Lai atklātu, interpretētu un nodotu nozīmīgus datu modeļus, analīzē tiek izmantoti neapstrādāti dati un matemātika. Ja datu analīze tiek izmantota pareizi, tā var palīdzēt atbildēt uz biznesa jautājumiem, prognozēt rezultātus un radīt uz rīcību vērstus ieskatus.
Kāpēc datu analīze ir funkcija, kas nepieciešama visiem uzņēmumiem?
Analīzes pārskats ir nenovērtējama daļa no jūsu klientu apkalpošanas pārvaldības programmatūras. Tas var palīdzēt precīzi noteikt jūsu uzņēmējdarbības jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi. Atrast “negludumus” un jomas, ko varētu optimizēt, vienmēr ir lieliski, jo tas sniedz iespēju:
- Uzlabot jūsu aģenta veiktspēju
- Sniegt papildu apmācību tiem, kam tā nepieciešama
- Uzlabot klientu apmierinātību, pieredzi un pārdošanu
- Pārdalīt resursus
- Pastiprināt atbalsta kanālus
- Atrast vairāk ekonomisku veidu, kā atrisināt problēmas
Turklāt analīzes pārskats var atspoguļot arī plaukstošās uzņēmējdarbības jomas. Tas ir svarīgi, jo:
- Jums nebūs jāpārveido visas savas uzņēmējdarbības/atbalsta stratēģijas
- Jūs varēsiet apbalvot izcilos
- Vājajiem būs iespēja mācīties no izcilajiem
Ko dara LiveAgent analīzes pārskata funkcija?
Pieejami un ērti pārskatāmi dati ir neatsverama mūsdienu labākās palīdzības dienesta programmatūras risinājumu sastāvdaļa. Analītiskais pārskats sniedz visaptverošu pārskatu par jūsu klientu atbalstu. Jūs varēsiet redzēt, kas mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu, un uzraudzīt pakalpojumu, ko viņi saņem. Jūs varat arī skatīt lietojuma statistiku pa kanāliem, novērtēt veiktspējas atskaites un mācīties no klientu apmierinātības vērtējumiem. Papildus tam mūsu analītikas pārskatā ir pieejamas bezgalīgas atskaišu veidošanas iespējas.
Ko var redzēt analīzes pārskata informācijas panelī?
Analīzes informācijas panelis sniedz ātru pārskatu par visām ienākošajām un izejošajām ziņām, čatiem un zvaniem.
Ienākošās ziņas tiek definētas šādi:
- Visi e-pasti, kas tiek saņemti LiveAgent sistēmā
- Visi bezsaistes pieteikumi, kas izveidoti, izmantojot kontaktformas vai bezsaistes čata pogas
- Pieteikumi, kas izveidoti no Twitter, Instagram, Viber un Facebook (Twitter pieminējumi tikai no citiem cilvēkiem)
- Visa cita saziņa, kas saņemta esošo pieteikumu ietvaros
Izejošās ziņas tiek definētas kā:
- Atbildes uz pieteikumiem
- Visi e-pasti, tvīti, Instagram un Viber ziņas, kā arī Facebook publikācijas, kas publicētas, izmantojot lietotni
- Jaunas e-pasta ziņas, kas nosūtītas no lietotnes
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
Čati tiek definēti kā:
- Čati, kurus uzsākuši klienti un aģenti
- Čati, uz kuriem atbildējuši aģenti
Zvani tiek definēti kā:
- Zvani, ko uzsākuši klienti (gan izmantojot zvanu sīkrīkus, gan tālruņa numurus)
- Visi zvani, kas sākti no lietotnes, pat ja klients nav atbildējis
Rezultātu filtrēšana
Jūs varat atfiltrēt analīzes pārskatu pēc:
- Laiks
- Nodaļa
- Aģents
- Birka
- Kanāls
Katru veiktspējas pārskatu var modificēt, lai parādītu papildu datus, tostarp:
Pieteikumu apstrādes metrikas
- Atbildes
- Piezīmes
- Vidējais jaunas atbildes laiks (stundās)
- Vidējais jaunas SLA atbildes laiks (stundās)
- Vidējais pirmās piešķiršanas laiks (stundās)
