Kas ir automātiskā atzvana funkcija?
Automātiskā atzvana funkcija ir datortelefonijas funkcija, kas ļauj zvanītājam pieprasīt atzvanu, ja līnija ir aizņemta, ja nav pieejamu aģentu, kas varētu atbildēt uz viņa zvanu vai viņš vienkārši vēlas, lai viņam vēlāk atzvanītu.
Kā tas darbojas?
Kā LiveAgent VoIP zvanu centra programmatūras lietotājs jūs varat ieviest atzvana funkciju savā IVR izvēlnē. Piemēram, jūsu IVR izvēlne varētu izklausīties šādi:
“Nospiediet 1, lai sazinātos ar pārdošanu
Nospiediet 2, lai noskaidrotu par norēķiniem
Nospiediet 3, lai saņemtu tehnisko atbalstu
Nospiediet 4, lai pieprasītu atzvanu”
Tiklīdz zvanītājs pieprasa atzvanu, zvans tiks nekavējoties pārtraukts. Tomēr LiveAgent saglabās zvanītāja tālruņa numuru zvanītāju rindā. Kad tālruņa numurs sasniedz rindas augšgalu, LiveAgent automātiski veiks zvanu uz zvanītāja tālruņa numuru un savienos to ar konkrētu atbalsta aģentu.
Kāpēc jums vajadzētu izmantot atzvanus?
Automātiskā atzvana funkcijas ieviešana virtuālajā zvanu centra programmatūrā ļaus jums nodrošināt labākus pakalpojumus saviem klientiem.
Turklāt klientu atzvana programmatūras iekļaušana zvanu centra darbībā parāda jūsu apņemšanos nodrošināt izcilu klientu atbalstu un veicina efektīvāku komunikācijas procesu.
- Atzvana funkcijas izmantošana parāda, ka jūs novērtējat savu klientu laiku
- Tas parāda, ka klientu ērtības ir jūsu uzņēmuma prioritāte
- Tas parāda, ka jūsu uzņēmums cenšas uzlabot klientu pieredzi katrā saskarsmes punktā
- Tas nodrošina, ka jūsu aģenti ik reizi sniedz rūpīgu (zinošu, personificētu) apkalpošanu, nesasteidzot un neizdarot kļūdas garo zvanu rindu stresa dēļ.
LiveAgent automātiskās atzvana funkcijas ieviešana
Lai ieviestu atzvana funkciju savā IVR skriptā, lūdzu, veiciet šos soļus:
- Piesakieties savā LiveAgent kontā
- Dodieties uz Konfigurācija
- Noklikšķiniet uz Zvani
- Dodieties uz Numuri
- Noklikšķiniet uz Labot esošo numuru
- Izvēlieties IVR
- Sekojiet norādījumiem mūsu zināšanu bāzes atzvana iestatīšanas ceļvedī.
- Lejupielādējiet iepriekš ierakstītos IVR paziņojumus no sadaļas “Vispārīgo IVR skaņu saraksts, ko varat izmantot” un augšupielādējiet tos pakalpojumā LiveAgent (vai vai arī ierakstiet savus IVR izvēlnes paziņojumus)
- Noklikšķiniet uz Saglabāt
Kā pārbaudīt, vai funkcija darbojas
Lai pārliecinātos, ka jūsu IVR skripts darbojas pareizi, lūdzu, veiciet šos soļus:
- Piesakieties LiveAgent.
- Zvaniet uz tālruņa numuru, kas ir saistīts ar jūsu LiveAgent kontu un kuram ir aktīvs IVR skripts (ieskaitot atzvana funkciju)
- Noklausieties IVR izvēlni
- Izpildiet savas IVR izvēlnes norādījumus un nospiediet prasīto izvēlnes taustiņa ciparu (piemēram, “Nospiediet 4, lai pieprasītu atzvanu”)
- Ievērojiet, ka zvans tiek pārtraukts no zvanītāja skatpunkta
- Iepazīstieties ar to, kā zvans skan LiveAgent iekšpusē (no aģenta skatupunkta), līdz tas tiek atbildēts vai ievietots rindā.
- Atbildiet uz zvanu kā aģents
- Pagaidiet, kamēr LiveAgent automātiski veiks zvanu uz zvanītāja tālruņa numuru
- Gaidiet automātisko atzvanu (kā zvanītājs)
- Atbildiet uz zvanu
Ja jums izdevās veikt šos soļus, droši var teikt, ka jūsu atzvana funkcija darbojas un ir gatava, ka jūsu klienti to var sākt izmantot.
