Klientu gaidas mūsdienās ir augstākas nekā jebkad agrāk. Viņi vēlas ātras atbildes, noderīgas atbildes un nevainojamu pieredzi. Tieši šeit nāk talkā LiveAgent Čatbota funkcija. Tas ir jūsu jaunais MI aģents, kas ir tieši integrēts LiveAgent čata pogā, nodrošinot gan AI vadītas sarunas, gan dzīvu cilvēku atbalstu vienas un tās pašas saskarnes ietvaros.
Šajā rakstā mēs apskatīsim visu, kas jums jāzina par LiveAgent čatbotu, tostarp tā galvenās funkcijas, kāpēc tam nepieciešams FlowHunt kā MI pakalpojuma sniedzējs un praktiskos piemērus tā izmantošanai. Iedziļināsimies un izpētīsim, kā šī jaunā funkcija var pārveidot jūsu klientu atbalsta pieredzi.
Kas ir LiveAgent Čatbots?
LiveAgent Čatbots ir MI darbināts asistents, kas ir tieši integrēts jūsu LiveAgent čata pogā. Tas uzreiz atbild uz vienkāršiem klientu jautājumiem, izmantojot jūsu zināšanu avotus, pārsūta sarežģītākus jautājumus jūsu komandai un palīdz ģenerēt interesentus.
Ne visi čatboti ir vienādi. Kamēr vienkāršākie čatboti spēj tikt galā tikai ar vienkāršākajiem biežāk uzdotajiem jautājumiem, LiveAgent MI čatbots izmanto autonomus MI aģentus, kas spēj loģiski domāt, pieņemt neatkarīgus lēmumus un veikt uzdevumus.
MI aģenti var izprast cilvēku nodomus un pareizi izlemt, kad ir nepieciešams pārvirzīt jautājumus aģentiem-cilvēkiem. Turklāt tie var proaktīvi apkopot interesentus un nosūtīt paziņojumus uz jūsu e-pastu. Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi, MI aģenti izceļas ar dziļāku izpratni par cilvēka valodu, viegli interpretējot sarežģītus vairāku soļu jautājumus un saistot tos ar pareizajiem zināšanu avotiem.
Izmantojot Čatbota funkcionalitāti, jūs varat ievērojami samazināt atbildes laiku, apstrādāt vairāk pieprasījumu vienlaicīgi un samazināt aģentu slodzi, vienlaikus saglabājot personīgu pieeju. Vai tā būtu jaunu klientu pavadīšana jūsu produkta apskatē, vai vienkāršu jautājumu atfiltrēšana, pirms tie sasniedz jūsu aģentus – šis čatbots pielāgojas lietotāja vēlamajai valodai un strādā kopā ar jūsu komandu tās pašas čata pogas ietvaros.
Kā darbojas LiveAgent Čatbots?
Lai sāktu izmantot čatbotu, jums ir jāintegrē LiveAgent ar MI čatbota pakalpojuma sniedzēju. Čatbota funkcionalitāti šobrīd nodrošina tikai FlowHunt. Gan LiveAgent, gan FlowHunt izstrādā Quality Unit. Tas ļauj mums nodrošināt jūsu datu drošību, kā arī sniegt prioritāru atbalstu LiveAgent lietotājiem.
Realizējot čatbota funkcionalitāti kā integrāciju, mēs nodrošinām jums lielāku elastību un kontroli. Jūs varat izveidot vairākus čatbotus dažādām vajadzībām, neatkarīgi no tā, vai tie ir nepieciešami klientu atbalstam, pārdošanai, interesentu piesaistei vai pat iekšējam atbalstam.
Tas, kas padara FlowHunt kā MI pakalpojuma sniedzēju īpašu, ir tas, ka tas neierobežo jūs ar vienu patentētu MI modeli. Lai gan noklusējuma modelis ir jaunākais ChatGPT, FlowHunt atbalsta arī vairāk nekā 15 citus vadošos MI modeļus, ir multimodāls un pat ļauj izmantot jūsu pašu lielo valodas modeli (LLM). Turklāt, izmantojot uzlabotas uzvedņu iespējas un automātisku vairāk nekā 100 valodu atpazīšanu, tas nodrošina vienmērīgu, lokalizētu mijiedarbību, kas pielāgota jūsu biznesa vajadzībām.
LiveAgent Čatbota maksa
LiveAgent neiekasē papildu maksu par šo integrāciju. Jūsu čatbota izmantošana tiek apmaksāta atsevišķi, izmantojot FlowHunt kredītos balstīto cenu modeli.
Jūsu ikmēneša čatbota izmaksas tiek noteiktas, balstoties uz vairākiem faktoriem, sākot no zināšanu avotu skaita un izvēlētā MI modeļa līdz pat lietotāju jautājumu vidējai sarežģītībai. Šis visaptverošais ceļvedis sniegs jums skaidru formulu, kā aprēķināt jūsu MI čatbota izmaksas.
Kā iestatīt Čatbotu LiveAgent platformā
Iestatīt LiveAgent čatbotu ir vienkāršs process, kas prasa tikai trīs darbības FlowHunt pusē un trīs soļus pašā LiveAgent platformā. Ja jums vēl nav izveidots FlowHunt konts, jūs varat ātri reģistrēties, noklikšķinot šeit: FlowHunt Reģistrācija.
3 darbības MI pakalpojumu sniedzēja (Flowhunt) pusē
- Izveidojiet čatbota Plūsmu: Izvēlieties no gatavajām sagatavēm vai izveidojiet savu.
- Savienojiet zināšanu avotus: Saistiet vai augšupielādējiet savas zināšanas, piemēram, savu mājaslapu, dokumentus, Biežāk Uzdotos Jautājumus vai pat video un attēlus.
- Izveidojiet API atslēgu: Integrācija tiek veikta, izmantojot API.
3 darbības LiveAgent pusē
- Savienot MI pakalpojumu sniedzēju: Izmantojiet API atslēgu, lai savienotu savus kontus.
- Izveidot Čatbotu: Norādiet Plūsmu un pielāgojiet čatbota uzvedību.
- Pielietot čatbotu čata logrīkā: Savienojiet čatbotu ar jūsu izvēlēto čata pogu.
Sekojiet mūsu sīki izstrādātajam zināšanu bāzes ceļvedim, lai iegūtu detalizētākas instrukcijas!
Kā izmantot Čatbotu: pielietošanas gadījumi un piemēri
Izmantojot FlowHunt čatbota konstruktoru, jūs varat viegli izveidot un izpētīt veidus, kā uzlabot savu klientu atbalstu un iekšējos procesus. Izvēlieties jau sagatavotu LiveAgent čatbotu no bibliotēkas vai izveidojiet savu, izmantojot konstruktoru. Mūsu komanda ar prieku palīdzēs visā šajā procesā. Šeit ir īss pārskats par galvenajām klientu apkalpošanas funkcijām.
Nodošana cilvēka rokās
Pateicoties MI aģentiem, LiveAgent čatbots var tikt konfigurēts tā, lai atpazītu brīdi, kad ir laiks pārsūtīt sarežģītus jautājumus jūsu komandai. Jūs varat iestatīt minimālo MI atbilžu skaitu, kas nepieciešams, pirms pārsūtīšanas poga kļūst pieejama, vai ļaut čatbota MI aģentam automātiski izlemt, kad pārsūtīt sarunu.
Ja aģents nolemj, ka nepieciešama cilvēka palīdzība, tas veiks pārsūtīšanu, lietotājam neprasot.
Lai manuāli aktivizētu pārsūtīšanu, klientam ir jānoklikšķina uz pārsūtīšanas pogas čata loga augšējā joslā. Poga kļūst pieejama, tiklīdz ir sasniegts minimālais atbilžu skaits vai, ja lietotājs īpaši pieprasa pārsūtīšanu.
Kad ir īstais brīdis pārsūtīšanai, čatbots aicinās lietotājus izmantot pogu:

