Aģenti ir vissvarīgākā jebkuras klientu atbalsta programmatūras daļa, jo ar viņu cilvēciskajām prasmēm tiek nodrošināts vislabākais klientu atbalsts Jūsu palīdzības dienestā. Aģenti pilda problēmu risinātāju un palīgu lomu un palīdz Jūsu uzņēmumam un zīmolam sasniegt vislabākos rezultātus.
Aģenti ir cilvēki, kas sniedz atbalsta pakalpojumus. Izmantojot administratora funkciju, viņi var arī uzraudzīt un konfigurēt sistēmu. Tādējādi, atkarībā no viņu konkrētajām lomām, viņi rūpējas par atsevišķām lietām vai par visu, kas notiek Jūsu LiveAgent sistēmā.
Aģenti un klientu pārstāvji būtībā ir līdzvērtīgi termini – tā ir universāla definīcija visiem darbiniekiem, kas sniedz klientu atbalstu (risina atbalsta pieprasījumus).
Lietotāju veidi
- Aģents: aģenti apkalpo visus klientu pieprasījumus, atbild uz tērzēšanu, tālruņa zvaniem un citiem ziņojumiem. Pēc izvēles viņi var pārvaldīt zināšanu bāzes rakstus. Viņiem nav piekļuves konfigurācijai.
- Administrators: administratori var konfigurēt sistēmu, skatīt atskaites un pārvaldīt citus lietotājus.
- Īpašnieks: īpašnieks ir īpaša veida administrators, kas papildus var mainīt un uzlabot abonēšanas plānu, kā arī tam ir piekļuve rēķinu izrakstīšanas informācijai un rēķiniem.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!