Efektīva saziņa ar klientiem ir jūsu uzņēmuma panākumu atslēga. LiveAgent funkcija AI Answer Assistant sniedz jūsu klientu apkalpošanas aģentiem iespēju uzlabot atbildes laiku, palielināt produktivitāti un stiprināt attiecības ar klientiem.
Kas ir AI Answer Assistant?
AI Answer Assistant ir jauna funkcija mūsu klientu apkalpošanas programmatūrā LiveAgent, kas izstrādāta, lai optimizētu un uzlabotu jūsu e-pasta atbildes. Pateicoties ChatGPT un jūsu pašu OpenAI API atslēgai, AI Answer Assistant rada precīzas atbildes uz klientu pieprasījumiem.
Tā kā šī funkcija pašlaik ir tā beta versijā, mēs to īslaicīgi piedāvājam bez maksas visās abonēšanas paketēs, izņemot Small un Free , tostarp izmēģinājuma laikā.
Kā darbojas AI Answer Assistant?
Pēc sākotnējās iestatīšanas, kas tiks detalizēti aprakstīta vēlāk šajā rakstā, varat piekļūt šai funkcijai no jebkura pieteikuma, noklikšķinot uz pogas AI Answer Assistant, kas atrodas pieteikuma saskarnes apakšā.
AI Answer Assistant piedāvā vairākas iespējas optimāla rezultāta sasniegšanai. Lai pielāgotu ziņas formālisma līmeni, varat izvēlēties kādu no trim toņu stiliem (ikdienišķs, neitrāls un lietišķs).
Turklāt mēs piedāvājam iepriekš sagatavotas teksta uzlabojumu variantus: Uzlabot, Paplašināt, Vienkāršot un Pielāgotu Answer Assistant. Pirmās trīs iespējas ir pašsaprotamas, taču apskatīsim ceturto — Pielāgotu Answer Assistant.
Pielāgots Answer Assistant
Pielāgoto Answer Assistant logā varat ievadīt savas komandas un uzvednes, lai iegūtu pielāgotus rezultātus. Varat vai nu ierakstīt savu atbildes ziņu, vai lūgt AI Answer Assistant izveidot melnrakstu jūsu vietā. Tiks parādīti divi logi: vienā jūsu pielāgotā uzvedne un otrā – ziņa, kuru vēlaties pielāgot.
Izmantojiet savu radošumu un, ja neesat apmierināts ar rezultātu, vienkārši noklikšķiniet uz pogas Mēģināt vēlreiz. Varat arī mainīt ziņas formālumu un veikt turpmākus labojumus, izmantojot papildu uzvednes vai izvēloties kādu no iepriekš iestatītajām iespējām.
Kā iestatīt AI Answer Assistant funkciju?
Lai izmantotu AI Answer Assistant funkciju, tā ir jākonfigurē ar OpenAI modeli. Ņemiet vērā, ka šī funkcija pilnai funkcionalitātei ir atkarīga no jūsu OpenAI API atslēgas. Tālāk ir sniegts detalizēts ceļvedis darba uzsākšanai.
1.solis. MI pakalpojuma sniedzēja iestatīšana LiveAgent
Dodieties uz Konfigurācija > MI > Iestatīt MI pakalpojuma sniedzēju. Pašlaik mēs atbalstām tikai OpenAI pakalpojuma sniedzēju. Jums būs jāpievieno API atslēga, kuru var ģenerēt bez maksas no jūsu OpenAI konta. Varat API atslēgu vēlāk arī mainīt.
Varat izveidot savu API atslēgu, izmantojot bezmaksas kontu, taču ir svarīgi ņemt vērā, ka OpenAI piedāvā piecus API lietošanas līmeņus, katram no tiem ir atšķirīgi ierobežojumi un prasības. Tālāk uzziniet vairāk par to, kā iegūt atslēgu.
Lai iegūtu savu OpenAI API atslēgu:
- Savā OpenAI kontā pārejiet uz sadaļu API atslēgas — kreisajā iestatījumu joslā atrodiet un noklikšķiniet uz iespējas “API atslēgas”.
- Izveidojiet jaunu slepeno atslēgu, noklikšķinot uz pogas Izveidot jaunu slepeno atslēgu, un tiks parādīts uznirstošais logs, kurā varēsiet ievadīt jūsu API atslēgu aprakstošu nosaukumu.
- Nokopējiet API atslēgu un droši uzglabājiet to paroļu pārvaldniekā vai citā drošā vietā. Nekad nedalieties ar to ne ar vienu, jo tā piešķir piekļuvi jūsu ChatGPT kontam.
2.solis. Iespējojiet savu AI Answer Assistant
LiveAgent iestatījumos dodieties uz AI sadaļu un saviem aģentiem iespējojiet iespēju AI Answer Assistant. Atcerieties pārstartēt LiveAgent, lai nodrošinātu pareizu AI Answer Assistant funkcionalitāti.
3.solis. Notestējiet AI Answer Assistant funkciju
Atveriet atbalsta pieteikumu, un katra pieteikuma apakšā jums vajadzētu redzēt jaunu AI Answer Assistant ikonu. Noklikšķiniet uz tās, lai izpētītu pieejamās iespējas. Lai izmantotu iepriekš iestatītās iespējas (Uzlabot, Paplašināt, Vienkāršot, Pielāgots Answer Assistant) iezīmējiet tekstu, kuram vēlaties lietot uzvedni, un izvēlieties vēlamo variantu.
Kurš izmanto AI Answer Assistant?
