Ar nozīmītēm tiek radīta jautra un saistoša darbavieta. Ar nozīmītēm produktivitāte birojā palielinās dabiskā ceļā. Cilvēkiem patīk vākt un krāt apbalvojumus nesošas nozīmītes un censties pēc iespējas ātrāk atbrīvoties no negatīvajām. Apbalvojumi un nozīmītes ir daļa no spēles elementu funkcionalitātes.
Palīdzības dienesta vadītājiem ir vienkāršs un ātrs veids, kā noskaidrot, kurš darbinieks uzrāda labākos rezultātus, atbild visvairāk klientiem, pārdod visvairāk produktu un kurš kavē darbu, jo ilgstoši ir neaktīvs.
Piemērs
LiveAgent piešķirs “Speedy Gonzales” nozīmīti atbalsta pārstāvim, kuram būs visīsākais atbildes laiks.
Nozīmīšu paraugi
Noklusējuma nozīmīšu veidi (varat pielāgot katru nozīmīti):
- Satiksmes kontrolieris – darbiniekam, kurš pārsūtījis vislielāko skaitu palīdzības pieteikumu. (Tiek novērtēts katru dienu un piešķirts aģentam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā ir nodevis visvairāk palīdzības pieteikumu.)
- Siesta – Tavs pauzes laiks ir visilgākais no visiem. Tu patiešām izbaudi savu siestu (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā ir visilgāk baudījis atpūtas pauzi.)
- Dumpinieks bez iemesla – Tev ir visvairāk negatīvu vērtējumu. Pārdomā savas atbildes. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā saņēmis visvairāk pārmetumu.)
- Inspektors – Tu rūpīgi izlasi palīdzības pieteikumus. Tavs vidējais palīdzības pieteikumu caurskatīšanas laiks ir visilgākais no visiem. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kura vidējais iepriekšējā dienā atvērto palīdzības pieteikumu laiks ir bijis visilgākais.)
- Speedy Gonzales – Tava reakcija uz tērzēšanas pieprasījumiem ir visātrākā no visiem. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kura vidējais reakcijas laiks uz tērzēšanas zvaniem iepriekšējā dienā bija visātrākais.)
- Atalgots – Tu esi visatalgotākais aģents. Klienti Tevi mīl. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā saņēmis visvairāk balvu).
- Kafija – Tu izmanto visvairāk pārtraukumu. (Novērtē katru dienu un piešķir darbiniekam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā ir pārtraucis darbu visvairāk reižu.)
- Rakstnieks – Vakar esi uzrakstījis garāko atbildi. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš iepriekšējā dienā uzrakstīja garāko atbildi.)
- Tageris – Esi ietagojis visvairāk palīdzības pieteikumu. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā ir atzīmējis visvairāk palīdzības pieteikumu.)
- Četrlapa – šī četrlapa parādās ļoti reti un nesīs Tev veiksmi. Ar šo nozīmīti klienti Tev uzdos tikai vieglus jautājumus 🙂 (Novērtē pēc nejaušības principa un piešķir vienam no tiešsaistes aģentiem.)
- Ekspresis – Tu atver un aizver palīdzības pieteikumus ar ekspreša ātrumu. Tavs vidējais palīdzības pieteikumu apskates laiks ir visīsākais no visiem. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kura vidējais atvērto palīdzības pieteikumu laiks iepriekšējā dienā bija visīsākais.)
- Darbarūķis – Atpūties. Tu visvairāk laika esi pavadījis tiešsaistē. (Novērtē katru dienu un piešķir darbiniekam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā tiešsaistē pavadījis visvairāk laika.)
- Pļāpīgais – Tu vakar veici visilgāko tērzēšanu. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš iepriekšējā dienā veica tērzēšanu ar visvairāk ziņojumiem.)
- Tīrītājs – Tu atrisini/izdzēs visvairāk palīdzības pieteikumu no visiem. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā atrisinājis vai slēdzis visvairāk palīdzības pieteikumu.)
- Runīgais – vakar veici visgarāko sarunu pa tālruni. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš iepriekšējā dienā veicis visilgāko zvanu.)
Nozīmīšu līderu tablo
Aģenti var apskatīt cits cita nozīmītes un sacensties savā starpā.
Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.
Saglabājiet skaidru redzējumu, izmantojot klientu mijiedarbības programmatūru
Atklājiet LiveAgent klientu mijiedarbības programmatūru 2024. gadam, kas piedāvā personalizētu atbalstu bez iestatīšanas maksas un kredītkartes. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu pieredzi ar daudzkanālu komunikāciju, iebūvētu CRM un tiešsaistes čata logrīku, kas palīdzēs piesaistīt un noturēt klientus. Uzziniet, kā LiveAgent var veicināt jūsu biznesa izaugsmi ar tūlītēju atbalstu un vieglu sociālo mediju integrāciju.
Discover the best practices for optimizing your ticketing system with 12 actionable tips. Learn how to enhance your customer service efficiency through agent training, ticket prioritization, automation, and more. Empower your support team to deliver superior service and boost client satisfaction today!