?
Aktivizējot Facebook integrāciju, visas šīs darbības varat veikt tieši no LiveAgent:
- Atbildēt privātajām/tiešajām ziņām
- Sūtīt pielikumus, saites, emocijzīmes, GIF attēlus
- Atbildēt uz komentāriem
- Atzīmēt ar “Patīk” komentārus
- Dzēst komentārus dzēšot pieteikumus
- Atrisināt pieteikumu, atbildot uz to
Sāciet taupīt savu dārgo laiku un grūti nopelnīto naudu
Nodrošiniet savu atbalsta komandu, sniedzot tai atbilstošos rīkus. Izbeidziet nebeidzamo uzmanības novēršanu (zvaniņus no privātajām ziņām, paziņojumus un traucējošas uznirstošās zīmītes vai populāros kaķu video) jau šodien.
Liveagent notur jūsu aģentus sliedēs, uzlabo viņu produktivitāti un vienlaikus ietaupa jums naudu. Kā? Šī līdzekļa ieviešana jums neko neizmaksā, ja vien jūs, protams, neiegādājaties to kā papildinājumu Pieteikumi vai Pieteikumi+Čats plānam.
Turklāt izmaksas par pieteikumu atrisināšanu, izmantojot sociālo mediju integrāciju, ir zemākas nekā maksa par e-pastu vai tālruni.
Vai vēlaties, lai jūsu palīdzības dienests tiktu sakārtots uz to labāko?
Liveagent var automātiski atzīmēt pieteikumus kā atrisinātus saistībā ar Facebook, tiklīdz esat uz tiem atbildējis, padarot pieteikumu arhivēšanu vieglāku par vieglu. Ja klients atbild vai dod ziņu vēlreiz, sistēma automātiski atver pieteikumu atkārtoti. Nav nepieciešams pastāvīgi uzraudzīt pieteikumu stāvokļus, LiveAgent par visu parūpēsies un paziņos, kad vien būs nepieciešama jūsu atbilde.
Mēs saglabājam jūsu datus drošībā, cik vien tas vispār iespējams
Liveagent novērš nepieciešamību dalīties ar Facebook pieteikšanās akreditācijas datiem ar saviem darbiniekiem. Kad jūsu Facebook konts ir savienots ar LiveAgent, visi jūsu darbinieki var atbildēt uz ziņām un komentāriem, nepiesakoties pašā platformā.
Tas ir lieliski, jo ievērojami samazina datu noplūžu un nozagtu datu iespējamību. Darbiniekiem nebūs jāuztraucas par paroļu pierakstīšanu, to zaudēšanu vai pieteikšanos jūsu Facebook kontā publiskajos datoros un aizmiršanu atteikties.
Uzturiet klientu apmierinātību visu laiku augstā līmenī
Liveagent savienojas ar jūsu Facebook lapu un seko visām slejas publikācijām, komentāriem un privātajām ziņām, lai jūs varētu kontrolēt savus cienītājus un nīdējus 24/7. Visam tiek sekots un viss tiek pārvērsts par Pieteikumiem, lai jūsu klientu atbalsta Aģenti varētu reaģēt, tiklīdz sūdzība tiek reģistrēta, un tādējādi apslāpēt problēmu, pirms tā iet plašumā. Izmantojot LiveAgent, jums ir 100% pārliecība, ka Facebook nekas nepaslīdēs garām.
Zināšanu bāzes resursi
Vai nepieciešama papildu palīdzība integrācijā? Skatiet šo detalizēto pamācību par mākonī viesotiem kontiem vai šo rakstu par lokālajām LiveAgent versijām.
Papildu informācija par Facebook lietojumprogrammas iestatīšanu atsevišķiem kontiem.
Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 30-day trial now. No credit card required.
Aizvien pietrūkst kāda informācija?
Nevilcinieties sazināties ar mums pa e-pastu (support@liveagent.com), tiešsaistes čatā vai pa tālruni. Mēs labprāt palīdzēsim un sniegsim visu nepieciešamo papildinformāciju.
Looking to expand your customer support reach on social media?
LiveAgent's Facebook Integration feature is here to help! Engage with customers directly on Facebook, resolve inquiries efficiently, and build stronger relationships.