Automātiska biežāk uzdoto jautājumu atbildēšana
Vai ir kādi jautājumi, kas ir pārāk svarīgi, lai MI tos palaistu garām? Jūs varat nodrošināt atbilžu konsekvenci, vienkārši izveidojot Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) sadaļu FlowHunt platformā. Funkcija Jautājumi un Atbildes ļauj jums definēt konkrētas atbildes uz jautājumiem, nodrošinot, ka vienmēr, kad tiek uzdots līdzīgs jautājums, čatbots atbild ar precīzi noteikto atbildi.

Interesentu piesaiste
Vēl viena noderīga FlowHunt sastāvdaļa ir E-pasta paziņojumu rīks. Tiklīdz tas ir pievienots jūsu Plūsmai, čatbots piemērotā brīdī sāks lūgt apmeklētājiem atstāt savu kontaktinformāciju. Pēc tam tas uzreiz nosūtīs sarunas kopsavilkumu uz jūsu e-pastu, nodrošinot, ka jūs nekad nepalaidīsiet garām interesentu.

Zināšanu avoti
Visas čatbota atbildes ir balstītas uz jūsu norādītajiem zināšanu avotiem un biežāk uzdotajiem jautājumiem (BUJ). Nodrošinot čatbotam pietiekami daudz atbilstošu zināšanu, jūs varat samazināt MI halucinācijas un paaugstināt čatbota atrisinājumu līmeni.
Mēs uzdevām mūsu čatbotam vispārīgu jautājumu par vienu no LiveAgent funkcijām. Pateicoties tā zināšanām par mūsu mājaslapu, čatbots viegli var atbildēt uz jautājumu, sniegt iestatīšanas padomus un norādīt uz papildu pašpalīdzības materiāliem.

Daudzvalodu atbalsts
LiveAgent čatbots var automātiski atpazīt un bez grūtībām atbildēt lietotāja izvēlētajā valodā. Atkarībā no jūsu izvēlētā MI modeļa, uz mazāk izplatītām valodām var attiekties daži ierobežojumi.

Secinājums
Ar LiveAgent Čatbotu jūs iegūstat labāko no MI automatizācijas un cilvēku atbalsta vienā apvienotā pieredzē. Neatkarīgi no tā, vai jums ir nepieciešams uzlabot problēmu risināšanas laiku, samazināt aģentu slodzi vai iegūt interesentus, LiveAgent MI čatbots sniedz jums pilnīgu kontroli pār to, kā čatbots mijiedarbojas ar klientiem. Sāciet jau šodien un pārliecinieties par atšķirību savām acīm — reģistrējieties mūsu 30 dienu bezmaksas izmēģinājumam!
AI and human support in perfect sync
Deliver instant, AI-powered answers and get smooth human handoffs —all in one chat button. Get started today!
Čata klients ir reāllaika komunikācijas rīks, kas nodrošina tūlītējo ziņapmaiņu un čata istabas, piemērots personiskai vai biznesa saziņai. Izvēlieties no tīmeklī balstītiem, mobilajiem vai galddatora variantiem ar funkcijām kā grupu sarunas, failu koplietošana, balss un video zvani. LiveAgent piedāvā daudzpusīgus risinājumus, kas uzlabos saziņu un klientu atbalstu. Izmēģiniet bezmaksas!