Dažāda lieluma uzņēmumi, kas strādā daudzās nozarēs, var izmantot AI Answer Assistant, lai apstrādātu savu klientu e-pasta pieprasījumus. Neatkarīgi no tā, vai jūs darbiniet lielu palīdzības dienestu ar vairākiem desmitiem aģentu vai esat cilvēks-orķestris, AI Answer Assistant var pacelt jūsu un jūsu klienta pieredzi nākamajā līmenī.
- Mazie uzņēmumi – bieži būdami ar ierobežotu budžetu, mazie uzņēmumi un jaunuzņēmumi bieži augstāk vērtē kvalitāti, nekā kvantitāti. Tieši tādai lomai noder AI Answer Assistant. Kvalitatīva, MI nodrošināta saziņa ir lieliska iespēja visiem, kas vēlas investēt risinājumā, kas neko daudz nemaksā, bet var sevi pierādīt kā vērtīgu.
- Vidēja lieluma uzņēmumi – plašāka klientūra nozīmē lielāku spriedzi klientu apkalpošanas komandai. Tad kāpēc gan viņiem nepalīdzēt ar palīgu, kas ir gatavs palīdzēt vienmēr, kad vien tas nepieciešams, un kam ir gatava atbilde dažu sekunžu laikā?
- Lieli uzņēmumi – katru dienu darbojoties lielā uzņēmumā ar kaudzēm klientu pieprasījumu, tas prasa daudz laika un naudas. Lai gan jums var būt augsti kvalificēts un labi apmācīts personāls, reizēm visa ir vienkārši par daudz. AI Answer Assistant var atslogot aģentu muguras un nodrošināt ātru un vienkāršu klientu apkalpošanu.
Kāpēc jums būtu jāizmanto AI Answer Assistant?
MI ietekme pieaug daudzās un dažādās nozarēs. Aplūkosim galvenos iemeslus, kāpēc jums jau šodien būtu jāievieš tādas MI darbinātas funkcijas, kā, piemēram, AI Assistant.
- Paaugstināta klientu apmierinātība – mūsdienu tehnoloģiju laikmetā klienti, kad runā par klientu apkalpošanu, sagaida ne mazāk kā izcilu darbu. Ātras un precīzas atbildes ar augstu personalizācijas līmeni vairs nav greznība, ko varat izvēlēties. AI Answer Assistant to visu var nodrošināt ļoti ātri un efektīvi, veidojot noturīgas attiecības ar klientiem un stiprinot jūsu klientu bāzi.
- Palielināti ieņēmumi – vai zinājāt, ka līdz pat 72% klientu dalās pozitīvajā pieredzē ar zīmolu ar 6 un vairāk cilvēkiem? Attiecību veidošana ar klientiem, izmantojot izcilu klientu apkalpošanu, ved pie atkārtotiem pirkumiem, nepārtraukta maksājošu klientu pieplūduma un kopumā pie peļņas paaugstināšanās.
- Izmaksu samazināšana – MI darbināts AI Answer Assistant piedāvā unikālu iespēju bez papildu izmaksām ātri tikt galā ar liela apjoma klientu mijiedarbību.
- Uzlabota aģentu produktivitāte – līdz pat 61% darbinieku apgalvo, ka MI palīdz uzlabot viņu produktivitāti. Ja jūsu aģentiem vairs nav nepieciešams rakstīt garas ziņas, kas aizvien atkārtojas, viņi var koncentrēties uz sarežģītākiem uzdevumiem.
- Samazināts cilvēciskas kļūdas risks – cilvēki kļūdās, tā ir dzīves patiesība. AI Answer Assistant izmantošana var samazināt un novērst to, ka cilvēciska kļūda var kaitēt jūsu uzņēmuma reputācijai.
- Labāka mērogojamība — lielākā daļa uzņēmumu pedzīvo sastrēgumstundas, dienas vai pat nedēļas, kad koplietojamās iesūtnes tiek pārpludinātas ar e-pasta ziņām no klientiem. Un jaunas klientu apkalpošanas komandas algošana tieši šīm reizēm ir ne tikai dārga, bet arī ārkārtīgi neērta. MI var it viegli tikt galā ar šo klientu saziņas pieaugumu.
- Paaugstināta drošība — ja uztraucaties par to, ka trešās personas iegūs jūsu klientu informāciju, LiveAgent jūs saprot. Varat izvēlēties sniegt OpenAI apmācībai datus tikai no savas ārējās zināšanu bāzes. Tādējādi vienīgie klienta dati, ko tas saņems, ir jautājums pats par sevi.
- Konkurences priekšrocība – lai arī kādam tas nepatīk, MI ir nākotne. Tad kāpēc gan neielēkt vilcienā agrāk un neatrasties konkurentiem priekšā, nodrošinot ātrākus atbildes laikus, uzlabotu personalizāciju un kopumā labāku lietotāja pieredzi?
Improve your sales communication
Are you ready to add a real wow-factor to your customer service? Don't just take our word for it, give AI Answer Assistant a try!
Discover the power of API with LiveAgent! Seamlessly integrate and automate tasks between your favorite applications starting at just $9. Enjoy a 30-day free trial with no credit card required. Elevate your customer service with reliable solutions trusted by top-rated platforms. Visit us to start your trial today!
Saglabājiet skaidru redzējumu, izmantojot klientu mijiedarbības programmatūru
Atklājiet LiveAgent klientu mijiedarbības programmatūru 2024. gadam, kas piedāvā personalizētu atbalstu bez iestatīšanas maksas un kredītkartes. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu pieredzi ar daudzkanālu komunikāciju, iebūvētu CRM un tiešsaistes čata logrīku, kas palīdzēs piesaistīt un noturēt klientus. Uzziniet, kā LiveAgent var veicināt jūsu biznesa izaugsmi ar tūlītēju atbalstu un vieglu sociālo mediju integrāciju.