Nodaļa, kas parāda noteiktu Jūsu organizācijas daļu atlasītu pēc produkta vai pakalpojuma, zināšanas bāzes lauka, atrašanās vietas vai Atbildības.
Izplatiet Biļetes un piešķiriet atbalsta Aģentiem Nodaļas. Nosakiet filtrus un novirzīšanas Noteikumus, lai Jūsu Biļetes vienmēr būtu pareizajās rokās. Nosakiet dažādus parakstus, tālruņa numurus un tērzēšanas atbilžu noteikumus dažādām Nodaļām. Uzreiz redziet, cik daudz jaunu, atvērtu un atrisinātu Biļešu ir Jūsu Nodaļā.
Piemērs
Jūs varat izveidot “Pārdošanas” Nodaļu un piešķirt tai piemērotās Biļetes.
Katrai Nodaļai būs savs atbalsta process, kurā Jūs varat norādīt Aģentus, iestatīt atbalsta e-pasta adreses, izsekot atbalsta Biļetes, noteikt darba plūsmas Noteikumus, noteikt Pakalpojuma līmeņa līgumus un Darba stundas.
Nodaļas ļauj Jums:
- Liegt Aģentiem piekļuvi Biļetēm, kas atrodas vienā nodaļā ar Biļeti.
- Pielāgojiet savu e-pasta saziņas Šablonu katrai Nodaļai
- Iestatiet Tērzētavas, Tālruņa numura un ziņas pakalpojuma pieejamību katrai nodaļai
Esiet viens komandā?
Jums nav nepieciešams izmantot Nodaļas, ja esat viens darbinieks uzņēmumā vai esat ļoti maza organizātija. Šajā gadījumā, visas Biļetes nosūtīsiet un apstrādāsiet Jūs paši, neatkarīgi no tās veida.
Nodaļu ieguvumi:
- Darba sadale, autoritāte un atbildība
- Speciālistu grupu komandas kopā
- Palieliniet Biļešu apstrādes efektivitāti un kvalitāti
- Samaziniet Biļešu atbilžu un atrisināšanas laiku
Lietošanas piemēri:
- Funkcija – Cilvēkresursi, IT, Grāmatvedība
- Produkts vai Pakalpojums – pilsētas velosipēdi, šosejas velosipēdi vai Velo-Veikals.com, Puķu-veikals.com
- Klienti – Izplatītāji, Partneri, VIP
- Ģeogrāfiski – Amerika, Eiropa, Āzija
Nodaļas Pārskats
LiveAgent piedāvā pārskatu par atbildētajām Biļetēm, Tērzēšanām, Zvaniem, Reitingiem, un citu (skatiet visas opcijas zemāk) par noteiktu laika periodu. Individuālus ierakstus var atlasīt pēc laika perioda, Nodaļas, Kanāla un Aģenta. Nodaļas Pārskatu var eksportēt CSV failā.
Nodaļas pārskata attēlošanas opcijas (kolonnas):
- Tags
- Atbilde
- Jaunas atbildes vid. laiks
- Atvērtas atbildes vid. laiks
- Zvani
- Neatbildētie zvani
- Sarunu minūtes
- Tērzēšanas ziņas
- Tērzēšanas
- Nokavētās tērzēšanas
- Vid. tērzēšanas pieņemšanas laiks
- Vid. tērzēšanas ilgums
- Bez novērtējuma
- Bez novērtējuma %
- Apbalvojumi
- Apbalvojumu %
- Sūdzības
- Sūdzību %
- Ienākošās ziņas
- Ienākošie zvani
- Pabeigtie zvani
- Ienākošās tērzēšanas
- Pabeigtās tērzēšanas
- Izveidotie palīdzības pieteikumi
- Atrisinātie palīdzības pieteikumi
Nodaļas pārskats var parādīt Jūsu datus šādos diagrammu veidos:
Izmantojiet Nodaļas pārskatus ar API
Izmantojiet LiveAgent REST API, lai izsauktu Nodaļas pārskatu vērtības.
Discover which agents need more training
Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Izmantojiet LiveAgent palīdzības dienesta nodaļas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu! Izveidojiet organizētus atbalsta procesus, samaziniet atbildes laiku un paaugstiniet aģentu efektivitāti ar mūsu intuitīvo saskarni un automatizācijas funkcijām. Sāciet ar bezmaksas izmēģinājuma versiju un paceliet klientu apmierinātību jaunā līmenī!