Veiktspējas atskaite ir atskaite par organizācijas, grupas vai indivīda sniegumu. Veiktspējas atskaites parasti tiek veidotas, lai noteiktu uzlabošanas jomas organizācijā vai uzņēmumā.
Kāpēc jums būtu jāveido kārtējās veiktspējas atskaites?
Meklējot uzticamu palīdzības dienesta atbalsta programmatūru, vienmēr pārbaudiet tās atskaišu veidošanas iespējas. Veiktspējas atskaites var palīdzēt precīzi noteikt jomas jūsu uzņēmumā, kurās nepieciešami uzlabojumi. “Bedru” un optimizējamo jomu atrašana vienmēr ir lieliska lieta, jo tā sniedz iespēju:
- Uzlabot sava aģenta veiktspēju
- Piedāvāt papildu apmācību tiem, kam tā nepieciešama
- Uzlabot klientu apmierinātību, pieredzi un pārdošanas apjomu
- Pārvirzīt resursus
- Pastiprināt atbalsta kanālus
- Atrast efektīvākus veidus, kā atrisināt problēmas
Turklāt veiktspējas atksites var atspoguļot arī plaukstošās jūsu uzņēmējdarbības jomas. Tas ir svarīgi, jo:
- Jums nebūs jāpārstrukturē visa sava uzņēmējdarbība/atbalsta stratēģija
- Jūs varēsiet apbalvot tos, kuru sniegums ir labāks
- Zemākas veiktspējas aģenti varēs mācīties no tiem, kuru sniegums ir labāks
Ko dara LiveAgent veiktspējas atskaites funkcija?
Veiktspējas atskaites parāda jūsu atbalsta aģentu veiktspēju. Katrā veiktspējas atskaitē ir ietverts kopējais atvērto čatu, atrisināto peiteikumu, zvanu un daudz kā cita skaits (skatiet tālāk). Veiktspējas atskaites var attēlot kā diagrammas vai grafikus un segmentēt, vadoties pēc dienas, nedēļas, mēneša, gada vai pat pielāgota datuma.
Atklājiet, kurš ir visproduktīvākais, kurš, savukārt, dod priekšroku atbildēm uz e-pastiem, nevis tiešsaistes čatiem, un kurš laika gaitā sasniedz konsekventus rezultātus.
Veiktspējas atskaišu rādīšanas iespējas
Veiktspējas atskaišu rezultātus varat filtrēt pēc:
- Laika
- Nodaļas
- Aģenta
- Birkas
Katru veiktspējas atskaiti varat arī modificēt, lai parādītu papildu datus, tostarp:
- Datumu
- Atbildes
- Jaunas atbildes vid. laiku
- Atbildes atvēršanas vid. laiku
- Zvanus
- Izejošos zvanus
- Garām palaistos zvanus
- Zvana mīnūtes
- Čata ziņas
- Čatus
- Garām palaistos čatus
- Vid. čata pacelšanas laiku
- Vid. čata laiku
- Neapskatītos
- Neapskatītos %
- Pozitīvos vērtējumus
- Pozitīvos vērtējumus %
- Negatīvos vērtējumus
- Negatīvos vērtējumus %
- Ienākošās ziņas
- Ienākošie zvani
- Pabeigtie zvani
- Ienākošie čati
- Pabeigtie čati
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
Datu rādīšanas veida izvēle veiktspējas atskaitēs
Liveagent var attēlot visus iepriekš minētos datus vairākos formātos, ieskaitot laukuma, līniju, joslu un sektoru grafikos. Turklāt visus datus var eksportēt CSV failos, atvieglojot dalīšanos ar citiem.
Veiktspējas atskaišu atrašana programmā LiveAgent
Veiktspējas atskaites ir redzamas tikai administratoriem. Ja jums ir administratora loma, varat atrast veiktspējas atskaites, noklikšķinot uz Atskaites (apļa ikona), kas atrodas kreisajā izvēlnē (starp Zvani un Klienti) un atlasot veiktspējas atskaites no atskaišu saraksta.
Lūdzu ņemiet vērā, ka, piesakoties LiveAgent, visi aģenti var redzēt savu personisko statistiku/veiktspējas atskaiti.
Veiktspējas atskaišu izmantošana ar API
Izmantojiet LiveAgent REST API, lai pārvaldītu zvanu vērtīgumu veiktspējas atskaitēs.
Zināšanu bāzes resursi
Lai uzzinātu vairāk par dažādiem atskaišu veidiem, kas pieejami mūsu analīzes informācijas panelī, skatiet mūsu zināšanu bāzes rakstus:
Esiet gatavs uzzināt vairāk par savu biznesu?
Sāciet uzlabot savu atbalsta veiktspēju, pārdošanu un klientu apmierinātību jau šodien ar mūsu bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju. Kredītkarte nav nepieciešama.
Looking for a comprehensive overview of your customer support team's performance?
Identify strengths, address weaknesses, and optimize your support strategy. Take control of your team's performance with LiveAgent's Performance Report feature.
Klientu apkalpošanas atskaišu veidošana
Sāciet uzlabot savus produktus un pakalpojumus, regulāri pārskatot klientu apkalpošanas atskaites. Notestējiet mūsu atskaites bezmaksas izmēģinājuma versijā.