Iegādājieties pareizo programmatūru un sniedziet saviem klientiem vislabāko iespējamo atbalstu. LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā.
Funkcijas | Liveagent
Try the best self-service support alternative for free! No credit card required.
|
Konkurents
|
---|---|---|
Kopējais vērtējums
Kopējie programmatūras vērtējumi no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
|
4.7
Kopējais vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem - 4.7 balles no 5 vietnē Capterra.
|
4.5
Kopējais vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem - 4.5 balles no 5 vietnē Capterra.
|
Lietošanas ērtums
Lietošanas ērtuma vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
|
4.6
Lietošanas ērtuma vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra 4.6 balles no 5
|
4.5
Lietošanas ērtuma vērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra 4.5 balles no 5
|
Klientu apkalpošana
Klientu atbalsta novērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
|
4.7
Klientu atbalsta novērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra – 4,7 balles no 5
|
4.6
Klientu atbalsta novērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra – 4,6 balles no 5
|
Cenas un kvalitātes attiecība
Cenas un kvalitātes attiecības novērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra.
|
4.7
Cenas un kvalitātes attiecības novērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra – 4,7 balles no 5
|
4.4
Cenas un kvalitātes attiecības novērtējums no pārbaudītiem lietotājiem vietnē Capterra – 4,4 balles no 5
|
Cena
Programmatūras cena ASV dolāros par lietotāju mēnesī.
|
$15/mēnesī/lietotājam
Cena ASV dolāros par lietotāju mēnesī.
|
$19/ mēnesī/lietotājam
Cena ASV dolāros par lietotāju mēnesī.
|
Brīdinājumi / eskalācijas
Brīdinājumi un eskalācijas attiecībā uz palīdzības pieteikumiem un SLA, pamatojoties uz prioritāti un iepriekš definētiem nosacījumiem.
|
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
|
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas.
|
Automatizēta maršrutēšana
Automatizēta palīdzības pieteikumu maršrutēšana uz konkrētām nodaļām un aģentiem, pamatojoties uz iepriekš definētiem nosacījumiem.
|
Piedāvā automatizētu maršrutēšanu.
|
Piedāvā automatizētu maršrutēšanu.
|
Zvanu centra pārvaldība
Centralizēts vadības panelis zvanu veikšanai, saņemšanai un pārvaldīšanai.
|
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
|
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
|
Rindu pārvaldība
Sistēma, ko izmanto izsaukumu rindu pārvaldīšanai.
|
Piedāvā rindu pārvaldību.
|
Piedāvā rindu pārvaldību.
|
E-pasta pārvaldība
Iespēja savienot palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūru ar vairākām e-pasta adresēm, lai saņemtu, atbildētu un rakstītu e-pastus tieši no programmatūras.
|
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
|
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
|
Veiktspējas rādītāji
Izsekojiet savas vietnes apmeklētāju uzvedību. Uzziniet, cik ilgi viņi pārlūko Jūsu vietni vai kurā lapā viņi atrodas.
|
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
|
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
|
Zināšanu bāzes pārvaldība
Funkcija, kas ļauj lietotājiem izveidot un pārvaldīt visaptverošas zināšanu krātuves.
|
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
|
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
|
Daudzkanālu saziņa
Savienojas ar vairākām saziņas līnijām (piemēram, e-pastu, tērzēšanu, zvanu centru vai sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem), lai racionalizētu visus ziņojumus un ļautu lietotājiem atbildēt uz tiem no palīdzības pieteikumu programmatūras.
|
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
|
Piedāvā daudzkanālu saziņu.
|
Tērzēšana reāllaikā
Tiešsaistes tērzēšanas logrīks, ko var izvietot tīmekļa vietnē un izmantot reāllaika saziņai ar vietnes apmeklētājiem.
|
Piedāvā tērzēšanu reāllaikā.
|
Piedāvā tērzēšanu reāllaikā.
|
Atskaites/analītika
Analītikas panelis, kas ļauj lietotājiem ģenerēt veiktspējas pārskatus.
|
Piedāvā atskaites/analītiku.
|
Nepiedāvā atskaites/analītiku.
|
Pašapkalpošanās portāls
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
|
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
|
Pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldība
Funkcija, kas ļauj pārvaldīt un uzraudzīt SLA žurnālus, SLA atbilstību un daudz ko citu.
|
Piedāvā pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
|
Piedāvā pakalpojumu līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
|
Sociālo mediju integrācija
Integrācijas ar populārākajiem sociālajiem tīkliem, piemēram, Facebook.
