Daudzprofilu zināšanu bāze* sniedz iespēju izveidot neierobežotu skaitu atsevišķu klientu portālu, kur katram no tiem var būt savs unikāls dizains, iestatījumi un saturs. Tas ir ļoti noderīgi tiem uzņēmumiem, kuri vēlas nošķirt klientu atbalsta portālus un ievērot savas zīmola vadlīnijas.
Kā ieslēgt Daudzprofilu zināšanu bāzi
Pārliecinieties, vai slēdzis ir zaļš — tas norāda, ka tas ir aktīvs. Otrs solis ir faktiski izveidot papildus zināšanu bāzi. Kad jūs dosieties uz “Klientu portāls” savā administrācijas panelī, tur redzēsit jaunu pogu – Izveidot. Noklikšķinot uz tā, process tiks uzsākts. Sekojiet mūsu pakāpeniskajai pamācībai, lai iegūtu vislabāko pārskatu.
Visās zināšanu bāzēs ir vieni un tie paši satura veidi: raksti, forumi, atsauksmju paneļi, logrīki.
*Katras papildu zināšanu bāzes cena īpašā piedāvājuma lietotājiem ir $19.
Zināšanu bāzes resursi
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.
Izmēģiniet LiveAgent, klientu atbalsta programmatūru ar uzņēmumu pārvaldības iespējām, VoIP tālruņu sistēmām, pašapkalpošanās opcijām un daudz ko citu. Organizējiet savus kontaktus uzņēmumos un uzlabojiet darba plūsmu. Pievienojieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma periodam un atklājiet, kā LiveAgent var palīdzēt jums gūt panākumus bez kredītkartes nepieciešamības.
Bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra - LiveAgent
Atklājiet LiveAgent — bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra, kas uzlabo klientu apkalpošanu ar daudzkanālu palīdzības dienestu, biļešu pārvaldību un tiešsaistes čatu. Integrējiet ar WordPress, Shopify, Mailchimp un citiem, lai pilnveidotu savu darbplūsmu. Apmeklējiet mūsu akadēmiju un kļūstiet par klientu apkalpošanas ekspertu!