Vai jums ir problēmas ar augstu atlēcienu līmeni jūsu mājaslapā? Vai varbūt jūs interesējaties, kā uzlabot savu klientu apkalpošanu? Proaktīvas klientu apkalpošanas sniegšana varētu būt atbilde.
Vai jūs zinājāt, ka “Proaktīvi čata ielūgumi var radīt 105% ieguldījumu atdevi un miljoniem dolāru vērtu pozitīvu pienesumu jūsu biznesam?”
Proaktīvi čata uzaicinājumi var mājaslapas apmeklētājiem viegli palīdzēt dažādos klienta ceļa posmos, uzaicinot viņus tiešsaistes čatā čatot ar jūsu aģentiem.
Liveagent ir progresīva sistēma, kas nodrošina, ka apmeklētāji tiek aicināti čatot ar jūsu atbalsta aģentiem tikai tad, ja tiešsaistē ir pieejams pietiekami daudz Tiešsaistes Čata pārstāvju.
Piemērs no reālās dzīves:
Piemēram, varat uzaicināt klientus čatot pasūtījuma pabeigšanas procesa laikā. Tādējādi jūs varat palielināt viņu pirkšanas drošību, uzlabot viņu iepirkšanās pieredzi un pārvērst tos par maksājošiem klientiem. Tas viss panākams, vienkārši dodot viņiem iespēju čatot ar tiešsaistes aģentu.
Citas Proaktīva Čata Uzaicinājuma Funkcijas
Izveidojiet vairākus čata uzaicinājumus dažādām klientu grupām
Izveidojiet vairākus proaktīvus čata uzaicinājumus, lai uzrunātu dažāda veida klientus. Lai gan proaktīvie čata uzaicinājumi ir automatizēti, vienmēr ir jācenšas sniegt personalizētu pieredzi. Izveidojiet čata uzaicinājuma pogu jauniem klientiem, kā arī tādiem, kas atgriežas. Izmantojiet unikālu sveiciena ziņu dažādām lapām savā tīmekļa vietnē.
Vienkārši izveidojiet proaktīvus čata uzaicinājumus vairākās valodās
Vai jūs darbojaties vairāk nekā vienā valstī? Vai varbūt jums ir jānodrošina daudzvalodu klientu apkalpošana/atbalsts. Jebkurā gadījumā LiveAgent ļauj jums pielāgot proaktīvu čata pogu katrai valodai, ko varat arī piešķirt atbilstošajai nodaļai efektīvas darbplūsmas nodrošināšanai.
Jūs interesē, kādas valodas LiveAgent piedāvā? Skatiet LiveAgent Daudzvalodības funkciju.
Sasniedziet klientu visas klienta pieredzes laikā
Liveagent proaktīvie čata uzaicinājumi ļauj iestatīt ieteicamos vietrāžus URL, lai nodrošinātu maksimālu klientu iesaisti. Klientus varat uzrunāt stratēģiskajos URL/lapās, piemēram;
- BUJ lapa
- Cenu lapa
- Produkta lapa
- Pasūtījuma noformēšanas lapa
Iestatiet noteiktu laiku proaktīvajam čata uzaicinājumam
Daudzi uzņēmumi parasti nogaida aptuveni 30 sekundes, pirms tie uzrunā klientu. Ļaujiet klientam nedaudz aplūkot lapu un tikai tad uzrunājiet.
Proaktīvās saziņas ziņojumu automatizēšana
Kaut arī automatizācija ir noderīgs līdzeklis, paturiet prātā, ka tieši cilvēka mijiedarbība rada atšķirību. Tāpēc centieties ziņu padarīt personiskāku. Neizklausieties pēc robota.
Nošķiriet jaunos klientus un klientus, kas atgriežas
Vēl viena lieliska funkcija ir spēja identificēt klientus, kas atgriežas no jauniem klientiem. Čata uzaicinājuma pogu var pielāgot abiem klientu veidiem.