|
Piedāvā sociālo mediju integrācijas.
|
Piedāvā sociālo mediju integrācijas.
|
Palīdzības pieteikumu pārvaldība
Pārvaldiet palīdzības pieteikumus ar palīdzības pieteikumu nodošanu, apvienošanu, sadalīšanu, atzīmēšanu kā surogātpastu, miega režīmu un daudz ko citu.
|
Piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību.
|
Piedāvā palīdzības pieteikumu pārvaldību.
|
Darba plūsmas pārvaldība
Automatizācijas noteikumi, kurus var ieviest, lai paātrinātu klientu atbalsta procesus.
|
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.
|
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.
|
Freshcaller ir lieliska zvanu centra programmatūra. Taču klientu atbalsts vairs neaprobežojas tikai ar zvanīšanu. Sniedziet saviem klientiem saziņas iespējas. Iekļaujiet e-pastu, ātrāko tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus un zināšanu bāzi, lai nodrošinātu viņiem ērtus veidus, kā ar Jums sazināties.
Tiešsaistes tērzēšanas iestatīšana tīmekļa vietnē ir lielisks veids, kā palielināt vietnes apmeklētāju iesaisti. Viņi var sazināties ar Jums tieši no Jūsu tīmekļa vietnes. Tādējādi palielināsiet iespēju pārvērst viņus par maksājošiem klientiem.
LiveAgent piedāvā visātrāko tiešsaistes tērzēšanas logrīku tirgū – tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes. Neko ātrāku nav iespējams iegādāties.
Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. To var ātri un vienkārši iestatīt!
Vairāk nekā 175 funkciju, kas atvieglos un padarīs Jūsu darba plūsmu ērtāku un patīkamāku.
LiveAgent ir efektīvs risinājums par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no trim mūsu maksas plāniem vai izvēlieties atsevišķas funkcijas, lai pielāgotu savu palīdzības dienestu.
Ja pārejat uz LiveAgent, Jums nav jāatsakās no sava zvanu centra. Patiesībā LiveAgent ļauj to izveidot ātri un viegli bez ārējas palīdzības. Jūs varat izveidot savienojumu, izmantojot pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu Jūsu izvēlētu iekārtu.
Nav nepieciešami arī trešās puses pakalpojumu sniedzēji – LiveAgent par visu parūpēsies Jūsu vietā. Jūs varat koncentrēties uz svarīgāko bez papildu raizēm.
Pārejiet uz programmatūru, kas paveic visus šos uzdevumus, un palieliniet atbalsta komandas vērtību. LiveAgent piedāvā trīs apmaksātus plānus, kuros ir daudz funkciju. Jums tikai jāizvēlas tas, kas vislabāk atbilst Jūsu vajadzībām.
Par saprātīgu cenu Jūs saņemsiet funkciju komplektu, kas palīdzēs Jūsu uzņēmuma darbā. Un, ja ar to nepietiek, Jūs vienmēr varat iegādāties atsevišķas funkcijas, nepārmaksājot par dārgāku plānu.
Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem zvanu centra risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Nepieciešama alternatīva Intercom?
Apsveriet LiveAgent kā spēcīgu Intercom alternatīvu! Piedāvājam universālu iesūtni ar vairāk nekā 179 funkcijām un 40 integrācijām, ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū un daudzvalodu atbalstu. Migrēšana no Intercom uz LiveAgent ir bez maksas un aizņem tikai piecas minūtes. Uzlabojiet klientu apmierinātību, produktivitāti un atbalsta kvalitāti ar mūsu bagātīgo funkciju klāstu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu un pārliecinieties par LiveAgent priekšrocībām jau šodien!
Vai meklējat alternatīvu Novocall?
Looking for a Novocall alternative? Discover LiveAgent, a comprehensive help desk solution offering over 175 features and 40+ integrations to boost your customer support. Enjoy seamless communication across multiple channels, including email, live chat, social media, and call centers. With affordable pricing plans, unlimited features, and the fastest live chat widget, LiveAgent ensures efficient and lightning-fast customer service. Start your free trial today—no credit card required—and elevate your customer support experience!
Palīdzības dienesta programmatūra individuālajiem uzņēmējiem
Attīstiet savu individuālo uzņēmējdarbību ar LiveAgent – daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru, kas atvieglo klientu saziņu un automatizē uzdevumus. Izmēģiniet 14 dienas bez maksas un piedzīvojiet efektīvu klientu atbalstu bez kredītkartes nepieciešamības. Pievienojieties citiem veiksmīgiem uzņēmumiem un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu jau šodien!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team