Kas ir zvanīšanas pogas?
Zvanīšanas poga ir poga “Noklikšķiniet, lai zvanītu”, kas ļauj tīmekļa vietnes apmeklētājiem zvanīt uz jūsu uzņēmumu. Kad viņi noklikšķina uz zvanīšanas pogas, viņu dators vai tālrunis automātiski izpilda zvanu.
Kāpēc zvanīšanas pogas ir svarīgas?
Zvanīšanas pogu pievienošana jūsu vietnei ir lieliska taktika klienta pūļu mazināšanai. Tā vietā, lai pierakstītu vai manuāli ievadītu tālruņa numuru, klients var vienkārši noklikšķināt un zvanīt. Bet kāpēc tas ir tik svarīgi? Klientu piepūles samazināšana ir lielisks veids, kā palielināt klientu apmierinātību, uzlabot viņu pieredzi un izveidot labas attiecības, kas var palielināt pārdošanas apjomu un turpināt sadarbību. Turklāt pozitīva klientu pieredze var novest pie pozitīviem mutvārdu atsauksmju gadījumiem, atnesot jums vēl vairāk jaunu klientu.
Kāda veida zvanīšanas pogas piedāvā LiveAgent?
LiveAgent piedāvā divas iespējas. Varat izvēlēties kādu no iepriekš sagatavotu pogu galerijas vai izveidot pielāgotu pogu, izmantojot attēlu vai savu HTML kodu.
Gatavajām zvanīšanas pogām ir dažādas izlīdzināšanas iespējas, ieskaitot sānu, stūri vai iekļauto. Pēc pogas atlasīšanas var pielāgot tās fona krāsu, tekstu, Z-indeksu, animāciju un novietojumu. Liveagent ļauj arī priekšskatīt un testēt katru pogu pirms tās ieviešanas jūsu tīmekļa vietnē.
Kā darbojas zvanīšanas poga?
Zvanīšanas poga ļauj izveidot:
- Zvanus no datora uz datoru
- Zvanus no mobilā tālruņa uz datoru
Neatkarīgi no tā, vai klients noklikšķina uz zvana pogas savā datorā vai mobilajā tālrunī, aģentu dators saņems zvanu pārlūkprogrammā. Jūsu atbalsta aģenti varēs atbildēt uz zvanu tieši savā LiveAgent zvanu centra programmatūrā.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka pirms zvana veikšanas ierīce, kuru izmantojat, var pieprasīt atļauju izmantot mikrofonu.
Kā izveidot un izvietot zvanīšanas pogas
- Piesakieties LiveAgent lietotnē.
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona).
- Noklikšķiniet uz Zvans.
- Noklikšķiniet uz Pogas.
- Noklikšķiniet uz oranžu Izveidot pogu.
6. Pārlūkojiet galeriju un atlasiet savu pogu, noklikšķinot uz tās.
7. Piešķiriet savai pogai nosaukumu.
8. Atlasiet nodaļu, uz kuru vēlaties pārvirzīt zvanus, kas veikti, izmantojot šo pogu.
9. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Ierakstīt zvanus, ja vēlaties ierakstīt visus zvanus, kas veikti, izmantojot šo pogu.
10. Izvēlieties valodu, kurā vēlaties parādīt zvana pogu.
11. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Aktīvs.
12. Kreisās puses iestatījumu panelī noklikšķiniet uz pogas un pielāgojiet animāciju, krāsas, novietojumu, tekstu, mobilo izskatu un norādes izskatu atbilstoši jūsu vēlmēm.
13. Vēlreiz pārejiet uz kreisās puses iestatījumu paneli, noklikšķiniet uz Zvana loga un pielāgojiet to atbilstoši savām vēlmēm. Neaizmirstiet noklikšķināt uz Saglabāt.
14. Noklikšķiniet uz Integrācija un nokopējiet koda fragmentu.
15. Ievietojiet kodu tīmekļa vietnes koda </body> tagā vai palūdziet vietnes administratoram to izdarīt jūsu vietā.
Lūdzu, atcerieties, ja jūsu vietnē ir kods, varat mainīt zvana pogas noformējumu un to, kā zvana poga darbojas, nemodificējot kodu jūsu lapā.
Pielāgotu zvanīšanas pogu izveide
Lai izveidotu pielāgotu zvana pogu, ir jāaugšupielādē pielāgots attēls vai jāmodificē esošais HTML kods.
- Piesakieties LiveAgent lietotnē.
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona).
- Noklikšķiniet uz Zvans.
- Noklikšķiniet uz Pogas.
- Noklikšķiniet uz oranžu Izveidot pogu.
- Noklikšķiniet uz Pielāgot
- Izvēlieties “no attēla” vai “rakstīt savu HTML kodu”.