Uzņēmuma priekšrocības, ko sniedz Proaktīva Čata Uzaicinājumi
- Klienti, kuri iesaistās proaktīvos čatos, ir ieinteresētāki veikt pirkumus, nekā klienti, kuri to nedara.
- Reāllaika ērtības apmeklētājiem
- Vidēji par 23% palielināti tiešsaistes čata reklāmguvumi
- Konkurētspējīga priekšrocība
- Palielināta klientu apmierinātība
- Klientiem ir nekavējoties pieejama palīdzība.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 30-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Proaktīvu Čata Uzaicinājumu Dizaina iespējas
- Malā
- Stūrī
- Vidū
- Pielāgots
Lai apskatītu visas noformējuma iespējas, dodieties uz Proaktīvo uzaicinājumu galeriju.
Pielāgojiet
- Attēlu
- Tekstu (Virsrakstu, Sveiciena ziņu)
- Proaktīvās tiešsaistes čata pogas atrašanās vieta
- Pogas krāsas
Pieejamie iestatījumi
- Iespējot iespēju atstāt bezsaistes ziņas
- Vēlreiz paslēpt proaktīvās tiešsaistes čata pogu
- Iespējot sveiciena ziņas paslēpšanu
- Izvēlēties valodu
- Izvēlēties vēlamo nodaļu
Bonusa padomi, lai efektīvi izmantotu proaktīvos čata uzaicinājumus
Neesiet uzmācīgs
Izmantojot proaktīvu čata programmatūru, proaktīvajam tiešsaistes čata uzaicinājumam ir jādarbojas kā iespējai, tāpēc tas nav jāuzspiež. Tas viegli var kļūt kaitinošs, un klients var pieņemt lēmumu atstāt jūsu vietni un doties pie konkurenta. Tātad, ja klients nolemj atteikt čatu, nesūtiet ķēdes ziņas, lai sazinātos ar to. Klients jūs informēs, ja viņam būs nepieciešama jūsu palīdzība.
Pārbaudiet
Ja neesat pārliecināts, kad, kur un kā proaktīvi sazināties ar klientiem, vienkārši testējiet un skatieties. Bet laba doma ir ļaut klientam mazliet aplūkot lapu, vēlams vismaz 30 sekundes. Pēc tam vienkārši iepazīstiniet ar sevi un ļaujiet patērētājam uzzināt, ka esat tepat blakus, lai palīdzētu viņiem, ja esiet vajadzīgi. To pārbaudot, jūs atklāsit savu klientu vēlmes. Iespējams, uzzināsit, ka proaktīvais tiešsaistes čats ir jāizmanto tikai konkrētos vietrāžos URL, piemēram, pasūtījuma pabeigšanas vai cenu lapā.
Zināšanu bāzes resursi
Šī ir pamācība soli pa solim, lai īstenotu proaktīvu tiešsaistes čata uzaicinājumu.
Neesat pārliecināti, kādas sveiciena ziņas izmantot? Šeit ir proaktīva tiešsaistes čata uzaicinājuma sagataves – nokopējiet un ielīmējiet.
Vēlaties uzzināt vairāk? Skatiet 25 labākos WordPress čata spraudņus.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 30-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Tiešsaistes čats lielo uzņēmumu biznesam
Uzlabojiet klientu apkalpošanu lielā uzņēmumā ar pielāgojamu tiešsaistes čatu. Atklājiet LiveAgent priekšrocības jau šodien!
Tiešsaistes čata programmatūra
Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar LiveAgent, vadošo tiešsaistes čata programmatūru. Bez iestatīšanas maksas un kredītkartes, piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar ātro čata logrīku un uzlabotām funkcijām. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un risiniet pieprasījumus reāllaikā. Iegūstiet pilnīgu piekļuvi čatu vēsturei un analīzēm, palielinot klientu piesaisti un noturēšanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!