- Vidējais SLA pirmās piešķiršanas laiks (stundās)
- Vidējais pirmās atrisināšanas laiks (stundās)
- Vidējais SLA pirmās atrisināšanas laiks (stundās)
- Vidējais atbildes atvēršanas laiks (stundās)
- Vidējais SLA atbildes atvēršanas laiks (stundās)
Tiešsaistes čata metrikas
- Izveidoti pieteikumi
- Atrisināti pieteikumi
- Čata ziņas
- Čati
- Garām palaisti čati
- Pacelti čati
- Čata pacelšanas vidējais laiks (minūtes)
- Čata vidējais laiks (minūtes)
- Nav vērtējuma
- Nav vērtējuma %
Zvanu centra metrikas
- Pozitīvi vērtējumi
- Pozitīvi vērtējumi %
- Negatīvi vērtējumi
- Negatīvi vērtējumi %
- Zvani
- Izejošie zvani
- Garām palaistie zvani
- Zvanu minūtes
- Izejošo zvanu minūtes
- Zvana pacelšanas vidējais laiks (minūtēs)
Klientu apmierinātības metrikas
- Zvana vidējais laiks (minūtes)
- Izejošā zvana vidējais ilgums (minūtēs)
- Iekšējie zvani
- Iekšējo zvanu minūtes
- Iekšējā zvana vidējais laiks (minūtes)
- Ienākošās ziņas
- Ienākošie čati
- Pabeigtie čati
- Neatbildētie čati
- Ienākošie zvani
- Pabeigtie zvani
- Neatbildētie zvani
- Balss ziņas
Katru atskaiti var filtrēt pēc dažādiem laika periodiem, tostarp:
- Šodiena
- Vakardiena
- Pēdējās 7 dienas
- Pēdējās 30 dienas
- Pēdējās 90 dienas
- Šonedēļa (Pr-Sv)
- Pagājušā nedēļa (Pr-Sv)
- Pagājušā darba nedēļa (Pr-Pk)
- Šis mēnesis
- Pagājušais mēnesis
- Šis gads
- Pagājušais gads
- Pielāgots datums
Datu rādīšanas veida izvēle
Liveagent var attēlot visus iepriekš minētos datus vairākos formātos, ieskaitot laukuma, līniju, joslu un sektoru grafikos. Turklāt visus datus var eksportēt CSV failos, atvieglojot dalīšanos ar citiem.
Kā atrast analīzes informācijas paneli programmā LiveAgent
Analīzes informācijas panelis ir redzams tikai administratoriem, tāpēc pārliecinieties, vai esat sava LiveAgent konta administrators (aģenti var redzēt savu individuālo statistiku, piesakoties LiveAgent.)
Ja jums ir administratora loma, analīzes pārskatu var atrast, noklikšķinot uz Atskaites (apļa ikona), kas atrodas kreisajā izvēlnē (starp Zvani un Klienti).
Zināšanu bāzes resursi
Lai uzzinātu vairāk par dažādiem atskaišu veidiem, kas pieejami mūsu analīzes informācijas panelī, skatiet mūsu zināšanu bāzes rakstus:
Monitor your agent’s performance
Find out who’s excelling and who needs extra training based on agent performance reports. Check them out today for free. No credit card required.
Esi gatavs uzzināt ko vairāk par savu biznesu?
Nopietni iedziļinieties savos atbalsta centienos. Sāciet uzlabot savu veiktspēju, pārdošanu un klientu apmierinātību jau šodien ar mūsu bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju. Kredītkarte nav nepieciešama.
Ready to unlock the power of data to improve your customer support?
Make data-driven decisions, identify trends, and optimize your support operations. Harness the potential of analytics with LiveAgent's Analytics Overview feature today!
Discover the power of API with LiveAgent! Seamlessly integrate and automate tasks between your favorite applications starting at just $9. Enjoy a 30-day free trial with no credit card required. Elevate your customer service with reliable solutions trusted by top-rated platforms. Visit us to start your trial today!