- Ja izvēlaties rakstīt savu HTML kodu, noklikšķiniet uz Poga kreisās puses iestatījumu panelī.
- Pielāgojiet HTML un CSS
10. Apskatiet un izmēģiniet pogu un, ja esat apmierināts, noklikšķiniet uz Saglabāt.
11. Noklikšķiniet uz Integrācija un nokopējiet koda fragmentu.
12. Ievietojiet kodu tīmekļa vietnes koda </body> tagā vai lūdziet vietnes administratoram to izdarīt jūsu vietā.
Zvanīšanas pogu priekšrocības
Zvanīšanas pogas ievietošana jūsu tīmekļa vietnē var būt ļoti izdevīga gan jums, gan jūsu klientiem.
Samazināta klientu piepūle un lielākas ērtības
Ja vietnē ir integrēta zvana poga, klientiem nav jāmeklē tālruņa numurs jūsu tīmekļa vietnē vai Google meklētājā. Varētu šķist, ka telefona numura meklēšana nav liela lieta. Tomēr, kad steidzaties un ir jāsazinās ar kādu uzņēmumu, vai vēlaties tērēt laiku, meklējot viņu kontaktinformāciju? Ja tas būtu viegli pieejams viņu vietnē un jūs varētu vienkārši uzklikšķināt uz pogas, lai sāktu zvanu, vai jūs nejustos pateicīgi par to, cik tas ir viegli un ērti? Es zinu, ka mani kaitina, ja atrodos mobilā tālruņa pārlūkā un pārlūkoju uzņēmuma vietni, un tam nav integrētas zvana pogas.
Ready to improve customer satisfaction?
Try placing a call button on your site for free!
Uzlabota klientu pieredze
Izveidojot zvanīšanas pogu, jūs saviem klientiem darat nelielu pakalpojumu un parādiet, ka novērtējat viņu laiku. Tas ne tikai uzlabos viedokli par uzņēmumu, bet arī uzlabos klientu pieredzi. Kā jau jūs zināt, apmierinātie klienti ir ikviena biznesa stūrakmens. Būtībā tie ir tie, kas uztur biznesu. Iespējams, ka apmierināts klients veiks atkārtotus pirkumus, tērēs vairāk un paliks uzticīgs jūsu zīmolam.
Aizstāvības iespēja
Apmierināti klienti labprāt dalās savā pozitīvajā pieredzē arī ar citiem. Veidojot pieredzi bez problēmām, jūs varat būt drošs, ka tad, kad jūsu bizness kādreiz nonāks klientu sarunās ar draugiem, kolēģiem vai ģimeni, viņi atcerēsies savu pozitīvo pieredzi un ieteiks jūsu uzņēmumu. Šāda zīmola atbalstīšana ir nenovērtējama, jo lielākā daļa patērētāju visvairāk uzticas draugu ieteikumiem. Šie pozitīvie ieteikumi veicina jaunu un atkārtotu sadarbību ar uzņēmumu, kā rezultātā palielinās pārdošana un ieņēmumi. Kamēr vien jūs esat apmierināts ar saviem klientiem, varat turpināt atkārtot šo ciklu un izbaudīt aizvien lielāku klientu piesaisti un ieņēmumu pieaugumu.
Zināšanu bāzes resursi
Lai uzzinātu vairāk par zvanīšanas pogām vai citām saistītām tēmām, lūdzu, skatiet mūsu zināšanu bāzi, vārdnīcu, akadēmijas rakstus, video vai emuāra ziņas.
- Zvanīšanas pogas uzstādīšana
- LiveAgent zvanu centra izmantošana ar programmisko tālruņu klientiem un programmām
- Kā uzsākt zvanu no LiveAgent
- Atbalstītie VoIP pakalpojumu sniedzēji
- Neierobežoti zvanu ieraksti
Vai esat gatavs savā vietnē ievietot zvana pogu?
Atklājiet, cik viegli ir nodrošināt atbalstu bez problēmām ar LiveAgent. Sāciet savu bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.
Ready to provide real-time assistance to your customers?
LiveAgent's Call Button feature is your solution! Add a call button to your website, allowing customers to reach you instantly.
Discover the power of API with LiveAgent! Seamlessly integrate and automate tasks between your favorite applications starting at just $9. Enjoy a 30-day free trial with no credit card required. Elevate your customer service with reliable solutions trusted by top-rated platforms. Visit us to start your trial today!
Izmēģiniet LiveAgent, klientu atbalsta programmatūru ar uzņēmumu pārvaldības iespējām, VoIP tālruņu sistēmām, pašapkalpošanās opcijām un daudz ko citu. Organizējiet savus kontaktus uzņēmumos un uzlabojiet darba plūsmu. Pievienojieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma periodam un atklājiet, kā LiveAgent var palīdzēt jums gūt panākumus bez kredītkartes nepieciešamības.