Palīdzības pieteikumu lauki ir pielāgotie lauki, kurus parasti izmanto, lai iegūtu vairāk informācijas par palīdzības pieteikumiem. LiveAgent ļauj Jums izveidot neierobežotu skaitu pielāgotu palīdzības pieteikumu lauku.
Piemērs
Klients vēršas pie Jums, ziņojot par problēmu ar savu pasūtījumu. Saglabājot pasūtījuma ID pielāgotā palīdzības pieteikuma laukā, varat ietaupīt laiku, jo šī informācija ir pieejama tieši palīdzības pieteikuma informācijas lodziņā.
Atbildot vai rediģējot palīdzības pieteikumu, varat tam pievienot vairāk informācijas, pievienojot jaunus palīdzības pieteikuma laukus ar savu tekstu.
Palīdzības pieteikuma lauku pievienošana
Palīdzības pieteikuma lauku pievienošana palīdzības pieteikuma iestatījumā
Palīdzības pieteikuma lauks – Palīdzības pieteikumam pievienots pasūtījuma ID
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!
Palīdzības pieteikumu/klientu ieskats (CRM)
Uzglabājiet klientu datus un saglabājiet informāciju savos palīdzības pieteikumos, izmantojot Palīdzības pieteikumu/klientu ieskatu (CRM). Tādējādi Jūs vienmēr būsiet gatavībā un informēts.
Palīdzības pieteikumu novērotājs
Bieži vien vēlaties redzēt palīdzības pieteikuma izpildes gaitu, pat ja tas ir piešķirts konkrētam aģentam vai nodaļai. Tas var notikt vairākās situācijās