Atzvana funkcijas izpēte
Palielināta klientu apmierinātība
Kā iepriekš minēts, atzvana iespēja būtiski uzlabo jūsu klientu apmierinātību.
Vidējais klients ir gatavs gaidīt rindā līdz 5 minūtēm. Pēc 5 minūtēm viņi parasti kļūst neapmierināti, pārtrauc zvanu un mēģina zvanīt vēlreiz. Tas bieži noved pie tālākas klientu neapmierinātības, kurā tie bieži dalās ar citiem sociālajos medijos, piemēram, Twitter.
Negatīvi komentāri un atsauksmes par ilgiem gaidīšanas laikiem un zvanu rindām var patiešām sagraut jūsu klientu apkalpošanas reputāciju. Tāpēc piedāvājot alternatīvu risinājumu, piemēram, atzvanu, tas ir lielisks kompromiss. Klients var atslēgties no zvana, turpināt savu dienu un būt drošs, ka saņems atzvanu no jūsu uzņēmuma.
Tas ir abpusēji izdevīga situācija.
Samazina pamesto zvanu līmeni
Dažiem klientiem vienkārši nav pacietības zvanīt jums vairākas reizes dienā, lai noskaidrotu, kad jūsu zvanu centrs beidzot ir pieejams, lai atbildētu uz viņu zvanu. Kā rezultātā lielākā daļa klientu zvanīs, gaidīs rindā, un pēc tam, kad viņu pacietība būs izsīkusi, noliks klausuli un atmetīs nodomu sazināties ar klientu apkalpošanu.
Kāpēc tad tas ir slikti? Tāpēc, ka jums aiziet garām neskaitāmas pārdošanas iespējas. Piemēram, iedomājieties, ka jūs strādājat SaaS nozarē. Viens no jūsu lojāliem klientiem ir ieinteresēts jaunināt savu abonementu, bet viņam ir grūtības veicot apmaksu. Viņš nolēma jums piezvanīt, bet nevar jūs sazvanīt, jo ir ilgs gaidīšanas laiks. Nav iespējams saņemt atzvanu. Viņš pagaida vēl brīdi, bet galu galā atmet ar roku un nolemj, ka vispār jau nemaz tik nepieciešams jaunināt savu abonementu nav.
Palielināta aģenta produktivitāte
Ieviešot atzvana funkciju, uzlabosies jūsu kontaktu centra aģentu produktivitāte. Ar atzvana funkcijas aktivizēšanu, zvanu centra aģentiem nebūs manuāli jāveic atzvanu pieprasījušo numuru sastādīšana.
Tā vietā zvanu centra programmatūra var automātiski sastādīt tālruņa numurus, kuri pieprasīja atzvanu, un savienot zvanītājus ar kontaktcentra aģentiem. Ilgtermiņā tas ietaupīs jūsu zvanu centra aģentiem daudz laika un pūļu .
Zvanu statistikas uzraudzība
LiveAgent ļauj jums sekot un uzraudzīt zvanu statistiku. Zvanu atskaites var būt labs rādītājs par to, cik daudz ir uzlabojusies jūsu klientu apkalpošana, kopš tika ieviesta atzvana iespēja. Uzraugiet, cik daudz zvanu tika palaisti garām, cik daudz tika pamesti, un cik daudz tika pārtraukti, kā arī vidējo gaidīšanas laiku.
Piekļuve šiem statistikas datiem var palīdzēt jums pieņemt pareizos biznesa lēmumus, kas uzlabos jūsu klientu apkalpošanu un savukārt palielinās klientu apmierinātību, lojalitāti un klientu dzīves cikla vērtību.
Vai vēlaties uzzināt vairāk par atzvana funkciju?
Skatiet mūsu zināšanu bāzes rakstu, kurā ir izklāstīts viss integrācijas process. Vai arī sazinieties ar mūsu atbalsta aģentiem, izmantojot tiešsaistes čatu, vai rakstiet mums uz e-pastu support@liveagent.com.
Test our callback function during your free 30-day trial.
Discover all that our web based call center software has to offer. Free of charge. No credit card required.
Discover the power of API with LiveAgent! Seamlessly integrate and automate tasks between your favorite applications starting at just $9. Enjoy a 30-day free trial with no credit card required. Elevate your customer service with reliable solutions trusted by top-rated platforms. Visit us to start your trial today!