Lai aģenta atskaites būtu kodolīgas un viegli saprotamas, LiveAgent mākoņa palīdzības dienesta programmatūrā ir iekļautas šādas atspoguļošanas iespējas.
Liveagent piedāvā Aģenta atskaiti par darba laiku, atbildētajiem pieteikumiem, Čatiem, Zvaniem, pārdošanām, atlīdzībām un daudz ko citu (skatiet visas iespējas zemāk) noteiktā laika diapazonā. Atsevišķus ierakstus varat kārtot pēc laika diapazona, nodaļas, kanāla un aģenta. Aģenta atskaites varat eksportēt CSV failā.
Aģenta atskaitē atspoguļojamās iespējas (kolonnas)
- Birka
- Atbilde
- Jaunas atbildes vid.laiks
- Atbildes atvēršanas vid.laiks
- Zvani
- Garām palaisti zvani
- Zvana minūtes
- Čata ziņas
- Čati
- Garām palaisti čati
- Čata vid.pacelšanas laiks
- Čata vid. laiks
- Nav novērtēts
- Nav novērtēts %
- Uzslavas
- Uzslavas %
- Sūdzības
- Sūdzības %
- Ienākošās ziņas
- Ienākošie zvani
- Pabeigtie zvani
- Inākošie čati
- Pabeigtie čati
Aģenta atskaite var parādīt jūsu datus šādu veidu grafikos:
Izmantojiet Aģenta atskaites ar API
Izmantojiet LiveAgent REST API, lai iegūtu vērtības no aģenta pārskatiem.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Klientu apkalpošanas atskaišu veidošana
Sāciet uzlabot savus produktus un pakalpojumus, regulāri pārskatot klientu apkalpošanas atskaites. Notestējiet mūsu atskaites bezmaksas izmēģinājuma versijā.